nou ze moeten het wel halen, want als ze de opdracht halen betekend het misschien wel DRANK!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef Coelho het volgende:
Zie het punt niet zo, laat toch vallen, kleren drogen toch wel weer?
Mislukken weekopdracht = geen etenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef Coelho het volgende:
Zie het punt niet zo, laat toch vallen, kleren drogen toch wel weer?
Got a pointquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef Jammie het volgende:
Haha. Hoe harder de een trekt, des te harder moet de ander aan dat zeil rukken. Zo matten ze elkaar af, de snuggeraars.
de eerste.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
Is dat doek zo zwaar ofzo?
Er kunnen toch 4 mensen dat doek vasthouden, de rest kann gaan eten? En eventueel slapen straks. En dan wisselen om de zoveel tijd? Ze staan er als een stelletje debielen bij, hebben die mensen geen hersens?
Of snap ik de opdracht niet?
Ik vind het triest dan het in Belgie ook gedaan is..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:21 schreef scanman01 het volgende:
Wat een Kwalitatief Uitermate Teleurstellende opdracht trouwens.
En FEEST ........quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ze moeten het wel halen, want als ze de opdracht halen betekend het misschien wel DRANK!
en ze moesten van te voren plassen want dat kon darana niet meer stond ergens dus volgens mij moeten ze allemaal daar blijvenquote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
nou ze moeten het wel halen, want als ze de opdracht halen betekend het misschien wel DRANK!
Of misschien bedoelen ze met weekopdracht wel 1 opdracht per week.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:23 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Mislukken weekopdracht = geen eten
Eigenlijk vind ik dat weekopdrachten ook een week lang moet zijn.
Aan je werk jij!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef Bluezz het volgende:
Ik vind dit zo leuk om te lezen op mijn werk, jullie commentaar![]()
Bij de foto's
Ja inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:25 schreef washandje het volgende:
Dit houden ze nooit uren vol
Ze gaan er volgens mij echt vanuit dat hij binnen het half uur nog valt.
Oja, tis alweer half 5quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog een half uur aanwezig zijn
Dus fokken
ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nog een half uur aanwezig zijn
Dus fokken
Het staat alleen gespannen tov de persoon tegenover je op het zwembad. Twee personen die naast elkaar staan, daar vergeten ze het te spannen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:28 schreef LoveProfusion het volgende:
Het zijl is nu niet gespannen..het hangt slap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |