Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Ligt aan FOK!, die loopt weer eens achterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:59 schreef webserve het volgende:
Te vroeg oooohhhhh
dan telt jou fipo niet, nu heb ik lekker de fipoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:59 schreef webserve het volgende:
Te vroeg oooohhhhh
wel zeggen maar niet posten is zo n00b, hup! aan het werkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:02 schreef Appelperenstroop het volgende:
Bier en tieten! Sjalalalala
15 seconden inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ligt aan FOK!, die loopt weer eens achter
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef Sebasser het volgende:
hoi
Whehe. Jij gaat sterven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:04 schreef Appelperenstroop het volgende:
Goed, mijn avond is nu echt van start gegaan!
Speciaal voor jullie een sfeerimpressie!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:04 schreef Appelperenstroop het volgende:
Goed, mijn avond is nu echt van start gegaan!
Speciaal voor jullie een sfeerimpressie!
[afbeelding]
ROKEN IS DODELIJKquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Maken jullie even allemaal 20 euro naar mij over?
Anders begin ik weer met roken.
Die Marlboro van tegenwoordig is zo lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Ga maar dood danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Camel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:05 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
Die Marlboro van tegenwoordig is zo lekker
Wacht maar tot je kind er uitziet zoals Leo Beenhakker!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die pakje's, mat Roken is schadelijk voor uw baby.
Die zijn grappig als man zijnde
Ik hoef geen kinderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je kind er uitziet zoals Leo Beenhakker!
Die cameltoe van Wytske dinges, van die belspellen, is best geil.quote:
Een bezoekje aan de sperma bank kan je anders al snel 25 euro opleveren.quote:
Ja, toen zat ik die sex traffic te kijken, nu oprah, daar hadden ze het over drugs.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jij zou een uur geleden ook al pitten, of niet ?
1 pakje per dag, daar doe ik een week tot een 2 week mee als ik weinig geld hebquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:08 schreef remlof het volgende:
Als 460 mensen nou 1 cent per dag naar mij overmaken kan ik gratis roken![]()
Je bent er over 3 uur ook nog welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, toen zat ik die sex traffic te kijken, nu oprah, daar hadden ze het over drugs.
Ik moest ff weten wat dat mens gebruikte, en PC stond nog aan
Die van oprah.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die cameltoe van Wytske dinges, van die belspellen, is best geil.
aawwwquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
1 pakje per dag, daar doe ik een week tot een 2 week mee als ik weinig geld heb
Ja, dat vermoed ik ook wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je bent er over 3 uur ook nog wel
En anders maakt het niet uit
Trusten
Best boeiend dit ehquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:11 schreef RMD het volgende:
eerste keer dat ik aan een dergelijk evenement deelneem *pinkt traantje weg*
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:11 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik heb een betere sfeer impressie, speciaal voor Sebasser!
[afbeelding]
Dat is die oude pasquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:11 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik heb een betere sfeer impressie, speciaal voor Sebasser!
[afbeelding]
Ja want dan is het bier opquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:12 schreef TwyLight het volgende:
Ja meestal aan het begin zijn er best veel users maar als we bij pagina 4 ofzo zijn zin er nog maar een paar mensen over
Klomans je bent nog net zo lelijk als vroegerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:17 schreef Appelperenstroop het volgende:
[afbeelding]
Lekker zo'n peuk Sebasser
Dank je!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:17 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Klomans je bent nog net zo lelijk als vroeger![]()
Is het een transsexueel ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:19 schreef SiemeN het volgende:
Ik heb zin om bij de dokter te komen. Z'n assistente is cheyl!
Zuipsequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:20 schreef SiemeN het volgende:
Ik ga onder de wol, morgen weer een dagje zuipen voor de boeg en een tripje Arena.
Trusten..
en tetten?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:24 schreef Appelperenstroop het volgende:
Hi Ha Bier is Geil,
Hi Ha Bier is Geil,
Hi Ha Bier is Geil,
Bier Bier Bier
Heb niet echt zin om te fokken.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:23 schreef Bierbroeder het volgende:
wat is het ineens stil
Heb er net een gepaktquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:30 schreef DjMoonlight het volgende:
En hallo dan... en zoals gebruikelijk de vraag:
Bier anyone ?
Ga eend dood.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:17 schreef Appelperenstroop het volgende:
[afbeelding]
Lekker zo'n peuk Sebasser
Die pas hebben ze heel lang gehadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Omfg hoe weet jij nou dat dat de oude pas is
Op een lan gemaakt ofzo ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
http://85.92.129.132/~sebagger/Fok/DSC09583.JPG
Tyfus plaatje zo dan ?
Pak snel een biertje dan is het goedquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:39 schreef Pindax0r het volgende:
woei ik ben 40 minuten te laat maar boeie!
tvp
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:40 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
Pak snel een biertje dan is het goed
Grolsch is lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef Appelperenstroop het volgende:
We hebben het over bier.... Niet over uilenzeik... Maar vooruit
Tofquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:42 schreef M-I-L-F het volgende:
Goedenacht mensen!
Ik ben er ook maar bij vannacht.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:42 schreef M-I-L-F het volgende:
Goedenacht mensen!
Ik ben er ook maar bij vannacht.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef Appelperenstroop het volgende:
Dood aan de eend!
[afbeelding]
Top.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef Bierbroeder het volgende:
ff wat anders dan bier.
voor ons allemaal een
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef Bierbroeder het volgende:
ff wat anders dan bier.
voor ons allemaal een
[afbeelding]
Hm ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef Appelperenstroop het volgende:
Zeg BB , post die foto van mijn buurmeisje ff
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:46 schreef Appelperenstroop het volgende:
Zeg BB , post die foto van mijn buurmeisje ff
Hij heeft een nieuwe fanquote:
Het is broodje Bapao gewordenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:44 schreef Qunix het volgende:
Ik neem lekker een krentebol!
Zekers! Helemaal top!quote:
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef Appelperenstroop het volgende:
Bapao Kipsate is de bom ouwe !
14 ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:47 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
[afbeelding]
De rest is prive![]()
Inderdaadquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef Appelperenstroop het volgende:
Bapao Kipsate is de bom ouwe !
Nog mooie vrouwen tegen gekomen op de terugweg?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zekers! Helemaal top!
Gister was ik er niet.. maar ik had een goede reden, er was een verjaardag!
Grolsch! Chips! Taart! Grolsch!
Verder had ie nog wat flessen gekregen voor zn verjaardag waar we ook maar wat van hebben genuttigd.. Maar in de flessen Martini die er stonden bleek water te staan...
Verder een geslaagde nacht..![]()
![]()
Bezorgde oudersquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zekers! Helemaal top!
Verder had ie nog wat flessen gekregen voor zn verjaardag waar we ook maar wat van hebben genuttigd.. Maar in de flessen Martini die er stonden bleek water te staan...
![]()
Ik bleef pittnquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
Nog mooie vrouwen tegen gekomen op de terugweg?
Ze is 17 geloof ik, wel lekker dingquote:
Oke dan mag hetquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:49 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Zekers! Helemaal top!
![]()
Hmquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:50 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
Ze is 17 geloof ik, wel lekker ding![]()
Bwehehe, nee, z'n zus die had ze lang voor gisteren opgemaakt en gevuld met water... wat een teef..quote:
Het is een feit dat wanneer men drank genuttigd heeft, alles mooi is op de terugweg.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:50 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Ik bleef pittn... Maar verder was waarschijnlijk alles mooi geweest op de terugweg
.
Foto's?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:51 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Bwehehe, nee, z'n zus die had ze lang voor gisteren opgemaakt en gevuld met water... wat een teef..
Je bent een vrouw.. Wat doe je 's nachts achter je pcquote:
Vervelenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef M-I-L-F het volgende:
[..]
Je bent een vrouw.. Wat doe je 's nachts achter je pc?
Slapenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Vervelen
Wat zou ik dan moeten doen![]()
dan heb je nog 25 minquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:53 schreef Sebasser het volgende:
Kut, blikje leeg in 5 minuten
en ik heb maar een 6 pack
De gemiddelde vrouw van rond de 20 ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef TwyLight het volgende:
Wat is de gemiddelde spanbreedte van de vaginale ingang van een vrouw van rond de 20 jaar?
in je eendjequote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef Appelperenstroop het volgende:
Ik chill hem dood hier
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw van rond de 20 ?
In 1930 was het 2 centimeter, nu is het 30.
Al die tyfus gangbangs.
Ik zag toestraks een topic over fistfuckingquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:56 schreef Sebasser het volgende:
[..]
De gemiddelde vrouw van rond de 20 ?
In 1930 was het 2 centimeter, nu is het 30.
Al die tyfus gangbangs.
Zometeen komt mijn buurmeisje! Dan gaan we samen de Donald Duck lezen.quote:
Fuckfisten.be moet ik nog ff een index aan gevenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:57 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik zag toestraks een topic over fistfucking
Ik heb het gevoel dat je iets verzwijgtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:58 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
Zometeen komt mijn buurmeisje! Dan gaan we samen de Donald Duck lezen.
Ik heb vernomen dat ze een oogje op Gijs Gans heeft!
Jij bent dus die kut kloonquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:00 schreef Qunix het volgende:
TROS!
TROS!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:02 schreef Sebasser het volgende:
Neuken, iemand ?
Goed plan, doe ik mee.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:02 schreef Appelperenstroop het volgende:
Vanavond met mijn rechterhand oke?
Van mij..quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:04 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloon dan?
Ik een kloon ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:04 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
van wie ben jij een kloon dan?
Kut noobquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:04 schreef Appelperenstroop het volgende:
TROS zuigt! Optyfen!!!
[afbeelding]
Ga hem maar pijpen!!
Dank uquote:
Bapao Kip Satéquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:05 schreef Sebasser het volgende:
Godver, ik had die knakworsten vanmiddag rond een uur of 8 open gemaakt.
En een uurtje geleden waren ze nog goed, en nu zijn ze echt smerig.
Of het ligt aan de bijsmaak die komt door 't bier
bier en worst is altijd lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:05 schreef Sebasser het volgende:
Godver, ik had die knakworsten vanmiddag rond een uur of 8 open gemaakt.
En een uurtje geleden waren ze nog goed, en nu zijn ze echt smerig.
Of het ligt aan de bijsmaak die komt door 't bier
Ik wist niet dat je een nieuwe vriendin had! Gefeliciteerdquote:
Bierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:09 schreef Appelperenstroop het volgende:
Hehehe, al dat bierIk haal ook maar een nieuw flesje Hertog Jan, die Malibu begint me de keel uit te hangen
www.ikwileendate.nlquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
Iemand uit de buurt van groningen ?
Groningenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:10 schreef Sebasser het volgende:
Iemand uit de buurt van groningen ?
5 x drank, en 1 keer sigarettenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:12 schreef Appelperenstroop het volgende:
[afbeelding]
Het leven is mooi
Cultuurbarbaar, vergeet het monopoly op de achtergrond nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:13 schreef Sebasser het volgende:
[..]
5 x drank, en 1 keer sigaretten
Nu je het zegtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:14 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
Cultuurbarbaar, vergeet het monopoly op de achtergrond niet
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:16 schreef Thaan het volgende:
Hier volgt een trieste mededeling van het bejaardentehuis Weltevree:
Opa Thaan is erg uitgeput van het dagbaggeren, en zal vannacht u niet kunnen vergezellen.
Zwaai hem hier uit.![]()
Doeiquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:16 schreef Thaan het volgende:
Hier volgt een trieste mededeling van het bejaardentehuis Weltevree:
Opa Thaan is erg uitgeput van het dagbaggeren, en zal vannacht u niet kunnen vergezellen.
Zwaai hem hier uit.![]()
Hm ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:16 schreef Pindax0r het volgende:
wat zijn dat voor msn praktijken hiero![]()
Zo dat was dan weer dat.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:18 schreef Appelperenstroop het volgende:
Vergeet niet te sterven in je slaap!
Precies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:19 schreef Sloavink het volgende:
ruim je het zelf op?
Juist.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:21 schreef Bierbroeder het volgende:
![]()
Wat vermaak ik jullie deze avond weer
Koosquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:24 schreef Appelperenstroop het volgende:
Nou joepie, wat een vermaak! Eerst post je je nieuwe vriendin, en nu begin je over Wilna de buurvrouw...
Jeumiog.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef Appelperenstroop het volgende:
[afbeelding]
Poolse sletjes in Amsterdam!
Opa is wakker gemaakt omdat Koos en Trien in de kamer hiernaast problemen hebben met hun stembanden, allemaal gehijg, het arme stel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:21 schreef Bierbroeder het volgende:
![]()
Wat vermaak ik jullie deze avond weer
Tof.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:30 schreef Thaan het volgende:
[..]
Opa is wakker gemaakt omdat Koos en Trien in de kamer hiernaast problemen hebben met hun stembanden, allemaal gehijg, het arme stel.
En het was het waard! Dit soort posts houden opa op de been.![]()
Gelukkig maar opaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:30 schreef Thaan het volgende:
[..]
Opa is wakker gemaakt omdat Koos en Trien in de kamer hiernaast problemen hebben met hun stembanden, allemaal gehijg, het arme stel.
En het was het waard! Dit soort posts houden opa op de been.![]()
Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier bier Bier Bier beir bier bier bier bIer bier Bier bIer Bier Beer, en dit heb ik getypt zonder CTRL C en Vquote:
Mits HJ.quote:
klik nou eens op de laatste aquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier bier Bier Bier beir bier bier bier bIer bier Bier bIer Bier Beer, en dit heb ik getypt zonder CTRL C en V
Baggersletquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:33 schreef Sebasser het volgende:
Bier bier bier bier bier
eh, waar hou jij je mee bezigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:33 schreef TwyLight het volgende:
OMFG http://www.truly-movies.com/ek/kreamsolo71/3.mpg
Wilde je nog wat zeggen?quote:
a ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:33 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
klik nou eens op de laatste a![]()
Nou is niet wijd en lastig op zijn tijdquote:
Is goed manquote:
Je bent te helderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou is niet wijd en lastig op zijn tijd
Okay... nou moet in dit zinsverband nauw zijn
Heerlijk helder HJquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |