Toppiieeeequote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:48 schreef BB-King het volgende:
Ik mag die Tijn ook wel... als ie maar niet "Jij bent de zon, jij bent de zee" gaat zingen.
Ja, ik ga ook een paar treetjes hogerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:52 schreef arneaux het volgende:
Ik ga ook maffen. Bye.
Daar lijkt het wel op ja, anders doen ze heel goed alsof.quote:
Zo ongeveer hetzelfde hierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:19 schreef Ireth het volgende:
Goh wat zal mijn huis al lekker vroeg aan kant zijn als dit zo door blijft gaan!*2e was aan het draaien is*
Hopelijk wordt Sjaantje er wakker van, al zegt ze zelf dat ze niet slaapt en alleen maar in bed ligt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:52 schreef Mike1964 het volgende:
Hoop gesnurk te horen nu, BB moet de haan maar weer invoeren.
Sjaantje mag van mij nog wel drie maanden doorslapen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
Hopelijk wordt Sjaantje er wakker van, al zegt ze zelf dat ze niet slaapt en alleen maar in bed ligt.
Kan je hier ook even langskomen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Ireth het volgende:
Laat ze nog maar ff liggen! *stofzuigen en dweilen gaat*![]()
Dat had ik ook al gezegd.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:30 schreef Dropkick het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze een dakterras hadden achter de posters met bomen.
Goed idee, vooral als er "iets" gebeurt in het huis is een kleine update wel fijn.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:33 schreef APK het volgende:
Zijn er nog mensen die zich geroepen voelen af en toe een (korte) update in het streamverslagentopic te plaatsen?
Zelf kan ik tijdelijk geen steams kijken, zie sig.....
Precies *boodschappen doet*quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:02 schreef Ireth het volgende:
Laat ze nog maar ff liggen! *stofzuigen en dweilen gaat*![]()
Is ze nog te zien op een stream?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:03 schreef BONG4002 het volgende:
Micheline is nu wakker en loopt even richting de lounge
Nope allleen Egbert gaat ff naar de wc!!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:05 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Is ze nog te zien op een stream?want ik kijk er maar 1
En die gaat ook weer slapen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:09 schreef Sigi het volgende:
[..]
Nope allleen Egbert gaat ff naar de wc!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |