Ben meteen weer klaar wakker.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:18 schreef arneaux het volgende:
JEZUS. De stream schakelt over op Janine, pffff. Ik schrok me kapot.
We zijn toch geen racist he.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:17 schreef MischaDeGrote het volgende:
janine is een stomme kutneger. Ik heb nu 4 uur naar BB6 gekeken in totaal en ik ben dat wijf spuugbeu met der 'sgatje' en der gewijs en der kutstopwoordjes. BLEG.
Over dat geld heeft hij wel gelijk schatje, die andere lieverds zijn een stel hypocrieten met hun 25 euro.quote:
Van die Tijn geloof ik het wel... die weet ook niet beter.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:23 schreef SpankTheMonkey het volgende:
[..]
Over dat geld heeft hij wel gelijk schatje, die andere lieverds zijn een stel hypocrieten met hun 25 euro.
Zeker, meer spraakmakende groep. BB5 waren een stel zoutzakken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:25 schreef arneaux het volgende:
Er word in vergelijking met BB5 nu al een stuk meer geroddeld.
Tijntje sprak inderdaad wel degelijk heel erg wijsquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:27 schreef BB6kijker het volgende:
Tijn spreekt best wijs. Dat wijf is geschift.
Morgenavond lult ze daar nog over.....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:34 schreef MissHobje het volgende:
Daar gaat Janine weer met dat vla verhaal![]()
als ze allemaal zo zijn welquote:
Tering wat zuur.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:33 schreef APK het volgende:
Zelf kan ik tijdelijk geen steams kijken, zie sig.....
idd waar is egbert. klotezooi. midden in een gesprek ineens weg... zonde.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:38 schreef ThaSandman het volgende:
Ze wisselen me te vaak van streams.
Haha, dat moet een grap zijn!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:39 schreef MischaDeGrote het volgende:
[..]
idd waar is egbert. klotezooi. midden in een gesprek ineens weg... zonde.
waaromquote:
Eggbert komt m'n stream binnenlopen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:42 schreef ThaSandman het volgende:
Kunnen we Egbert niet Eggbert gaan noemen.
viel me ook op!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:44 schreef BB-King het volgende:
Weten ze al hoelaat het is??
Tijn zegt dat het al 4 uur 's nachts is... zit ie niet ver naast.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |