abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40417825
quote:
Op woensdag 2 augustus 2006 13:42 schreef D467 het volgende:
Ben zelf ook in bezit van de SonyEricsson K800I,

Zijn jullie al tweaks tegengekomen???
like homebrew?
pi_40426601
Ik zit er ook over te denken om deze mobiel aan te schaffen!

Alleen ben ik altijd erg tevreden met Nokia geweest en dat is het enige wat me nog tegenhoudt.. ieman die hetzelfde probleem had/heeft?

Alvast bedankt
  woensdag 2 augustus 2006 @ 20:56:42 #178
67385 ROG
Go on, say it.
pi_40429936
Prima programmaatje dat MyPhoneExplorer!

Over de overstap Nokia -> SE: gewoon doen. Ik was een Nokia addict maar SE is ook heerlijk. Alleen aan een Siemens zal ik nooit kunnen wennen volgens mij..
  woensdag 2 augustus 2006 @ 21:00:17 #179
8369 speknek
Another day another slay
pi_40430057
Had hiervoor ook een Nokia, en heb eigenlijk geen spijt dat ik over ben. Menu is veel handiger, makkelijke sneltoetsen en het beeld en de multimediafunctionaliteit is meestal beter. Alleen de gammele aansluiting van de adapter is een beetje jammer. Maar met dat MyPhoneExplorer hoef je het ook niet meer voor de software ondersteuning te laten.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_40449686
Ook niet eerlijk, als je verlengd bij Hi moet je bij hi-30 1 jaar 259 euro betalen en als je een nieuwe abo neemt (met ook hi30) betaal je gewoon maar 9 euro.

Alleen dan kan ik mn nummer niet meenemen
pi_40489047
Hmz heb vanmiddag een master reset uitgevoerd, om mms werkend te krijgen.
Hierna werkte mms ook (eindelijk).

Alleen tot mijn verbazing zijn nu enkele thema's, ringtones en video's weg .
Weet iemand n manier om deze terug te krijgen???? (als dat nog kan.

Of wil iemand me vertellen welke er standaard in de tel staan???
Volgens mij zijn ze ook te downloaden (gratis) van de SE site zodat ik ze weer terug kan zetten.

Of zou iemand deze misschien voor me op inet willen zetten ofzo zodat ik de gsm toch zo "compleet" mogelijk kan houden. Wat thema's en ringtones zouden zowiezo wel fijn zijn.

Jullie zouden me hier enorm mee helpen

Alvast bedankt!
pi_40489467
quote:
Op donderdag 3 augustus 2006 14:06 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ook niet eerlijk, als je verlengd bij Hi moet je bij hi-30 1 jaar 259 euro betalen en als je een nieuwe abo neemt (met ook hi30) betaal je gewoon maar 9 euro.

Alleen dan kan ik mn nummer niet meenemen
Lijp, als nieuwe abo moest ik 70 euro bijbetalen voor 1 jarig 25. Ga je toch gewoon naar andere provider
pi_40490212
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:05 schreef Exterminator het volgende:
Hmz heb vanmiddag een master reset uitgevoerd, om mms werkend te krijgen.
Hierna werkte mms ook (eindelijk).

Alleen tot mijn verbazing zijn nu enkele thema's, ringtones en video's weg .
Weet iemand n manier om deze terug te krijgen???? (als dat nog kan.

Of wil iemand me vertellen welke er standaard in de tel staan???
Volgens mij zijn ze ook te downloaden (gratis) van de SE site zodat ik ze weer terug kan zetten.

Of zou iemand deze misschien voor me op inet willen zetten ofzo zodat ik de gsm toch zo "compleet" mogelijk kan houden. Wat thema's en ringtones zouden zowiezo wel fijn zijn.

Jullie zouden me hier enorm mee helpen

Alvast bedankt!
Geen idee welke er standaard instonden. Maar je kan gewoon met my phone explorer nieuwe thema's, mp3's etc instaleren.

Theme's vind je via google
pi_40490529
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:41 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Geen idee welke er standaard instonden. Maar je kan gewoon met my phone explorer nieuwe thema's, mp3's etc instaleren.

Theme's vind je via google
Heb jij ze allemaal verwijdert dan :-P.
Staan er al thema's in my phone explorer????? Dan zijn dit waarschijnlijk de standaard neem k aan?

Greetz
pi_40493091
quote:
Op vrijdag 4 augustus 2006 19:51 schreef Exterminator het volgende:

[..]

Heb jij ze allemaal verwijdert dan :-P.
Staan er al thema's in my phone explorer????? Dan zijn dit waarschijnlijk de standaard neem k aan?

Greetz
My Phone Explorer is gewoon een utility voor je telefoon, waarme je onder andere meek unt sms'jes backuppen, telefoonboek beheren en bestanden op je telefoonzetten waaronder thema's.

Mischien staat op de orginele PC Suite cd'rom van sony wel de thema's die je zoekt.
pi_40500295
Ik ga het binnekort ophalen, want er waren geen vooraden meer over met deze super aanbieding

Het is pas 2 maanden gratis als je 25 euro per maand neemt, maar ik heb 20 euro per maand. (dus 1 maand gratis)
en dat extra beltegoed is alleen als je I-Mode bij neemt. (niet gedaan)
En je krijgt gratis een 512MB memorycard bij
Toestel is gratis.
  zaterdag 5 augustus 2006 @ 07:40:59 #187
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_40504515
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 00:53 schreef DJeXa het volgende:
Ik ga het binnekort ophalen, want er waren geen vooraden meer over met deze super aanbieding

[afbeelding]
Het is pas 2 maanden gratis als je 25 euro per maand neemt, maar ik heb 20 euro per maand. (dus 1 maand gratis)
en dat extra beltegoed is alleen als je I-Mode bij neemt. (niet gedaan)
En je krijgt gratis een 512MB memorycard bij
Toestel is gratis.
Je krijgt zowiezo een aantal maanden dat extra tegoed En welke Belcompany had het toestel niet?
pi_40504851
Ja maar welke provider dan? Ik vind Hi echt ideaal dat alles uit 1 bundel komt en je smst vrij goedkoop!

Waar heb je dat nog meer?
pi_40578943
Even een tip voor iedereen.

Koop, of bestel NOOIT maar dan ook NOOIT een telefoon of wat dan ook bij orange wat een gore oplichters niet normaal.
pi_40579051
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:37 schreef Robinho12 het volgende:
Even een tip voor iedereen.

Koop, of bestel NOOIT maar dan ook NOOIT een telefoon of wat dan ook bij orange wat een gore oplichters niet normaal.
en waarom?
  maandag 7 augustus 2006 @ 17:41:50 #191
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_40579085
quote:
Op zaterdag 5 augustus 2006 09:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Ja maar welke provider dan? Ik vind Hi echt ideaal dat alles uit 1 bundel komt en je smst vrij goedkoop!

Waar heb je dat nog meer?
Uuh, T-Mobile ?

Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_40581499
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 17:40 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

en waarom?
De telefoon zou er donderdag al zijn, toen kwam die vrijdag, toen kwam die zaterdag, toen kwam die maandag en nu komt die weer donderdag maar dan ben ik al op vakantie. Ze leggen ook de telefoon erop als je een vraag stelt of ze iets willen nakijken. Ze kunen niks checken het is gewoon een kutzooi daar.
pi_40589290
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 19:04 schreef Robinho12 het volgende:

[..]

De telefoon zou er donderdag al zijn, toen kwam die vrijdag, toen kwam die zaterdag, toen kwam die maandag en nu komt die weer donderdag maar dan ben ik al op vakantie. Ze leggen ook de telefoon erop als je een vraag stelt of ze iets willen nakijken. Ze kunen niks checken het is gewoon een kutzooi daar.
Das idd lullig. Neem dan hi, telefoon binnen 24 uur binnen. Keurig opgebeld door afleverdienst om een afspraak te maken. Top hoor
pi_40590446
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Das idd lullig. Neem dan hi, telefoon binnen 24 uur binnen. Keurig opgebeld door afleverdienst om een afspraak te maken. Top hoor
hier ook
pi_40608051
vandaag is me geheugen kaartje binnengekomen

ging dus nog wel redelijk snel
  dinsdag 8 augustus 2006 @ 14:43:53 #196
38920 dutchdevil
Bunny phone home
pi_40609306
Ik zou ook nog even laten weten wanneer die van mij binnen was (geheugen kaartje). Die heb ik afgelopen donderdag binnen gekregen. Had hem die week ervoor dinsdags opgestuurd. Dus lekker snel Mijn man had geluk, die kreeg er gewoon 2 thuis gestuurd ! (2 aparte verpakkingen) Terwijl hij maar 1 kaartje had opgestuurd.
pi_40613745
quote:
Op maandag 7 augustus 2006 22:14 schreef dialMforMonkey het volgende:

[..]

Ja is te laat nu, ik ga onderdagsmorgens op vaknatie hij kotm donderdag binnen dus mooi genaaid klotebdrijf.

heb ik iig wat om naar uit te kijken als ik terug ben
pi_40618978
Aaah ik wil hem!
pi_40635505
ik bestel hem alleen vanwege de camera
pi_40635612
quote:
Op woensdag 9 augustus 2006 10:28 schreef butt_plug het volgende:
ik bestel hem alleen vanwege de camera
Dus je doet er niet mee bellen Maar waarom koop je dan niet gewoon een kleine digitale camera, goedkoper hoor
Aan u Medemensch; Onderga het leven niet al te serieus A.U.B.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')