Sabrina is professor in de talkologiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:45 schreef Peter6000 het volgende:
Die Semih heeft toch ook iets heel onverstoorbaars, en is volgens mij ook wel redelijk opgeleid.
Ik vind ze leukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:46 schreef ted142 het volgende:
[..]
Gaat nog al,...![]()
Wat een zeik snorren zeg.
Zo genaamd een "eigen" mening hebben, en toch overal lekker meelullen met hun leizige zeik stemmetjes....![]()
Jaha, want anders mag ie zijn Michie geen kusjes geven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:48 schreef BB-King het volgende:
Semih gaat tandenpoetsen.
Ik dacht, ik vermeld het even.
Doe met deze informatie wat je zelf wilt...
Checkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:48 schreef BB-King het volgende:
Semih zit onder de plak... dat heb je met die Nederlandse vrouwen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:50 schreef ted142 het volgende:
[..]
Jaha, want anders mag ie zijn Michie geen kusjes geven.
Dus, waf waf Semih gaat braaf zijn tandjespoetsen.
Ben het aan het uitprinten, morgen flyers uitdelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:48 schreef BB-King het volgende:
Tandplak zekerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Semih zit onder de plak... dat heb je met die Nederlandse vrouwen.![]()
Gelukkig heb ik op tijd weggezapt.quote:
quote:
Een turk die z'n vrouw gehoorzaamd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:50 schreef ted142 het volgende:
[..]
Jaha, want anders mag ie zijn Michie geen kusjes geven.
Dus, waf waf Semih gaat braaf zijn tandjespoetsen.
Laat maar... heb de foto gezien!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:53 schreef BB-King het volgende:
Ben blij dat ik niks heb meegekregen.
Alhoewel de gedachte van een naakte Hilde me al doet kokhalzen.![]()
Kamelenbulten bedoel je zeker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hand in Hand, het zijn net 2 grote kameraden.
Janine over de rooie, en die met die dikke tetten is zich van geen kwaad bewust weet nog en eens dat Sjannie boos op haar is.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:56 schreef arneaux het volgende:
Michelin dus ruzie met Janine, hoe is die verder afgelopen? En, hallo.
Hehe, als die op het strand gaat liggen, rukt greenpeace uit om haar terug te duwen de zee in...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:57 schreef ThaSandman het volgende:
[..]
Kamelenbulten bedoel je zeker.
En dat alles over vla. Mooi werk.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:58 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Janine over de rooie, en die met die dikke tetten is zich van geen kwaad bewust weet nog en eens dat Sjannie boos op haar is.
Semih ging tanden poetsen daarnet.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
Nog andere ontwikkelingen die ik zou moeten weten?
Etienne en zijn vader gaan Milica sandwichen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
Etienne probeerde Milicia te playen, lukte niet zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
En vader en zoon gingen beide achter die mitlica aan. Vader lag met haar in bad en zoonlief nam het over in de woonkamer.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:59 schreef arneaux het volgende:
Saai is anders.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:03 schreef arneaux het volgende:
Kijk eens aan. Het Pimpduo heeft dus goed zn best gedaan. Verder een saaie avond dus?
Alleen om te knuffelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:06 schreef arneaux het volgende:
Etiënne vinden ze leuk. Ok dan.
Duidelijk, ze begon helemaal te stralen toen ze over hem sprak. Love is in the air.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:06 schreef arneaux het volgende:
Etiënne vinden ze leuk. Ok dan.
Ik pas ff, hou het ff bij moeder en dochter. Het is laat, weet niet als ik nu ff Janine kan hebben.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:09 schreef arneaux het volgende:
Stream 1 heeft t over Janine.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |