mischien zit der wel eten in de koffer van rikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad leuke opdracht! Alleen wel vreemd dat ze het moeten doen terwijl ze nog helemaal niets gegeten hebben...
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef frankium het volgende:
[..]
of tijdens een wissel
Rik is bezorgd, straks valt z`n buttplug in het water
[afbeelding]
Misschien wel dagenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:04 schreef wendy79 het volgende:
moeten ze nou zo uren blijven staan ??
Juist niet, hahahahaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Coraatje het volgende:
ik heb begerepen dat hij al zijn kappersspullen in de koffer heeft zitten een fohn krultang (mag toch hopen dat bb die eruitgehaald heeft)
want?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:07 schreef MischaDeGrote het volgende:
lol en ze hebben het al verneuqt XD
echt binnen 2 minuten XDXD
"Kan een paar uur duren", was demelding van BBquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef frankium het volgende:
Ze staan er nu met z`n 8 en aan te trekken. Misschien duurt het wel 48 uur ofzo, dit houden ze noooit vol
Ook met een laken eronder maar het duurde daar zo lang dat ze gewoon weg liepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:05 schreef Kinga het volgende:
Hoe ging het in Belgie dan? Wat was hun tactiek?
Ja, gelul natuurlijk. Maar ieder jaar krijg je opmerkingen dat de opdracht al weer is mislukt.quote:
Wat een gelul, en tzou me nix verbazen als ze iets getekend hebben dat zegt dat ze zelf aansprakelijk zijnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef robster16 het volgende:
kapotte spullen zou ik door BB laten vervangen. Opgeven voor een spel okay, maar dan persoonlijke schade zouden ze mooi voor me mogen vergoeden, dat pikte ik niet!
Ik dacht dat er stond "kan wel uren duren"quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:08 schreef scanman01 het volgende:
[..]
"Kan een paar uur duren", was demelding van BB
Je kan niet boven je macht tillen... voor te langquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef bitwizard het volgende:
leuke opdracht, is eindelijk de fohnkoffer van Rik terrecht.
Lijkt me dat ze het zeil zo hoog mogelijk moeten houden, zodat de val snel gebroken wordt...
er is geen tijds eenheid genoemt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond "kan wel uren duren"
lekker makkelijk is dat zeg. Kunnen ze dus voor t spel je hele garderobe in de fik steken, en dan zeggen, tja... had je je contract maar beter moeten lezen. DAT soort dingen vind ik wat ver gaan!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Zody het volgende:
[..]
Wat een gelul, en tzou me nix verbazen als ze iets getekend hebben dat zegt dat ze zelf aansprakelijk zijn
Zijn spullen zitten er heus niet meer in hoor. Als het mislukt krijgt ie vast alsnog zijn spullen wel weer terug. Met gratis noodrantsoen, dat wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Coraatje het volgende:
ik heb begerepen dat hij al zijn kappersspullen in de koffer heeft zitten een fohn krultang (mag toch hopen dat bb die eruitgehaald heeft)
Hahaha ja, komt ie neer op het zeil en daarna plons in het water, dan lach ik me dood.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef robster16 het volgende:
Je moet m juist NIET spannen, dan werkt t als een trampoline. Als je hem niet spant is t een vangnet...
Kan ook, maar ook dan zal het niet boven de 5 uur uitkomen neem ik aan. Anders hadden ze wel gezegd "kan heel lang duren".quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ik dacht dat er stond "kan wel uren duren"
die dikke (hoe het ze ook al weer) pakte het zeil aan een NIET hoek vast XDquote:
Die koffer staat niet gelijk vol water als ie zou vallen. Blijft ws. zelfs drijven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:06 schreef Coraatje het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |