ach dat zag ik even over het hoofd, trouwens degene die de OP heeft gemaakt voor het feyenoord topicquote:
Nog niet bekend gemaakt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoeveel is er voor Tiendalli betaald?
Checkquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom maakt een jood de topic aan pleur lekker op, afblijven !
Boeiend, hij zit toch niet te kloten verder.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:55 schreef jorienvdherik het volgende:
waarom maakt een jood de topic aan pleur lekker op, afblijven !
Alles beter dan Bosschaart hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:56 schreef TimmyAsd het volgende:
Mja, Tiendalli begrijp ik wel, is een puinhoop bij jullie achter. Leonard begrijp ik dan weer niet..
Doopy, zou je trolls als deze achterwege willen laten ajb?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef Doopy-X- het volgende:
Tis een jooooooooooood
Tis een jooohooohooood
Dwight Tiendalli is een jooooooooooood
![]()
Braafheid er nog bij en het geld van K&K is goed besteed: chapeau jongens![]()
Ja prachtige actie was dat, wachten rond de 16, wachten en dan net als je denkt dat hij zelf gaat schieten past hij hem naar een medespeler. Topper.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:59 schreef jorienvdherik het volgende:
Zondag eigenlijk voor het eerst heel de wedstrijd op de guzman lopen letten. Wat een goede voetballer is dat toch, hij wordt eigenlijk neergehaald staat weer op en gaat zo tussen 2 man voorbij, was bij de middenlijn
Dat is dan ook weer niet waar. Bij ons bleven ze ook veel te lang talent.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:03 schreef devv05 het volgende:
De Guzman, leuke speler maar mag absoluut nog geen topper genoemd worden. Dat moet ie nog maar even zien te bewijzen. Bij Ajax zouden we het een talent genoemd hebben.
das wel weer zo..quote:
Volgens de geruchten is het 1.5 miljoen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:53 schreef TimmyAsd het volgende:
Hoeveel is er voor Tiendalli betaald?
daarvoor moet je op het station zijn ligt ie gratisquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:48 schreef FrankyMcG het volgende:
Ok, maar nu het echte werk.......... DE SPITS!
17 ja staat een plaatje in het vorige topic met woerts en leonard en het shirt met nummer 17quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:54 schreef ruud_fr het volgende:
wat voor nummer gaat die neus spelen? Leonard met 17 toch (ff voor de OP)?
Ja, die 3 goals tegen kwam idd door het ontbreken van een goede spitsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:05 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Hebben ze een spits nodig, halen ze 2 verdedigersZe leren het ook nooit daar
![]()
Waar hadden ze het geld dan vandaan moeten halen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:55 schreef Nellid het volgende:
Ik geloof echt niet dat het geld van Kuyt doorslaggevend is geweest.
die grap is net gemaaktquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
eindelijk een nieuwe spits
[afbeelding]
Dat er een waardeloze verdediging staat is al langer bekend en daar hebben ze de hele zomer de tijd voor gehad om wat aan te doen. Nu ze zonder spits zitten (wat natuurlijk erg lullig is zo vlak voor sluiting transfermarkt) en ze juist op jacht naar een spits moeten, gaan ze verdedigers halen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:08 schreef daaaaan het volgende:
Ja, die 3 goals tegen kwam idd door het ontbreken van een goede spits
je moet je bek houdenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat er een waardeloze verdediging staat is al langer bekend en daar hebben ze de hele zomer de tijd voor gehad om wat aan te doen. Nu ze zonder spits zitten (wat natuurlijk erg lullig is zo vlak voor sluiting transfermarkt) en ze juist op jacht naar een spits moeten, gaan ze verdedigers halen.
Men zegt wel eens...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:13 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Dat er een waardeloze verdediging staat is al langer bekend en daar hebben ze de hele zomer de tijd voor gehad om wat aan te doen. Nu ze zonder spits zitten (wat natuurlijk erg lullig is zo vlak voor sluiting transfermarkt) en ze juist op jacht naar een spits moeten, gaan ze verdedigers halen.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef gebruikersnaam het volgende:
eindelijk een nieuwe spits
[afbeelding]
Tymoschuk lijkt me niet te komen, omdat hij totaal geen reden heeft om bij dit Feyenoord in te stappen. Want ze hebben geen uitzicht op CL, zitten in een overgangs fase, en gaat hier natuurlijk veel minder verdienen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:24 schreef ForzaRob het volgende:
ben wel benieuwd of er nu nog wel een middenvelder bij gaat komen, greene gaat ieder geval geen rechtsback meer spelen, dus speelt hij centraal waar Vlaar en Bahia normaal gesproken spelen en dus komt Greene automatisch op de positie van verdedigende middenvelder.
Ik hoop zelf nog steeds op de komst van Tymoschuk en Boussaboun gewoon kans geven in de spits, zo slecht deed hij het niet vorig jaar en hij werkt zich net zo uit de naad als Kuyt.
dat moet zijn: aanval is de beste verdedigingquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:19 schreef Brett-Anderson het volgende:
[..]
Men zegt wel eens...
De beste aanval is een goede verdediging.
Was met Ajax vorig jaar precies hetzelfde, maar toch kwamen er een aantal goede spelers.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tymoschuk lijkt me niet te komen, omdat hij totaal geen reden heeft om bij dit Feyenoord in te stappen. Want ze hebben geen uitzicht op CL, zitten in een overgangs fase, en gaat hier natuurlijk veel minder verdienen.
Gewoon gissen van een website is dat. Een andere website had het over 3 1/2 miljoen, wat me weer teveel lijkt. Real Betis bood een aantal maanden geleden iets meer dan een miljoen en dat was volgens FCU veel te weinig, dus ik denk persoonlijk dat Feyenoord er niet komt met 1 1/2 miljoenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:42 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Volgens de geruchten is het 1.5 miljoen.
Dat salaris hoeft niet per se minder te zijn, Feyenoord heeft nogal wat ruimte over na de verkoop van Kuijt en 30 anderen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:27 schreef stefmans het volgende:
[..]
Tymoschuk lijkt me niet te komen, omdat hij totaal geen reden heeft om bij dit Feyenoord in te stappen. Want ze hebben geen uitzicht op CL, zitten in een overgangs fase, en gaat hier natuurlijk veel minder verdienen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |