ook nog geen ontbijt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:39 schreef poohy het volgende:
Hebben ze nog geen middageten gehad?
dat was gisterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze na vanacht dan geen enkele indicatie meer over de tijd? Ze kregen om 0:00 uur toch te horen dat het middernacht was?
je weet toch dat ze allemaal een hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:41 schreef LekkerSimpel het volgende:
Hebben ze na vanacht dan geen enkele indicatie meer over de tijd? Ze kregen om 0:00 uur toch te horen dat het middernacht was?
Geef je nu niet teveel credit!!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je weet toch dat ze allemaal een iq van een borrelnootje hebben
Overdrijven is ook een vak... ze halen het niet allemaal.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Of misschien ligt het eraan dat ze geslapen hebben en dan heb je 's morgens geen flauw idee hoe laat het is... of je nou 4 uur of 7 uur geslapen hebt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
het is toch het iqquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kommaneukerquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:48 schreef Zody het volgende:
Ze moeten het zwembad leegdrinken....
Of volpiesen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:48 schreef Zody het volgende:
Iets bij het zwembad dat uren kan durenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:49 schreef miss_bleu het volgende:
is er al bekend wat voor opdracht? Ik kan het vanaf mijn werk niet volgen
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:48 schreef Zody het volgende:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:47 schreef frankium het volgende:
je kunt toch pissen in het zwembad?
Ik vind dat hij wel een punt heeft, iedereen gelijk wegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Wat is die Rik opeens een dictatortje zeg
vertelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef dl3b het volgende:
Die gene die bb6 Belgie hebben gevolgd weten wart er nu gaat gebeuren.
Was ook een Rik...
ow moet sjaan schatje en lieverd tegen iedereen zeggen in het zwembad. dat kan inderdaad wel uren durenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets bij het zwembad dat uren kan duren
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:51 schreef ADDG het volgende:
De koffer van Rik is inderdaad letterlijk boven water hahaha
Rik is alleen geen goochelaar geloof ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
n de uitzending van morgen maakt Big Brother zich meester van de koffer van Kevin. Zijn koffer wordt boven het zwembad gehangen en kan er elk moment invallen. Kevin kan zijn koffer redden, maar hiervoor heeft hij wel de hulp nodig van de andere bewoners. De inzet : extra slaap… Kenny krijgt van Big Brother de opdracht drie goocheltrucs uit te voeren voor de rest van de bewoners. Die opdracht is alvast een kolfje naar zijn hand want goochelen is Kenny’s favoriete hobby. Maar als zijn medebewoners achterhalen hoe de trucs in elkaar zitten, krijgen ze geen extra slaaptijd.
'Big Brother', donderdag en vrijdag om 20.30 uur op KANAALTWEE
Ik kon het ook niet echt lekker volgen met dat gestotterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef the_hunter het volgende:
rik kan echt niet lezen de tering...
Inderdaad leuke opdracht! Alleen wel vreemd dat ze het moeten doen terwijl ze nog helemaal niets gegeten hebben...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef the_hunter het volgende:
haha het kan uren duren, maar het kan ook binnen 5 minuten gebeurd zijn. Super opdracht!
Mijn idee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef the_hunter het volgende:
rik kan echt niet lezen de tering...
Straks hebben ze het zeil natuurlijk al lang goed, maar duurt het nog een paar uur voordat de koffer valt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:57 schreef the_hunter het volgende:
haha het kan uren duren, maar het kan ook binnen 5 minuten gebeurd zijn. Super opdracht!
Wat is daar vreemd aan?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad leuke opdracht! Alleen wel vreemd dat ze het moeten doen terwijl ze nog helemaal niets gegeten hebben...
Of juist niet (RUZIE!!)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:59 schreef Kinga het volgende:
Paniek in de tent....hoop voor ze dat het lukt...(DRANK!!!)
eigen schuld toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad leuke opdracht! Alleen wel vreemd dat ze het moeten doen terwijl ze nog helemaal niets gegeten hebben...
Tijn heeft het beter bekekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef robster16 het volgende:
kijk Etienne eens flink Rik huggen!
Juist het leuke aan het spel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou vind het wel lullig zegmaar
Ja het hoort er wel bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Juist het leuke aan het spel.
Haha, zal wel leuk zijn als dit gewoon een dag of 4 duurt.
Het wisselen ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:02 schreef frankium het volgende:
vorig jaar ging dat toch fout met het staan in een cirkel?
Volgens mij mag dat welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Zody het volgende:
Tis mij niet duidelijk of ze ondertussen gewoon kunnen eten naar de wc kunnen in de lounge gaan roken etc
hahah 24 uur? denkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja het hoort er wel bij
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt..ze denken niet aan een paar dagen denk ik
of tijdens een wisselquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Jammie het volgende:
Haha, kan BB lekker manipuleren door die koffer te laten vallen als ze na een paar uur net niet meer goed opletten. Wel grappig.![]()
mischien zit der wel eten in de koffer van rikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef frankium het volgende:
[..]
of tijdens een wissel
Rik is bezorgd, straks valt z`n buttplug in het water
[afbeelding]
Misschien wel dagenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef wendy79 het volgende:
moeten ze nou zo uren blijven staan ??
Juist niet, hahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Coraatje het volgende:
ik heb begerepen dat hij al zijn kappersspullen in de koffer heeft zitten een fohn krultang (mag toch hopen dat bb die eruitgehaald heeft)
want?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:07 schreef MischaDeGrote het volgende:
lol en ze hebben het al verneuqt XD
echt binnen 2 minuten XDXD
"Kan een paar uur duren", was demelding van BBquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef frankium het volgende:
Ze staan er nu met z`n 8 en aan te trekken. Misschien duurt het wel 48 uur ofzo, dit houden ze noooit vol
Ook met een laken eronder maar het duurde daar zo lang dat ze gewoon weg liepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe ging het in Belgie dan? Wat was hun tactiek?
Ja, gelul natuurlijk. Maar ieder jaar krijg je opmerkingen dat de opdracht al weer is mislukt.quote:
Wat een gelul, en tzou me nix verbazen als ze iets getekend hebben dat zegt dat ze zelf aansprakelijk zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef robster16 het volgende:
kapotte spullen zou ik door BB laten vervangen. Opgeven voor een spel okay, maar dan persoonlijke schade zouden ze mooi voor me mogen vergoeden, dat pikte ik niet!
Ik dacht dat er stond "kan wel uren duren"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Kan een paar uur duren", was demelding van BB
Je kan niet boven je macht tillen... voor te langquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef bitwizard het volgende:
leuke opdracht, is eindelijk de fohnkoffer van Rik terrecht.
Lijkt me dat ze het zeil zo hoog mogelijk moeten houden, zodat de val snel gebroken wordt...
er is geen tijds eenheid genoemt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond "kan wel uren duren"
lekker makkelijk is dat zeg. Kunnen ze dus voor t spel je hele garderobe in de fik steken, en dan zeggen, tja... had je je contract maar beter moeten lezen. DAT soort dingen vind ik wat ver gaan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Zody het volgende:
[..]
Wat een gelul, en tzou me nix verbazen als ze iets getekend hebben dat zegt dat ze zelf aansprakelijk zijn
Zijn spullen zitten er heus niet meer in hoor. Als het mislukt krijgt ie vast alsnog zijn spullen wel weer terug. Met gratis noodrantsoen, dat wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Coraatje het volgende:
ik heb begerepen dat hij al zijn kappersspullen in de koffer heeft zitten een fohn krultang (mag toch hopen dat bb die eruitgehaald heeft)
Hahaha ja, komt ie neer op het zeil en daarna plons in het water, dan lach ik me dood.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef robster16 het volgende:
Je moet m juist NIET spannen, dan werkt t als een trampoline. Als je hem niet spant is t een vangnet...
Kan ook, maar ook dan zal het niet boven de 5 uur uitkomen neem ik aan. Anders hadden ze wel gezegd "kan heel lang duren".quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond "kan wel uren duren"
die dikke (hoe het ze ook al weer) pakte het zeil aan een NIET hoek vast XDquote:
Die koffer staat niet gelijk vol water als ie zou vallen. Blijft ws. zelfs drijven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Coraatje het volgende:
veel kans, en dan Rik die twee handen op zijn gezicht gooit, op zijn knieeen valt in rouw voor zijn krultang en gilt als een wijfquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hahaha ja, komt ie neer op het zeil en daarna plons in het water, dan lach ik me dood.
zo voorspelbaar die plofkopquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef frankium het volgende:
Hij heeft het weer voor elkaar. Lekker zo`n stijfe tegen je kont aan.
[afbeelding]
etienne : Is het voor jou ook lekker schatje ?quote:
Hahahahahquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef Provenio het volgende:
Willen alle bewonders hun batterijen verwisselen
En dat gaan ze ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Zody het volgende:
Egbert: Dit gaan we halen jonges....
Dan kan het nog weeeeeeken duren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uit BB-België. Daar haperde de haak waaraan de tas hing
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef BorTheWolf het volgende:
Waarom houden ze elkaar allemaal vast ?
Ze kunnen ook gewoon Hilde als een soort van anker gebruiken ?
Ja, ik las hier dat Hilde het doek niet overpakte in de hoek en een ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Het wisselen ging fout
Bwah zou er maar iemand zijn die op de tv kijkt die dat merkt of erg vind....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:20 schreef miss_bleu het volgende:
toch jammer dat hummie niet zo creatief is geweest om echt wat zelf te bedenken. Dit is dus ook al een opdracht uit een ander land
nou ze moeten het wel halen, want als ze de opdracht halen betekend het misschien wel DRANK!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef Coelho het volgende:
Zie het punt niet zo, laat toch vallen, kleren drogen toch wel weer?
Mislukken weekopdracht = geen etenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef Coelho het volgende:
Zie het punt niet zo, laat toch vallen, kleren drogen toch wel weer?
Got a pointquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef Jammie het volgende:
Haha. Hoe harder de een trekt, des te harder moet de ander aan dat zeil rukken. Zo matten ze elkaar af, de snuggeraars.
de eerste.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Is dat doek zo zwaar ofzo?
Er kunnen toch 4 mensen dat doek vasthouden, de rest kann gaan eten? En eventueel slapen straks. En dan wisselen om de zoveel tijd? Ze staan er als een stelletje debielen bij, hebben die mensen geen hersens?
Of snap ik de opdracht niet?
Ik vind het triest dan het in Belgie ook gedaan is..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende opdracht trouwens.
En FEEST ........quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ze moeten het wel halen, want als ze de opdracht halen betekend het misschien wel DRANK!
en ze moesten van te voren plassen want dat kon darana niet meer stond ergens dus volgens mij moeten ze allemaal daar blijvenquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ze moeten het wel halen, want als ze de opdracht halen betekend het misschien wel DRANK!
Of misschien bedoelen ze met weekopdracht wel 1 opdracht per week.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mislukken weekopdracht = geen eten
Eigenlijk vind ik dat weekopdrachten ook een week lang moet zijn.
Aan je werk jij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dit zo leuk om te lezen op mijn werk, jullie commentaar![]()
Bij de foto's
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef washandje het volgende:
Dit houden ze nooit uren vol
Ze gaan er volgens mij echt vanuit dat hij binnen het half uur nog valt.
Oja, tis alweer half 5quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog een half uur aanwezig zijn
Dus fokken
ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog een half uur aanwezig zijn
Dus fokken
Het staat alleen gespannen tov de persoon tegenover je op het zwembad. Twee personen die naast elkaar staan, daar vergeten ze het te spannen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Het zijl is nu niet gespannen..het hangt slap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |