Lezen blijft moeilijk voor Ajacieden, die neus zal wel weer in de weg zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet eens over Serginho Greene!
Dan moet je beter lezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Of over Hans Anders!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:08 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik doelde er dus op dat Greene geen omschrijving heeftquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:09 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Lezen blijft moeilijk voor Ajacieden, die neus zal wel weer in de weg zitten.
Zou ik ook zeggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik doelde er dus op dat Greene geen omschrijving heeft.
we zijn toch kakkies ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:10 schreef Nashje het volgende:
[..]
Ik doelde er dus op dat Greene geen omschrijving heeft.
Blijft moeilijk voor de klakkies.
Kan jij gewoon niet eens optyfen hier?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis een jooooooooooood
Tis een jooohooohooood
Dwight Tiendalli is een jooooooooooood
![]()
Braafheid er nog bij en het geld van K&K is goed besteed: chapeau jongens![]()
en een nieuwe keeperquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis een jooooooooooood
Tis een jooohooohooood
Dwight Tiendalli is een jooooooooooood
![]()
Braafheid er nog bij en het geld van K&K is goed besteed: chapeau jongens![]()
Ik vind het juist zo gezellig hierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:18 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan jij gewoon niet eens optyfen hier?
zal toch niet zo blunderen in duels bij groningen uit ?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef devv05 het volgende:
Ik vind het geen verkeerde speler hoor, deed het leuk op het jeugd-EK. Alleen denk ik dat het er eentje zou zijn voor de toekomst, wilde fnoord geen spelers die er meteen stonden? Lijkt me bij Tiendalli niet het geval.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef devv05 het volgende:
Ik vind het geen verkeerde speler hoor, deed het leuk op het jeugd-EK. Alleen denk ik dat het er eentje zou zijn voor de toekomst, wilde fnoord geen spelers die er meteen stonden? Lijkt me bij Tiendalli niet het geval.
Hopen dat Tymo dan donderdag word gepresenteerd, dat meldde Rijmond toen ook als eerst.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef jorienvdherik het volgende:
opvalt is dat rijnmond gelijk ook al melde het is voor 4 jaar. radio rijnmond heeft het nieuws altijd goed.
de guzmanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef BigFire het volgende:
zoethoudertjes voor het legioen![]()
ik tel 0 toppers in de eerste 11 van feyenoord
Wees maar nog niet zó positiefquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:35 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
zal toch niet zo blunderen in duels bij groningen uit ?
en thuis hebben we dit jaar toch geen lastige wedstrijden alleen psv,ajax,az zal die verdedigend op de proef worden gesteld. Rest van de thuiswedstrijden zullen we wel winnen
Tymo komt niet die zit nog liever bij Shakter op dit moment als bij dit Feyenoord, en hij heeft vast grote clubs achter hem aan zittenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:37 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Hopen dat Tymo dan donderdag word gepresenteerd, dat meldde Rijmond toen ook als eerst.
Maar daar heb ik een hard hoofd in
talentje, net als Drenthe, niets meer niets minder.quote:
de Guzman is na vorig jaar gewoon een topperquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:42 schreef BigFire het volgende:
[..]
talentje, net als Drenthe, niets meer niets minder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |