ach dat zag ik even over het hoofd, trouwens degene die de OP heeft gemaakt voor het feyenoord topicquote:
Nog niet bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoeveel is er voor Tiendalli betaald?
Checkquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom maakt een jood de topic aan pleur lekker op, afblijven !
Boeiend, hij zit toch niet te kloten verder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom maakt een jood de topic aan pleur lekker op, afblijven !
Alles beter dan Bosschaart hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Mja, Tiendalli begrijp ik wel, is een puinhoop bij jullie achter. Leonard begrijp ik dan weer niet..
Doopy, zou je trolls als deze achterwege willen laten ajb?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis een jooooooooooood
Tis een jooohooohooood
Dwight Tiendalli is een jooooooooooood
![]()
Braafheid er nog bij en het geld van K&K is goed besteed: chapeau jongens![]()
Ja prachtige actie was dat, wachten rond de 16, wachten en dan net als je denkt dat hij zelf gaat schieten past hij hem naar een medespeler. Topper.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag eigenlijk voor het eerst heel de wedstrijd op de guzman lopen letten. Wat een goede voetballer is dat toch, hij wordt eigenlijk neergehaald staat weer op en gaat zo tussen 2 man voorbij, was bij de middenlijn
Dat is dan ook weer niet waar. Bij ons bleven ze ook veel te lang talent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef devv05 het volgende:
De Guzman, leuke speler maar mag absoluut nog geen topper genoemd worden. Dat moet ie nog maar even zien te bewijzen. Bij Ajax zouden we het een talent genoemd hebben.
das wel weer zo..quote:
Volgens de geruchten is het 1.5 miljoen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoeveel is er voor Tiendalli betaald?
daarvoor moet je op het station zijn ligt ie gratisquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ok, maar nu het echte werk.......... DE SPITS!
17 ja staat een plaatje in het vorige topic met woerts en leonard en het shirt met nummer 17quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:54 schreef ruud_fr het volgende:
wat voor nummer gaat die neus spelen? Leonard met 17 toch (ff voor de OP)?
Ja, die 3 goals tegen kwam idd door het ontbreken van een goede spitsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hebben ze een spits nodig, halen ze 2 verdedigersZe leren het ook nooit daar
![]()
Waar hadden ze het geld dan vandaan moeten halen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:55 schreef Nellid het volgende:
Ik geloof echt niet dat het geld van Kuyt doorslaggevend is geweest.
die grap is net gemaaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
eindelijk een nieuwe spits
[afbeelding]
Dat er een waardeloze verdediging staat is al langer bekend en daar hebben ze de hele zomer de tijd voor gehad om wat aan te doen. Nu ze zonder spits zitten (wat natuurlijk erg lullig is zo vlak voor sluiting transfermarkt) en ze juist op jacht naar een spits moeten, gaan ze verdedigers halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:08 schreef daaaaan het volgende:
Ja, die 3 goals tegen kwam idd door het ontbreken van een goede spits
je moet je bek houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat er een waardeloze verdediging staat is al langer bekend en daar hebben ze de hele zomer de tijd voor gehad om wat aan te doen. Nu ze zonder spits zitten (wat natuurlijk erg lullig is zo vlak voor sluiting transfermarkt) en ze juist op jacht naar een spits moeten, gaan ze verdedigers halen.
Men zegt wel eens...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat er een waardeloze verdediging staat is al langer bekend en daar hebben ze de hele zomer de tijd voor gehad om wat aan te doen. Nu ze zonder spits zitten (wat natuurlijk erg lullig is zo vlak voor sluiting transfermarkt) en ze juist op jacht naar een spits moeten, gaan ze verdedigers halen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
eindelijk een nieuwe spits
[afbeelding]
Tymoschuk lijkt me niet te komen, omdat hij totaal geen reden heeft om bij dit Feyenoord in te stappen. Want ze hebben geen uitzicht op CL, zitten in een overgangs fase, en gaat hier natuurlijk veel minder verdienen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:24 schreef ForzaRob het volgende:
ben wel benieuwd of er nu nog wel een middenvelder bij gaat komen, greene gaat ieder geval geen rechtsback meer spelen, dus speelt hij centraal waar Vlaar en Bahia normaal gesproken spelen en dus komt Greene automatisch op de positie van verdedigende middenvelder.
Ik hoop zelf nog steeds op de komst van Tymoschuk en Boussaboun gewoon kans geven in de spits, zo slecht deed hij het niet vorig jaar en hij werkt zich net zo uit de naad als Kuyt.
dat moet zijn: aanval is de beste verdedigingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Men zegt wel eens...
De beste aanval is een goede verdediging.
Was met Ajax vorig jaar precies hetzelfde, maar toch kwamen er een aantal goede spelers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tymoschuk lijkt me niet te komen, omdat hij totaal geen reden heeft om bij dit Feyenoord in te stappen. Want ze hebben geen uitzicht op CL, zitten in een overgangs fase, en gaat hier natuurlijk veel minder verdienen.
Gewoon gissen van een website is dat. Een andere website had het over 3 1/2 miljoen, wat me weer teveel lijkt. Real Betis bood een aantal maanden geleden iets meer dan een miljoen en dat was volgens FCU veel te weinig, dus ik denk persoonlijk dat Feyenoord er niet komt met 1 1/2 miljoenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:42 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Volgens de geruchten is het 1.5 miljoen.
Dat salaris hoeft niet per se minder te zijn, Feyenoord heeft nogal wat ruimte over na de verkoop van Kuijt en 30 anderen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tymoschuk lijkt me niet te komen, omdat hij totaal geen reden heeft om bij dit Feyenoord in te stappen. Want ze hebben geen uitzicht op CL, zitten in een overgangs fase, en gaat hier natuurlijk veel minder verdienen.
Tymo was persoonlijk al rond met Feyenoord volgens mij dus al die argumenten van je pleuren zo van tafel... Shaktar wil m gewoon niet laten gaan, dikke vette punt. Wordt scheitziek van al die zeikende joden hier, hebben jullie een eigen topic voor toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Koeman is niet blij meer met Bahiaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:24 schreef ForzaRob het volgende:
ben wel benieuwd of er nu nog wel een middenvelder bij gaat komen, greene gaat ieder geval geen rechtsback meer spelen, dus speelt hij centraal waar Vlaar en Bahia normaal gesproken spelen en dus komt Greene automatisch op de positie van verdedigende middenvelder.
Ik hoop zelf nog steeds op de komst van Tymoschuk en Boussaboun gewoon kans geven in de spits, zo slecht deed hij het niet vorig jaar en hij werkt zich net zo uit de naad als Kuyt.
jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Theo jullie nieuwe aanvoerder?
Jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij wel. Ik weet niet wie de band anders zou moeten dragen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Met Tiendalli erbij heb je natuurlijk meer mogelijkheden achterin. Als Vlaar of Bahia uitviel moest je met de beperkte Collen als rechtsback spelen omdat er geen andere centrale verdediger was. Nu kun je meer variëren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Koeman is niet blij meer met Bahia
Lodewijks of Timmer. Ik vind Lucius geen leiderstype.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik weet niet wie de band anders zou moeten dragen.
Greenequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik weet niet wie de band anders zou moeten dragen.
En terecht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Koeman is niet blij meer met Bahia
Timmer inderdaad, Lodewijks zal weinig spelen. Greene vind ik ook niet bepaald een leider, ook niet ervaren genoeg vind ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef H.Flick het volgende:
Lodewijks of Timmer. Ik vind Lucius geen leiderstype.
Daarom zei ik ook Lodewijks of Timmer. Hangt er maar net van af welke keeper er speeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Timmer inderdaad, Lodewijks zal weinig spelen. Greene vind ik ook niet bepaald een leider, ook niet ervaren genoeg vind ik.
Tiendalli had nog een driejarig contract bij Utrecht las ik en ze zijn er binnen twee dagen onderhandelen uit. Dan mag je toch aannemen dat ze voor een talentvolle speler minstens 2 1/2 miljoen euro vangen. Anders doen ze het slecht bij Utrecht en hadden ze best een paar daagjes de onderhandelingen kunnen vertragen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon gissen van een website is dat. Een andere website had het over 3 1/2 miljoen, wat me weer teveel lijkt. Real Betis bood een aantal maanden geleden iets meer dan een miljoen en dat was volgens FCU veel te weinig, dus ik denk persoonlijk dat Feyenoord er niet komt met 1 1/2 miljoen
Twee jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef mbn het volgende:
[..]
Tiendalli had nog een driejarig contract bij Utrecht las ik en ze zijn er binnen twee dagen onderhandelen uit.
Dan mag er nog wel een half miljoentje af. Minimaal 2 miljoen euro zullen ze er dan wel voor hebben gehad. Heeft Feyenoord nog 8 miljoen te besteden voor een spits en een middelvelder, als ze bij het AD gelijk hebben.quote:
Inderdaad denk ik zelf ook dat het rond de twee miljoen ligt. Bij FCU waren ze in ieder geval zeer tevreden met de deal. Aangezien FCU voor de verkoop van Tiendalli al geld had om te inversteren in de spelersgroep, was er dus geen noodzaak om hem te verkopen. Daarom denk ik dat er toch een redelijke som geld op tafel is gekomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef mbn het volgende:
[..]
Dan mag er nog wel een half miljoentje af. Minimaal 2 miljoen euro zullen ze er dan wel voor hebben gehad. Heeft Feyenoord nog 8 miljoen te besteden voor een spits en een middelvelder, als ze bij het AD gelijk hebben.
quote:Feyenoord wil ook middenvelder Baumann
22 augustus 2006, 18:51
Door: Robert Kuijpers
Feyenoord hoopt na het aantrekken van Phillipe Léonard en Dwight Tiendalli binnen zeer korte tijd ook Frank Baumann presenteren. Momenteel komt de Duitser nog uit voor Werder Bremen, waar hij begint aan zijn achtste seizoen.
Baumann zou volgens enkele Noord-Duitse kranten gehaald worden als controleur op het middenveld. Momenteel speelt Theo Lucius op die positie, maar hij zou dan een plekje naar rechts op moeten schuiven.
De vraag is echter maar of Werder Baumann laat gaan. De 28-voudig Duits international (30) is al jaren basiskracht bij de Noord-Duitsers en was zelfs captain. Overigens kan Baumann ook spelen als centrale verdediger.
Maar wij speelde wel CL, en hebben wij hebben meer aanzien in Europa dat werkt al een hele hoop mee. En de trainer was bekend bij Gabri dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:31 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Was met Ajax vorig jaar precies hetzelfde, maar toch kwamen er een aantal goede spelers.
Dat we meer aanzien hebben dat is logisch, de huisstijl van Ajax is wereldberoemd en we spelen ieder jaar CL en halen meestal ook de 2de ronden. Daardoor kom je vaker op tv etc.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef Sloggi het volgende:
Waar heb je dat vandaan?
Ik denk niet dat dat voor jou bedoeld wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat we meer aanzien hebben dat is logisch, de huisstijl van Ajax is wereldberoemd en we spelen ieder jaar CL en halen meestal ook de 2de ronden. Daardoor kom je vaker op tv etc.
Ik had het inderdaad over JVDH's post, ik had beter kunnen quoten. En je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat we meer aanzien hebben dat is logisch, de huisstijl van Ajax is wereldberoemd en we spelen ieder jaar CL en halen meestal ook de 2de ronden. Daardoor kom je vaker op tv etc.
Jaap moet nog even geduld hebben...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:53 schreef Doopy-X- het volgende:
waar blijft de nieuwe spits!
Jaap wil weten waar ie aan toe is....
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Jaap z'n vriendje Cruz komtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:53 schreef Doopy-X- het volgende:
Het glas zal bij jou wel altijd halfvol zijnquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef Plengel het volgende:
Ach, ik gun ze nog wat tijd dit seizoen. Dat Kuyt en Kalou zouden verdwijnen was al lang duidelijk.
Ze hebben twee goede uitgehuurde talenten (Derijck en DeCeulaer) teruggehaald en in Lucius en Huysegems twee degelijke spelers die erg goed bij Feyenoord passen ingekocht.
Bovendien hebben ze toch nog het een en ander aan jong talent lopen dat binnen nu en 5 jaar wel eens hele grote spelers (DeGuzman, Vlaar, Vincken, Greene, Hofs, Tiendalli) kunnen zijn (waarom zouden ze zich niet eerder kunnen ontpoppen).
Ook op keepers gebied is het geen slechte zet geweest om Timmer terug te halen. Lodewijks wordt steeds blessuregevoeliger en stopt na dit seizoen. Ekramy is nog jong en staat nog tot 2009 onder contract. 3 Keepers in de selectie is gewoon noodzaak en ik denk dat de jonge Egyptenaar nog veel kan leren van zowel Lodewijks als Timmer. Ekramy z'n tijd komt nog wel, die moet gaandeweg het seizoen meer wedstrijdjes mee gaan pikken.
Het is alleen zaak dat Feyenoord goed met deze spelers gaat omspringen en niet weer eens voor een appel en een ei de deur uit doet. Gelukkig is dat met Kuyt niet gebeurt.
Ik snap alleen nog niet waarom Feyenoord Lazovic heeft verkocht en waarom Theo Janssen nog steeds niet het rood/wit draagt.
Ik zie het in de komende 2 a 3 seizoenen nog wel goed komen met Feyenoord. Goed werk heeft tijd nodig zullen we maar zeggen.
Al zouden ze een tegen gehad hebben dan nog hadden ze verloren wegens het ontbreken van een goede spits.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:08 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Ja, die 3 goals tegen kwam idd door het ontbreken van een goede spits
Als dit waar is kom ik ook nog een keertje langs bij jullie ...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:55 schreef cultheld het volgende:
16 miljoen en een oefenduel in De Kuip (met bijbehorende recettes) voor Kuijt: Toch geen slechte deal voor Feyenoord.
quote:Trainer Erwin Koeman noemt de komst van een must. 'Maar het zou mooi zijn als we onze ploeg op meer dan één positie kunnen versterken, dan denk ik dat we er zeker niet op achteruit gaan. Maar we zijn nog steeds geen AZ dat vervangers kan kopen voor spelers die nog steeds onder contract staan.'
Idd, laffe sul.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef twi het volgende:
Die coach van jullie blijft zichzelf maar geweldig indekken zeg, met telkens dezelfde woorden:
[..]
Vincken zal het nooit reddenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:59 schreef Plengel het volgende:
Bovendien hebben ze toch nog het een en ander aan jong talent lopen dat binnen nu en 5 jaar wel eens hele grote spelers (DeGuzman, Vlaar, Vincken, Greene, Hofs, Tiendalli) kunnen zijn (waarom zouden ze zich niet eerder kunnen ontpoppen).
Leonardquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:21 schreef twi het volgende:
Jullie hebben nu echter wel een beetje hetzelfde probleem als Ajax had vorig seizoen. Een veel te jonge en onervaren verdediging zonder een leider. En dat kost nu eenmaal punten, hoeveel talent ze ook hebben.
wie ?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:25 schreef twi het volgende:
Kan ik te weinig over oordelen of die het zooitje bij kan sturen. Lindenbergh heeft dat bij ons ook niet geweldig kunnen doen
Iedereen wist al dat dat een miskoop was voordat ie kwam.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:25 schreef twi het volgende:
Kan ik te weinig over oordelen of die het zooitje bij kan sturen. Lindenbergh heeft dat bij ons ook niet geweldig kunnen doen
Volgens mij is dat een oude quote, maar daarnaast vind ik dat ook geen probleem. De trainer gaat niet over het beleid van spelers aankopen, hij heeft wel een sturende rol in welke positie met welk type speler. Zaken over hoeveel er uit gegeven moet worden moet ook niet via de pers gespeeld worden maar lekker intern blijven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef twi het volgende:
Die coach van jullie blijft zichzelf maar geweldig indekken zeg, met telkens dezelfde woorden:
[..]
Je krijgt er 5000 bij een Ajax seizoenskaart....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:38 schreef Erasmusch het volgende:
ik hbe gvd geen amtsel pingels gehad![]()
daaromquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Je krijgt er 5000 bij een Ajax seizoenskaart....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |