Iets bij het zwembad dat uren kan durenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:49 schreef miss_bleu het volgende:
is er al bekend wat voor opdracht? Ik kan het vanaf mijn werk niet volgen
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:48 schreef Zody het volgende:
Ze moeten het zwembad leegdrinken....
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:47 schreef frankium het volgende:
je kunt toch pissen in het zwembad?
Ik vind dat hij wel een punt heeft, iedereen gelijk wegquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:49 schreef scanman01 het volgende:
Wat is die Rik opeens een dictatortje zeg
vertelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef dl3b het volgende:
Die gene die bb6 Belgie hebben gevolgd weten wart er nu gaat gebeuren.
Was ook een Rik...
ow moet sjaan schatje en lieverd tegen iedereen zeggen in het zwembad. dat kan inderdaad wel uren durenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Iets bij het zwembad dat uren kan duren
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:51 schreef ADDG het volgende:
De koffer van Rik is inderdaad letterlijk boven water hahaha
Rik is alleen geen goochelaar geloof ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:54 schreef gebruikersnaam het volgende:
n de uitzending van morgen maakt Big Brother zich meester van de koffer van Kevin. Zijn koffer wordt boven het zwembad gehangen en kan er elk moment invallen. Kevin kan zijn koffer redden, maar hiervoor heeft hij wel de hulp nodig van de andere bewoners. De inzet : extra slaap… Kenny krijgt van Big Brother de opdracht drie goocheltrucs uit te voeren voor de rest van de bewoners. Die opdracht is alvast een kolfje naar zijn hand want goochelen is Kenny’s favoriete hobby. Maar als zijn medebewoners achterhalen hoe de trucs in elkaar zitten, krijgen ze geen extra slaaptijd.
'Big Brother', donderdag en vrijdag om 20.30 uur op KANAALTWEE
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |