Sabrina is professor in de talkologiequote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:45 schreef Peter6000 het volgende:
Die Semih heeft toch ook iets heel onverstoorbaars, en is volgens mij ook wel redelijk opgeleid.
Ik vind ze leukquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:46 schreef ted142 het volgende:
[..]
Gaat nog al,...![]()
Wat een zeik snorren zeg.
Zo genaamd een "eigen" mening hebben, en toch overal lekker meelullen met hun leizige zeik stemmetjes....![]()
Jaha, want anders mag ie zijn Michie geen kusjes geven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:48 schreef BB-King het volgende:
Semih gaat tandenpoetsen.
Ik dacht, ik vermeld het even.
Doe met deze informatie wat je zelf wilt...
Checkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:48 schreef BB-King het volgende:
Semih zit onder de plak... dat heb je met die Nederlandse vrouwen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:50 schreef ted142 het volgende:
[..]
Jaha, want anders mag ie zijn Michie geen kusjes geven.
Dus, waf waf Semih gaat braaf zijn tandjespoetsen.
Ben het aan het uitprinten, morgen flyers uitdelen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:48 schreef BB-King het volgende:
Tandplak zekerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:51 schreef BB-King het volgende:
[..]
Semih zit onder de plak... dat heb je met die Nederlandse vrouwen.![]()
Gelukkig heb ik op tijd weggezapt.quote:
quote:
Een turk die z'n vrouw gehoorzaamd?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:50 schreef ted142 het volgende:
[..]
Jaha, want anders mag ie zijn Michie geen kusjes geven.
Dus, waf waf Semih gaat braaf zijn tandjespoetsen.
Laat maar... heb de foto gezien!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:53 schreef BB-King het volgende:
Ben blij dat ik niks heb meegekregen.
Alhoewel de gedachte van een naakte Hilde me al doet kokhalzen.![]()
Kamelenbulten bedoel je zeker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:55 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Hand in Hand, het zijn net 2 grote kameraden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |