Tymo was persoonlijk al rond met Feyenoord volgens mij dus al die argumenten van je pleuren zo van tafel... Shaktar wil m gewoon niet laten gaan, dikke vette punt. Wordt scheitziek van al die zeikende joden hier, hebben jullie een eigen topic voor toch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tymoschuk lijkt me niet te komen, omdat hij totaal geen reden heeft om bij dit Feyenoord in te stappen. Want ze hebben geen uitzicht op CL, zitten in een overgangs fase, en gaat hier natuurlijk veel minder verdienen.
Koeman is niet blij meer met Bahiaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:24 schreef ForzaRob het volgende:
ben wel benieuwd of er nu nog wel een middenvelder bij gaat komen, greene gaat ieder geval geen rechtsback meer spelen, dus speelt hij centraal waar Vlaar en Bahia normaal gesproken spelen en dus komt Greene automatisch op de positie van verdedigende middenvelder.
Ik hoop zelf nog steeds op de komst van Tymoschuk en Boussaboun gewoon kans geven in de spits, zo slecht deed hij het niet vorig jaar en hij werkt zich net zo uit de naad als Kuyt.
jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Is Theo jullie nieuwe aanvoerder?
Jaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Volgens mij wel. Ik weet niet wie de band anders zou moeten dragen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:47 schreef Dylan Dog het volgende:
Met Tiendalli erbij heb je natuurlijk meer mogelijkheden achterin. Als Vlaar of Bahia uitviel moest je met de beperkte Collen als rechtsback spelen omdat er geen andere centrale verdediger was. Nu kun je meer variëren.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Koeman is niet blij meer met Bahia
Lodewijks of Timmer. Ik vind Lucius geen leiderstype.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik weet niet wie de band anders zou moeten dragen.
Greenequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Volgens mij wel. Ik weet niet wie de band anders zou moeten dragen.
En terecht.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Koeman is niet blij meer met Bahia
Timmer inderdaad, Lodewijks zal weinig spelen. Greene vind ik ook niet bepaald een leider, ook niet ervaren genoeg vind ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef H.Flick het volgende:
Lodewijks of Timmer. Ik vind Lucius geen leiderstype.
Daarom zei ik ook Lodewijks of Timmer. Hangt er maar net van af welke keeper er speeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Timmer inderdaad, Lodewijks zal weinig spelen. Greene vind ik ook niet bepaald een leider, ook niet ervaren genoeg vind ik.
Tiendalli had nog een driejarig contract bij Utrecht las ik en ze zijn er binnen twee dagen onderhandelen uit. Dan mag je toch aannemen dat ze voor een talentvolle speler minstens 2 1/2 miljoen euro vangen. Anders doen ze het slecht bij Utrecht en hadden ze best een paar daagjes de onderhandelingen kunnen vertragen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef Eilanden het volgende:
Gewoon gissen van een website is dat. Een andere website had het over 3 1/2 miljoen, wat me weer teveel lijkt. Real Betis bood een aantal maanden geleden iets meer dan een miljoen en dat was volgens FCU veel te weinig, dus ik denk persoonlijk dat Feyenoord er niet komt met 1 1/2 miljoen
Twee jaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef mbn het volgende:
[..]
Tiendalli had nog een driejarig contract bij Utrecht las ik en ze zijn er binnen twee dagen onderhandelen uit.
Dan mag er nog wel een half miljoentje af. Minimaal 2 miljoen euro zullen ze er dan wel voor hebben gehad. Heeft Feyenoord nog 8 miljoen te besteden voor een spits en een middelvelder, als ze bij het AD gelijk hebben.quote:
Inderdaad denk ik zelf ook dat het rond de twee miljoen ligt. Bij FCU waren ze in ieder geval zeer tevreden met de deal. Aangezien FCU voor de verkoop van Tiendalli al geld had om te inversteren in de spelersgroep, was er dus geen noodzaak om hem te verkopen. Daarom denk ik dat er toch een redelijke som geld op tafel is gekomen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef mbn het volgende:
[..]
Dan mag er nog wel een half miljoentje af. Minimaal 2 miljoen euro zullen ze er dan wel voor hebben gehad. Heeft Feyenoord nog 8 miljoen te besteden voor een spits en een middelvelder, als ze bij het AD gelijk hebben.
quote:Feyenoord wil ook middenvelder Baumann
22 augustus 2006, 18:51
Door: Robert Kuijpers
Feyenoord hoopt na het aantrekken van Phillipe Léonard en Dwight Tiendalli binnen zeer korte tijd ook Frank Baumann presenteren. Momenteel komt de Duitser nog uit voor Werder Bremen, waar hij begint aan zijn achtste seizoen.
Baumann zou volgens enkele Noord-Duitse kranten gehaald worden als controleur op het middenveld. Momenteel speelt Theo Lucius op die positie, maar hij zou dan een plekje naar rechts op moeten schuiven.
De vraag is echter maar of Werder Baumann laat gaan. De 28-voudig Duits international (30) is al jaren basiskracht bij de Noord-Duitsers en was zelfs captain. Overigens kan Baumann ook spelen als centrale verdediger.
Maar wij speelde wel CL, en hebben wij hebben meer aanzien in Europa dat werkt al een hele hoop mee. En de trainer was bekend bij Gabri dusquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:31 schreef daaaaan het volgende:
[..]
Was met Ajax vorig jaar precies hetzelfde, maar toch kwamen er een aantal goede spelers.
Dat we meer aanzien hebben dat is logisch, de huisstijl van Ajax is wereldberoemd en we spelen ieder jaar CL en halen meestal ook de 2de ronden. Daardoor kom je vaker op tv etc.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:09 schreef Sloggi het volgende:
Waar heb je dat vandaan?
Ik denk niet dat dat voor jou bedoeld wasquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat we meer aanzien hebben dat is logisch, de huisstijl van Ajax is wereldberoemd en we spelen ieder jaar CL en halen meestal ook de 2de ronden. Daardoor kom je vaker op tv etc.
Ik had het inderdaad over JVDH's post, ik had beter kunnen quoten. En je hebt gelijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef stefmans het volgende:
[..]
Dat we meer aanzien hebben dat is logisch, de huisstijl van Ajax is wereldberoemd en we spelen ieder jaar CL en halen meestal ook de 2de ronden. Daardoor kom je vaker op tv etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |