Juist.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:21 schreef Bierbroeder het volgende:
![]()
Wat vermaak ik jullie deze avond weer
Koosquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:24 schreef Appelperenstroop het volgende:
Nou joepie, wat een vermaak! Eerst post je je nieuwe vriendin, en nu begin je over Wilna de buurvrouw...
Jeumiog.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:28 schreef Appelperenstroop het volgende:
[afbeelding]
Poolse sletjes in Amsterdam!
Opa is wakker gemaakt omdat Koos en Trien in de kamer hiernaast problemen hebben met hun stembanden, allemaal gehijg, het arme stel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:21 schreef Bierbroeder het volgende:
![]()
Wat vermaak ik jullie deze avond weer
Tof.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:30 schreef Thaan het volgende:
[..]
Opa is wakker gemaakt omdat Koos en Trien in de kamer hiernaast problemen hebben met hun stembanden, allemaal gehijg, het arme stel.
En het was het waard! Dit soort posts houden opa op de been.![]()
Gelukkig maar opaquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:30 schreef Thaan het volgende:
[..]
Opa is wakker gemaakt omdat Koos en Trien in de kamer hiernaast problemen hebben met hun stembanden, allemaal gehijg, het arme stel.
En het was het waard! Dit soort posts houden opa op de been.![]()
Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier bier Bier Bier beir bier bier bier bIer bier Bier bIer Bier Beer, en dit heb ik getypt zonder CTRL C en Vquote:
Mits HJ.quote:
klik nou eens op de laatste aquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:32 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier Bier bier Bier Bier beir bier bier bier bIer bier Bier bIer Bier Beer, en dit heb ik getypt zonder CTRL C en V
Baggersletquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:33 schreef Sebasser het volgende:
Bier bier bier bier bier
eh, waar hou jij je mee bezigquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:33 schreef TwyLight het volgende:
OMFG http://www.truly-movies.com/ek/kreamsolo71/3.mpg
Wilde je nog wat zeggen?quote:
a ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:33 schreef Bierbroeder het volgende:
[..]
klik nou eens op de laatste a![]()
Nou is niet wijd en lastig op zijn tijdquote:
Is goed manquote:
Je bent te helderquote:Op woensdag 23 augustus 2006 01:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Nou is niet wijd en lastig op zijn tijd
Okay... nou moet in dit zinsverband nauw zijn
Heerlijk helder HJquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |