eigen schuld toch?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:59 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Inderdaad leuke opdracht! Alleen wel vreemd dat ze het moeten doen terwijl ze nog helemaal niets gegeten hebben...
Tijn heeft het beter bekekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef robster16 het volgende:
kijk Etienne eens flink Rik huggen!
Juist het leuke aan het spel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:00 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Nou vind het wel lullig zegmaar
Ja het hoort er wel bijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Juist het leuke aan het spel.
Haha, zal wel leuk zijn als dit gewoon een dag of 4 duurt.
Het wisselen ja.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:02 schreef frankium het volgende:
vorig jaar ging dat toch fout met het staan in een cirkel?
Volgens mij mag dat welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Zody het volgende:
Tis mij niet duidelijk of ze ondertussen gewoon kunnen eten naar de wc kunnen in de lounge gaan roken etc
hahah 24 uur? denkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:02 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ja het hoort er wel bij
Ben wel benieuwd hoe lang het duurt..ze denken niet aan een paar dagen denk ik
of tijdens een wisselquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:01 schreef Jammie het volgende:
Haha, kan BB lekker manipuleren door die koffer te laten vallen als ze na een paar uur net niet meer goed opletten. Wel grappig.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |