veel kans, en dan Rik die twee handen op zijn gezicht gooit, op zijn knieeen valt in rouw voor zijn krultang en gilt als een wijfquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:12 schreef Kinga het volgende:
[..]
Hahaha ja, komt ie neer op het zeil en daarna plons in het water, dan lach ik me dood.
zo voorspelbaar die plofkopquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:13 schreef frankium het volgende:
Hij heeft het weer voor elkaar. Lekker zo`n stijfe tegen je kont aan.
[afbeelding]
etienne : Is het voor jou ook lekker schatje ?quote:
Hahahahahquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef Provenio het volgende:
Willen alle bewonders hun batterijen verwisselen
En dat gaan ze ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef Zody het volgende:
Egbert: Dit gaan we halen jonges....
Dan kan het nog weeeeeeken duren.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
Uit BB-België. Daar haperde de haak waaraan de tas hing
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:19 schreef BorTheWolf het volgende:
Waarom houden ze elkaar allemaal vast ?
Ze kunnen ook gewoon Hilde als een soort van anker gebruiken ?
Ja, ik las hier dat Hilde het doek niet overpakte in de hoek en een ongeluk zit in een klein hoekje.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef LoveProfusion het volgende:
Het wisselen ging fout
Bwah zou er maar iemand zijn die op de tv kijkt die dat merkt of erg vind....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:20 schreef miss_bleu het volgende:
toch jammer dat hummie niet zo creatief is geweest om echt wat zelf te bedenken. Dit is dus ook al een opdracht uit een ander land
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |