dat doe ik standaard al nietquote:Op zondag 10 september 2006 17:25 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Het schijnt zo te zijn, dat ze bij SE adviseren de telefoon niet helemaal te laten leeglopen. Erg vaag. Jouw probleem zou hier een gevolg van zijn.
op maat gemaaktquote:Op zondag 10 september 2006 09:42 schreef dagizmo het volgende:
[..]
Is dat een op maat gemaakte screenprotector of moest je zelf nog een en ander op maat maken/knippen?
quote:Op zondag 10 september 2006 18:03 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
dat doe ik standaard al niet
zelfs niet bij mn oude toestel. Zodra ik zie dat ik nog maar 1 streepje heb (op oude phone) ging hijgleijk in de lader.
Deze phone pas 2 keer opgeladen deze week
damn wat doe jij er dan wel niet mee op een dagquote:Op zondag 10 september 2006 21:39 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
ik heb hem bijna elke nacht aan de lading
6x per week ofzo
Ik vind dat fotograveer spel wel leuk, alleen zo uitgespeeldquote:Op zondag 10 september 2006 23:34 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
damn wat doe jij er dan wel niet mee op een dag
iemand nog een leuk spel om erop te zetten?
ben het golven al zat
http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/26413375 en http://www.myk800.lasyk.net/K800i/Games/quote:Op maandag 11 september 2006 13:48 schreef Snelwagen het volgende:
[..]
Ik vind dat fotograveer spel wel leuk, alleen zo uitgespeeld![]()
Die spellen van een w800i doen allemaal raar bij mij, dus als iemand nog een goede site ofzo dr voor heeft hoor ik het ook graag
Gratis te downloaden of...?quote:Op maandag 11 september 2006 16:11 schreef Messenga het volgende:
The Sims 2 is wel leuk om te doen.
Gekregen van een vriend van me via bluetooth, even kijken of ik het installatiebestandje nog heb..quote:
dan moet je de instellingen even verandernquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vind de foto's met de k800i eigenlijk tegenvallen. Ik zie niet echt een verbetering tov. de k750i.
Scheelt een MP manquote:Op dinsdag 12 september 2006 13:05 schreef EdvandeBerg het volgende:
Ik vind de foto's met de k800i eigenlijk tegenvallen. Ik zie niet echt een verbetering tov. de k750i.
Ligt helemaal aan jezelf.quote:Op dinsdag 12 september 2006 16:07 schreef Messenga het volgende:
Wat zijn de ideale instellingen volgens jullie trouwens?
En dat heeft hoe precies specifiek betrekking op de K800?quote:Op dinsdag 12 september 2006 17:07 schreef bartbh het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk precies met het ontvangen van mms'sjes? Moet je betalen voor het ontvangen voor mms'jes? Volgens de Hi.nl site is het gratis "Het ontvangen van MMS-berichten is gratis." Maar ik heb het idee dat je voor het binnenhalen wel gewoon dataverkeer moet betalen?
foto spelletje ook alweer uitgespeeldquote:Op dinsdag 12 september 2006 16:02 schreef Tomhoog het volgende:
[..]
dan moet je de instellingen even verandern![]()
dat foto spelletje is wel grappig ja![]()
blijft een leuke telefoon![]()
Tarief mms versturen (abonnementen) v.a. 5 ct per berichtquote:Op dinsdag 12 september 2006 17:07 schreef bartbh het volgende:
Hoe zit het nu eigenlijk precies met het ontvangen van mms'sjes? Moet je betalen voor het ontvangen voor mms'jes? Volgens de Hi.nl site is het gratis "Het ontvangen van MMS-berichten is gratis." Maar ik heb het idee dat je voor het binnenhalen wel gewoon dataverkeer moet betalen?
quote:[b]Let op:mms-berichten ontvangen binnen Nederland is gratis mms-berichten ontvangen in het buitenland kost het dataverkeer ervan, tegen buitenlands tarief voor mms versturen vanuit het buitenland betaal je hetzelfde als in Nederland plus het dataverkeer ervan, tegen buitenlands tarief Met PrePay is het niet mogelijk mms te versturen of ontvangen in het buitenland
Ja, dat had ik gezien. Maar ik bedoel meer of er verschil zit tussen het ontvangen van een mmsje en het daadwerkelijk ophalen/downloaden naar je mobiel. Want volgende de Hi site kost het ontvangen geen geld, maar als ik een mmsje krijg dan begint m'n wereldbolletje te draaien en volgende de saldocheck heb ik data ter grootte van het mmsje verbruikt.quote:Op woensdag 13 september 2006 14:57 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Tarief mms versturen (abonnementen) v.a. 5 ct per bericht
Zie Hi.nl
[..]
Gooi dat eens in een mailtje naar Hi, ik (wij) ben erg benieuwd naar de reactie.quote:Op woensdag 13 september 2006 15:55 schreef bartbh het volgende:
[..]
Ja, dat had ik gezien. Maar ik bedoel meer of er verschil zit tussen het ontvangen van een mmsje en het daadwerkelijk ophalen/downloaden naar je mobiel. Want volgende de Hi site kost het ontvangen geen geld, maar als ik een mmsje krijg dan begint m'n wereldbolletje te draaien en volgende de saldocheck heb ik data ter grootte van het mmsje verbruikt.
Dus ik heb het idee dat 'ontvangen van mms gratis' een beetje (behoorlijk) misleidend is. Dat er dus verschil zit tussen ontvangen/krijgen van een mmsje en het binnenhalen/downloaden naar je telefoon ervan.
denk wel, ik heb hem ook gehadquote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef Stienn het volgende:
Is het trouwens bij elke K800i dat je een briefje er bij krijgt waarmee je een 512 kaartje gratis krijgt?
Anders lees je het topic even.quote:Op donderdag 14 september 2006 11:02 schreef Stienn het volgende:
Hmz, iemand hier die het ook bij een T-mobile heeft gekregen?
Is voor zover ik weet enkel bij KPNquote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef Stienn het volgende:
Is het trouwens bij elke K800i dat je een briefje er bij krijgt waarmee je een 512 kaartje gratis krijgt?
Was dat maar zoquote:Op donderdag 14 september 2006 10:01 schreef Stienn het volgende:
Da's bij webshops, die hebben geen voorraad van die kaartjes meer.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:17 schreef Stienn het volgende:
Zo'n kaartje kost gelukkig maar 26 euro voor 512 mb.. en 49 voor een gig
@EdvandeBerg, wat moest jij extra betalen, voor de telefoon zelf?
Ik werd zelf gebeld door T-Mobile, doen ze standaard als je abonnement bijna afloopt. Maar ik zou zeggen, bel ze eens en vraag wat ze je kunnen aanbiden.quote:Op donderdag 14 september 2006 13:45 schreef Stienn het volgende:
Waar heb je hem laten verlengen? Gewoon bij een t-mobile shop? of heb je hem laten opsturen? Want ik ga m'n abonnement ook verlengen omdat gister m'n telefoon is overleden..
enfin, http://www.memoryshop.nl/(...)D-rIcCFUxqMAodQH0rjQ hebben ze ze nog wel!
Dat bedoel ik. Ik heb al wat sites geprobeerd en overal hetzelfde liedje.quote:Op donderdag 14 september 2006 14:15 schreef Stienn het volgende:
Met die webshop heb ik geen ervaring!
Ik snap daar niks van. Ze verlengen dus al maanden van te voren.quote:Maar ik had gister t-mobile aan de telefoon als ik nu m'n contract een jaar verleng kan ik hem voor 30 euro kopen! Want dit kontract is pas over 6 maand afgelopen.
Heb net een mailtje verstuurd naar Hi, nu dus nog ff wachten op de reactie.quote:Op donderdag 14 september 2006 09:02 schreef RonaldM het volgende:
[..]
Gooi dat eens in een mailtje naar Hi, ik (wij) ben erg benieuwd naar de reactie.
kan 2 weken duren, ik wacht al 5 dagenquote:Op donderdag 14 september 2006 17:02 schreef hardcorebass het volgende:
Als jij hem de komende dagen binnenkrijgt, dan de rest ook![]()
Nu weet iedereen iig wanneer ze hem ongeveer kunnen verwachten
Met de volumeknopjes aan de rechterkant, denk ikquote:Op donderdag 14 september 2006 17:03 schreef Messenga het volgende:
Hoe zet je het volume van de radio wat harder? Als ik radio luister op de fiets hoor ik vrij weinig als er een auto langskomt..
Die staat al op zn hardstquote:Op donderdag 14 september 2006 19:52 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Met de volumeknopjes aan de rechterkant, denk ik![]()
Andere doppie's kopen.quote:
Ja, die in ear dopjes. Best te kopen bij sony ericsson webshop denk ik?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |