Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Ligt aan FOK!, die loopt weer eens achterquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:59 schreef webserve het volgende:
Te vroeg oooohhhhh
dan telt jou fipo niet, nu heb ik lekker de fipoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:59 schreef webserve het volgende:
Te vroeg oooohhhhh
wel zeggen maar niet posten is zo n00b, hup! aan het werkquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:02 schreef Appelperenstroop het volgende:
Bier en tieten! Sjalalalala
15 seconden inderdaad.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:01 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Ligt aan FOK!, die loopt weer eens achter
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:03 schreef Sebasser het volgende:
hoi
Whehe. Jij gaat sterven.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:04 schreef Appelperenstroop het volgende:
Goed, mijn avond is nu echt van start gegaan!
Speciaal voor jullie een sfeerimpressie!
[afbeelding]
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:04 schreef Appelperenstroop het volgende:
Goed, mijn avond is nu echt van start gegaan!
Speciaal voor jullie een sfeerimpressie!
[afbeelding]
ROKEN IS DODELIJKquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Maken jullie even allemaal 20 euro naar mij over?
Anders begin ik weer met roken.
Die Marlboro van tegenwoordig is zo lekkerquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Ga maar dood danquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:05 schreef Sebasser het volgende:
Camel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:05 schreef Appelperenstroop het volgende:
[..]
Die Marlboro van tegenwoordig is zo lekker
Wacht maar tot je kind er uitziet zoals Leo Beenhakker!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:06 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Die pakje's, mat Roken is schadelijk voor uw baby.
Die zijn grappig als man zijnde
Ik hoef geen kinderen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:06 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Wacht maar tot je kind er uitziet zoals Leo Beenhakker!
Die cameltoe van Wytske dinges, van die belspellen, is best geil.quote:
Een bezoekje aan de sperma bank kan je anders al snel 25 euro opleveren.quote:
Ja, toen zat ik die sex traffic te kijken, nu oprah, daar hadden ze het over drugs.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:08 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Jij zou een uur geleden ook al pitten, of niet ?
1 pakje per dag, daar doe ik een week tot een 2 week mee als ik weinig geld hebquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:08 schreef remlof het volgende:
Als 460 mensen nou 1 cent per dag naar mij overmaken kan ik gratis roken![]()
Je bent er over 3 uur ook nog welquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:08 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, toen zat ik die sex traffic te kijken, nu oprah, daar hadden ze het over drugs.
Ik moest ff weten wat dat mens gebruikte, en PC stond nog aan
Die van oprah.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:07 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Die cameltoe van Wytske dinges, van die belspellen, is best geil.
aawwwquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:09 schreef Sebasser het volgende:
[..]
1 pakje per dag, daar doe ik een week tot een 2 week mee als ik weinig geld heb
Ja, dat vermoed ik ook wel.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:09 schreef guitarist.nl het volgende:
[..]
Je bent er over 3 uur ook nog wel
En anders maakt het niet uit
Trusten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |