leuker dan die andere 2 gesprekkenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:28 schreef golfer het volgende:
Het duo Dumb and Dumber ligt intussen ook weer in bed een hoogstaand gespek met elkaar te voeren.
Ik dacht dat ze een dakterras hadden achter de posters met bomen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Even een vraagje tussendoor...
Is die tuin ook echt buiten, of is die tuin binnen gebouwd?
Gewoon buiten. Maar op de BB site staat dat ze dit jaar geen tuin en geen daglicht hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:27 schreef MarkNMGN het volgende:
Even een vraagje tussendoor...
Is die tuin ook echt buiten, of is die tuin binnen gebouwd?
Sinds die Hans Teeuwen imitatie vind ik hem ook een stuk symphatiekerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:31 schreef superhero87 het volgende:
Ik zie Tijn toch wel de grootste kansen hebben om te winnen op dit moment
Streams blijven gratis. Maar sommige stukjes zullen ze wel bewaren voor de filmpjes op de site. Dus als het leuk wordt kun je straks verwachten dat ze het wegdraaien.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:29 schreef ThaSandman het volgende:
Weet ik niet. Ik zag ergens 2 euro 40 per week. Ik wist niet of het om filmpjes ging of de streams.
Dan gaan we massaal rellen daar als de tuin open zou gaan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:33 schreef Rica het volgende:
[..]
Streams blijven gratis. Maar sommige stukjes zullen ze wel bewaren voor de filmpjes op de site. Dus als het leuk wordt kun je straks verwachten dat ze het wegdraaien.
Marcia ook.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:37 schreef superhero87 het volgende:
Semih en Micheline de bewoners aan het bespreken:)
Goed gesprek.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:37 schreef superhero87 het volgende:
Semih en Micheline de bewoners aan het bespreken:)
ik denk niet dat het de weekopdracht was ,maar toch die specifieke tekst die bij het eten zat...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:40 schreef Peter6000 het volgende:
Micheline heeft geen idee dat zij een aanleiding was voor de eerste woede van Janine.
En ze denken dat dit van vanavond de weekopdracht was, lijkt mij niet.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
DAMES EN HEREN MARCIA HEEFT GEPOEPT
Bedankt voor de mededeling, ik kijk uit naar het verslag op de blog.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
Scan ga je vrouw eens verwennen, je bent hier al zolangquote:
Vrouwen poepen toch niet?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:41 schreef LoveProfusion het volgende:
En ze vullen elkaars zinnen aan, echt een stelletje.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:43 schreef ted142 het volgende:
Wat een zeik stemmetjes hebben die Semih en Micheline zeg.
En van dat -nep- begripvolle gezeik houden die zich mee bezig.
Bleh bleh bleh
ik zat echt even op die info te wachten...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:43 schreef henk.jansen het volgende:
Ik heb al vier wippen achter de rug
Viel me ook al op... en dat voor een Turk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:45 schreef Peter6000 het volgende:
Die Semih heeft toch ook iets heel onverstoorbaars, en is volgens mij ook wel redelijk opgeleid.
Gaat nog al,...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:44 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
En ze vullen elkaars zinnen aan, echt een stelletje.
Vrij nuchter. Alle drie zoals ze daar nu zijn. Spreekt me meer aan dan dat overdreven gedoe.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:45 schreef Peter6000 het volgende:
Die Semih heeft toch ook iets heel onverstoorbaars, en is volgens mij ook wel redelijk opgeleid.
Sabrina is professor in de talkologiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:45 schreef Peter6000 het volgende:
Ik vind ze leukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:46 schreef ted142 het volgende:
[..]
Gaat nog al,...![]()
Wat een zeik snorren zeg.
Zo genaamd een "eigen" mening hebben, en toch overal lekker meelullen met hun leizige zeik stemmetjes....![]()
Jaha, want anders mag ie zijn Michie geen kusjes geven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:48 schreef BB-King het volgende:
Semih gaat tandenpoetsen.
Ik dacht, ik vermeld het even.
Doe met deze informatie wat je zelf wilt...
Checkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:48 schreef BB-King het volgende:
Semih zit onder de plak... dat heb je met die Nederlandse vrouwen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:50 schreef ted142 het volgende:
[..]
Jaha, want anders mag ie zijn Michie geen kusjes geven.
Dus, waf waf Semih gaat braaf zijn tandjespoetsen.
Ben het aan het uitprinten, morgen flyers uitdelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:48 schreef BB-King het volgende:
Tandplak zekerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Semih zit onder de plak... dat heb je met die Nederlandse vrouwen.![]()
Gelukkig heb ik op tijd weggezapt.quote:
quote:
Een turk die z'n vrouw gehoorzaamd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:50 schreef ted142 het volgende:
[..]
Jaha, want anders mag ie zijn Michie geen kusjes geven.
Dus, waf waf Semih gaat braaf zijn tandjespoetsen.
Laat maar... heb de foto gezien!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:53 schreef BB-King het volgende:
Ben blij dat ik niks heb meegekregen.
Alhoewel de gedachte van een naakte Hilde me al doet kokhalzen.![]()
Kamelenbulten bedoel je zeker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hand in Hand, het zijn net 2 grote kameraden.
Janine over de rooie, en die met die dikke tetten is zich van geen kwaad bewust weet nog en eens dat Sjannie boos op haar is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:56 schreef arneaux het volgende:
Michelin dus ruzie met Janine, hoe is die verder afgelopen? En, hallo.
Hehe, als die op het strand gaat liggen, rukt greenpeace uit om haar terug te duwen de zee in...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:57 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Kamelenbulten bedoel je zeker.
En dat alles over vla. Mooi werk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Janine over de rooie, en die met die dikke tetten is zich van geen kwaad bewust weet nog en eens dat Sjannie boos op haar is.
Semih ging tanden poetsen daarnet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
Nog andere ontwikkelingen die ik zou moeten weten?
Etienne en zijn vader gaan Milica sandwichen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
Etienne probeerde Milicia te playen, lukte niet zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
En vader en zoon gingen beide achter die mitlica aan. Vader lag met haar in bad en zoonlief nam het over in de woonkamer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
Saai is anders.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:
Kijk eens aan. Het Pimpduo heeft dus goed zn best gedaan. Verder een saaie avond dus?
Alleen om te knuffelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:06 schreef arneaux het volgende:
Etiënne vinden ze leuk. Ok dan.
Duidelijk, ze begon helemaal te stralen toen ze over hem sprak. Love is in the air.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:06 schreef arneaux het volgende:
Etiënne vinden ze leuk. Ok dan.
Ik pas ff, hou het ff bij moeder en dochter. Het is laat, weet niet als ik nu ff Janine kan hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:09 schreef arneaux het volgende:
Stream 1 heeft t over Janine.
Ben meteen weer klaar wakker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:18 schreef arneaux het volgende:
JEZUS. De stream schakelt over op Janine, pffff. Ik schrok me kapot.
We zijn toch geen racist he.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:17 schreef MischaDeGrote het volgende:
janine is een stomme kutneger. Ik heb nu 4 uur naar BB6 gekeken in totaal en ik ben dat wijf spuugbeu met der 'sgatje' en der gewijs en der kutstopwoordjes. BLEG.
Over dat geld heeft hij wel gelijk schatje, die andere lieverds zijn een stel hypocrieten met hun 25 euro.quote:
Van die Tijn geloof ik het wel... die weet ook niet beter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Over dat geld heeft hij wel gelijk schatje, die andere lieverds zijn een stel hypocrieten met hun 25 euro.
Zeker, meer spraakmakende groep. BB5 waren een stel zoutzakken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:25 schreef arneaux het volgende:
Er word in vergelijking met BB5 nu al een stuk meer geroddeld.
Tijntje sprak inderdaad wel degelijk heel erg wijsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:27 schreef BB6kijker het volgende:
Tijn spreekt best wijs. Dat wijf is geschift.
Morgenavond lult ze daar nog over.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:34 schreef MissHobje het volgende:
Daar gaat Janine weer met dat vla verhaal![]()
als ze allemaal zo zijn welquote:
Tering wat zuur.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:33 schreef APK het volgende:
Zelf kan ik tijdelijk geen steams kijken, zie sig.....
idd waar is egbert. klotezooi. midden in een gesprek ineens weg... zonde.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:38 schreef ThaSandman het volgende:
Ze wisselen me te vaak van streams.
Haha, dat moet een grap zijn!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:39 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
idd waar is egbert. klotezooi. midden in een gesprek ineens weg... zonde.
waaromquote:
Eggbert komt m'n stream binnenlopen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:42 schreef ThaSandman het volgende:
Kunnen we Egbert niet Eggbert gaan noemen.
viel me ook op!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:44 schreef BB-King het volgende:
Weten ze al hoelaat het is??
Tijn zegt dat het al 4 uur 's nachts is... zit ie niet ver naast.
Toppiieeeequote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:48 schreef BB-King het volgende:
Ik mag die Tijn ook wel... als ie maar niet "Jij bent de zon, jij bent de zee" gaat zingen.
Ja, ik ga ook een paar treetjes hogerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:52 schreef arneaux het volgende:
Ik ga ook maffen. Bye.
Daar lijkt het wel op ja, anders doen ze heel goed alsof.quote:
Zo ongeveer hetzelfde hierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:19 schreef Ireth het volgende:
Goh wat zal mijn huis al lekker vroeg aan kant zijn als dit zo door blijft gaan!*2e was aan het draaien is*
Hopelijk wordt Sjaantje er wakker van, al zegt ze zelf dat ze niet slaapt en alleen maar in bed ligt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:52 schreef Mike1964 het volgende:
Hoop gesnurk te horen nu, BB moet de haan maar weer invoeren.
Sjaantje mag van mij nog wel drie maanden doorslapen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Sjaantje er wakker van, al zegt ze zelf dat ze niet slaapt en alleen maar in bed ligt.
Kan je hier ook even langskomen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Ireth het volgende:
Laat ze nog maar ff liggen! *stofzuigen en dweilen gaat*![]()
Dat had ik ook al gezegd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:30 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een dakterras hadden achter de posters met bomen.
Goed idee, vooral als er "iets" gebeurt in het huis is een kleine update wel fijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:33 schreef APK het volgende:
Zijn er nog mensen die zich geroepen voelen af en toe een (korte) update in het streamverslagentopic te plaatsen?
Zelf kan ik tijdelijk geen steams kijken, zie sig.....
Precies *boodschappen doet*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Ireth het volgende:
Laat ze nog maar ff liggen! *stofzuigen en dweilen gaat*![]()
Is ze nog te zien op een stream?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef BONG4002 het volgende:
Micheline is nu wakker en loopt even richting de lounge
Nope allleen Egbert gaat ff naar de wc!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Is ze nog te zien op een stream?want ik kijk er maar 1
En die gaat ook weer slapen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:09 schreef Sigi het volgende:
[..]
Nope allleen Egbert gaat ff naar de wc!!
Hihi Je loopt al een 24 uur achterquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:10 schreef Zody het volgende:
Ik zit trouwens te denken, voor ze zo allemaal wakker zijn zijn we nog dik een uur verder, hoe laat zouden de bewoners denken dat het is.... het is nu al zo laat dat ze echt misschien pas vanavond om 23:00 aan het avondeten zijn
Dat was gisteravond ook al zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:10 schreef Zody het volgende:
het is nu al zo laat dat ze echt misschien pas vanavond om 23:00 aan het avondeten zijn
Gister was het niet zo laat toch? Ik zag ze om half 9 koken ofzo? Savonds niet gekekenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:12 schreef pullup het volgende:
[..]
Hihi Je loopt al een 24 uur achterdat was gisteren al het geval. Verder wel slim opgemerkt
![]()
Klopt wel toen begonnen ze aan de soep. Maar de hoofdmaaltijd kwam pas vlak voor 12 op tafelquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:14 schreef Zody het volgende:
[..]
Gister was het niet zo laat toch? Ik zag ze om half 9 koken ofzo? Savonds niet gekeken
Ok, wist ik niet, goed dak weer bij benquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:14 schreef pullup het volgende:
[..]
|Klopt wel toen begonnen ze aan de soep. Maar de hoofdmaaltijd kwam pas vlak voor 12 op tafel
Hoop dat er vandaag een lekkere ruzie komtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:17 schreef LuQas het volgende:
Na een week vakantie mijn eerste ochtend 'echt' streams-kijken weer, zo onder het ontbijten, stofzuigen en douchen. Gisteren de herhalingen bij Talpa bekeken, ik heb er weer zin in. Leuke groep, met als uitschieter in negatieve zin Janine. Ben benieuwd hoe lang ze zich zo kan blijven gedragen.
Janine en Tijn idd... lijkt me gezelligquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:22 schreef GJVH het volgende:
Laten we maar even bij gebrek aan leuke beelden nadenken wie er het eerste wakker moeten worden. Ik ga voor Janine en Tijn, lijkt me een lekker duo voor de vroege ochtend!![]()
Dat heb ik gemist geloof ik, update?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:28 schreef Michaelg het volgende:
sympathieke gozer??? net zoals hij gisteren omging met Hilde ofwa?? Sorry maar vind het een arrogante eikel.
Je kunt je erg in hem vergissen denk ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:27 schreef LuQas het volgende:
Ik wil graag wat meer van Sedih zien, lijkt me een erg sympathieke gozer. Hoop op een confrontatie tussen hem en Janine.
bb geeft af en toe aanwijzingen over de tijd. en de liveshows zijn een wekelijks ijkpunt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:31 schreef GJVH het volgende:
Ik zit me net te bedenken dat, als dit zo doorgaat, wij ook maar ons dagritme moeten gaan aanpassen. Want over een maand slapen ze van 15.00 tot 23.00 uur en leven ze van 23.00 tot 15.00 uur....
op http://bigbrother.fok.nl/ is er een heel stuk over na te lezen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:30 schreef frankium het volgende:
Wie kan er een samenvatting geven over het 'vla' incidient. Heb gister na 6en niet meer gekeken en snap er geen fuck van.
lees hier...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:30 schreef frankium het volgende:
Wie kan er een samenvatting geven over het 'vla' incidient. Heb gister na 6en niet meer gekeken en snap er geen fuck van.
Dat doen ze alleen in het begin, straks niet meerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:35 schreef Tamaartje het volgende:
Ik snap echt niet waarom BB het toelaat dat ze zo laat nog slapen...
Heeft van mij nu wel weer lang genoeg geduurtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:36 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Dat doen ze alleen in het begin, straks niet meer
[offtopic]quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:38 schreef renszom het volgende:
een haaan!!
was het maar zoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:41 schreef GJVH het volgende:
Betekent een haan ook de komst van een weekopdracht?
Kan beroerder??quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:40 schreef scanman01 het volgende:
Net wakker... zet je de streams aan, zie je dit:
Ach ja... kan beroerder
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:49 schreef __Saviour__ het volgende:
iemand zit te kutten met de knopjes
sssstttt ik zal niks zeggenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:01 schreef LuQas het volgende:
Heeft die Marcia een geschiedenis met verslaafden ofzo? Het ligt zo gevoelig...
Heb de je pix van Micheline gezien dan??? Nog véél mooierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:03 schreef frankium het volgende:
Zonder make up is Marcia verregweg de knapste van allemaal.
Ik geloof dat die een jaar of 8 geleden overleden is ofzo....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:04 schreef Provenio het volgende:
Wat is er eigenljk met die moeder van marcia gebeurt? Overdosis ofzo? Mss is dat het familie geheim
Annie de Rooijquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:04 schreef speknek het volgende:
Wat een viswijf die Hilde. Wel gezellig.
Ze hebben in ieder geval allebei behoorlijk veel ervaring in het omgaan met verslaafden zo te horenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:04 schreef Provenio het volgende:
Wat is er eigenljk met die moeder van marcia gebeurt? Overdosis ofzo? Mss is dat het familie geheim
Ja inderdaad er is wel aardig wat voorgevallen omdat het zo gevoelig ligtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Ze hebben in ieder geval allebei behoorlijk veel ervaring in het omgaan met verslaafden zo te horen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |