like homebrew?quote:Op woensdag 2 augustus 2006 13:42 schreef D467 het volgende:
Ben zelf ook in bezit van de SonyEricsson K800I,
Zijn jullie al tweaks tegengekomen???
Lijp, als nieuwe abo moest ik 70 euro bijbetalen voor 1 jarig 25. Ga je toch gewoon naar andere providerquote:Op donderdag 3 augustus 2006 14:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ook niet eerlijk, als je verlengd bij Hi moet je bij hi-30 1 jaar 259 euro betalen en als je een nieuwe abo neemt (met ook hi30) betaal je gewoon maar 9 euro.
Alleen dan kan ik mn nummer niet meenemen
Geen idee welke er standaard instonden. Maar je kan gewoon met my phone explorer nieuwe thema's, mp3's etc instaleren.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:05 schreef Exterminator het volgende:
Hmz heb vanmiddag een master reset uitgevoerd, om mms werkend te krijgen.
Hierna werkte mms ook (eindelijk).
Alleen tot mijn verbazing zijn nu enkele thema's, ringtones en video's weg.
Weet iemand n manier om deze terug te krijgen???? (als dat nog kan.
Of wil iemand me vertellen welke er standaard in de tel staan???
Volgens mij zijn ze ook te downloaden (gratis) van de SE site zodat ik ze weer terug kan zetten.
Of zou iemand deze misschien voor me op inet willen zetten ofzo zodat ik de gsm toch zo "compleet" mogelijk kan houden. Wat thema's en ringtones zouden zowiezo wel fijn zijn.
Jullie zouden me hier enorm mee helpen
Alvast bedankt!
Heb jij ze allemaal verwijdert dan :-P.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:41 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Geen idee welke er standaard instonden. Maar je kan gewoon met my phone explorer nieuwe thema's, mp3's etc instaleren.
Theme's vind je via google
My Phone Explorer is gewoon een utility voor je telefoon, waarme je onder andere meek unt sms'jes backuppen, telefoonboek beheren en bestanden op je telefoonzetten waaronder thema's.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:51 schreef Exterminator het volgende:
[..]
Heb jij ze allemaal verwijdert dan :-P.
Staan er al thema's in my phone explorer????? Dan zijn dit waarschijnlijk de standaard neem k aan?
Greetz
Je krijgt zowiezo een aantal maanden dat extra tegoedquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:53 schreef DJeXa het volgende:
Ik ga het binnekort ophalen, want er waren geen vooraden meer over met deze super aanbieding
[afbeelding]
Het is pas 2 maanden gratis als je 25 euro per maand neemt, maar ik heb 20 euro per maand. (dus 1 maand gratis)
en dat extra beltegoed is alleen als je I-Mode bij neemt. (niet gedaan)
En je krijgt gratis een 512MB memorycard bij![]()
Toestel is gratis.
en waarom?quote:Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Robinho12 het volgende:
Even een tip voor iedereen.
Koop, of bestel NOOIT maar dan ook NOOIT een telefoon of wat dan ook bij orange wat een gore oplichters niet normaal.
Uuh, T-Mobile ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 09:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja maar welke provider dan? Ik vind Hi echt ideaal dat alles uit 1 bundel komt en je smst vrij goedkoop!
Waar heb je dat nog meer?![]()
De telefoon zou er donderdag al zijn, toen kwam die vrijdag, toen kwam die zaterdag, toen kwam die maandag en nu komt die weer donderdag maar dan ben ik al op vakantie. Ze leggen ook de telefoon erop als je een vraag stelt of ze iets willen nakijken. Ze kunen niks checken het is gewoon een kutzooi daar.quote:
Das idd lullig. Neem dan hi, telefoon binnen 24 uur binnen. Keurig opgebeld door afleverdienst om een afspraak te maken. Top hoorquote:Op maandag 7 augustus 2006 19:04 schreef Robinho12 het volgende:
[..]
De telefoon zou er donderdag al zijn, toen kwam die vrijdag, toen kwam die zaterdag, toen kwam die maandag en nu komt die weer donderdag maar dan ben ik al op vakantie. Ze leggen ook de telefoon erop als je een vraag stelt of ze iets willen nakijken. Ze kunen niks checken het is gewoon een kutzooi daar.
hier ookquote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Das idd lullig. Neem dan hi, telefoon binnen 24 uur binnen. Keurig opgebeld door afleverdienst om een afspraak te maken. Top hoor
Ja is te laat nu, ik ga onderdagsmorgens op vaknatie hij kotm donderdag binnen dus mooi genaaid klotebdrijf.quote:Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef dialMforMonkey het volgende:
[..]
Das idd lullig. Neem dan hi, telefoon binnen 24 uur binnen. Keurig opgebeld door afleverdienst om een afspraak te maken. Top hoor
Dus je doet er niet mee bellenquote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:28 schreef butt_plug het volgende:
ik bestel hem alleen vanwege de camera
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |