Sorry, het was niet mijn bedoeling je naampje verkeerd te typen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef Aarti het volgende:
Ik ben zo blij voor je, ik dacht dat meneer Aarti al met pensioen was
geeft niet hoor, nu kan ik desnoods makkelijker ontkennen dat ik ga tapassenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn bedoeling je naampje verkeerd te typen.![]()
Iki ben op m'n privacy gesteld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
plato waarom heb je geen foto?
enzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef dawg het volgende:
En, het is niet mijn doel om je te versieren, gewoon om gezellig wat te eten enzo.
Doe eens aardig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
geeft niet hoor, nu kan ik desnoods makkelijker ontkennen dat ik ga tapassen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Iki ben op m'n privacy gesteld.![]()
hoef ik dan ook niet meer met je te gaan tapassen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders net-niet-stalk ik je niet meer.
Wat heb je toch een boeiend leven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:51 schreef Q. het volgende:
Thuis enzo. Even eten en daarna is het weer bedtijd.
Omdat hij anders overspoeld wordt met lovemail. Ik weet hoe hij er uit zietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
plato waarom heb je geen foto?
De pauperstudent van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweest!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiweten jullie wat ik gedaan heb?
gewinkeld
Ik ben uniekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:15 schreef Q. het volgende:
Wow, een vrouw die winkelt, dat zie je ook niet vaak.
Ik heb anders wel een jasje gekocht in de uitverkoop met 70% korting endezoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pauperstudent van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweest!![]()
OV.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een jasje gekocht in de uitverkoop met 70% korting endezoben nog steeds ene pauper
ow en ik heb mn OV opgehaald
nu nog wachten tot volgende week vrijdag voor ik m mag gebruiken.
Vroeger, toen ik nog student was....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pauperstudent van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweest!![]()
Ja, toen ik nog studeerde ging het er heel anders aan toe.quote:
Daar ging je elke avond uit en zat je met een brak hoofd bij college's?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog studeerde ging het er heel anders aan toe.![]()
Nee hoor, in die tijd hadden we wel nog de werkmentaliteit die de studenten van tegenwoordig ontberen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar ging je elke avond uit en zat je met een brak hoofd bij college's?
We hebben het nu overigens over vorige week.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, in die tijd hadden we wel nog de werkmentaliteit die de studenten van tegenwoordig ontberen.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, in die tijd hadden we wel nog de werkmentaliteit die de studenten van tegenwoordig ontberen.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben het nu overigens over vorige week.![]()
Nee, want dan denk je aan iemand die zijn opleiding niet voltooid heeft.quote:
oja dat is een optiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want dan denk je aan iemand die zijn opleiding niet voltooid heeft.![]()
jeuk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef Pheno het volgende:
Linkerbal
Je hebt er ook echt zin inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
hoef ik dan ook niet meer met je te gaan tapassen?
Die's op zoek naar bevestiging... zoals iedere vrouw...quote:
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die's op zoek naar bevestiging... zoals iedere vrouw...
Het was net zo'n mooie TT, wat doe jequote:
Veuls te vermoeiend!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
warom gaan we niet allemaal tapassen>?
Omdat het de honger niet stilt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
warom gaan we niet allemaal tapassen>?
Daarom! Lekker gezellig!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar in je kast
De Q) smiley doet 't nog niet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar in je kast
Een van de betere films die ik de afgelopen tijd gezien heb.quote:Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition.
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it is my very good honor to meet you and you may call me V.
Verdomd, dat verhaal vind ik wel een videodisc waard!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Een van de betere films die ik de afgelopen tijd gezien heb.
Dat zouden we samen doen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiweten jullie wat ik gedaan heb?
gewinkeld
Jullie relatie is niet zo exclusief als jij wel denktquote:
Het is dan ook een serieus vette film. Als hij dat vertelt tegen dat meisje, zó geweldig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Verdomd, dat verhaal vind ik wel een videodisc waard!
Hij ligt hier, moet em alleen nog kijken
Okéquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel winkelendus wij gaan alsnog wel winkelen, dat staat er los van natuurlijk
ow.. tapassenquote:
Ja, daar doen ze hier alleen in Almere aan, en die groep is baggerquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, daar doen ze hier alleen in Almere aan, en die groep is bagger![]()
Maar theatersport is ganz cool
Ik moet eens kijken of er geen leuke groep is in de buurt van mn nieuwe werk..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef Christine het volgende:
[..]ik heb me net ingeschreven en heb er enorm veel zin in!
Chris heeft een tap ass. Da's wat andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow.. tapassendat is toch geen woord!
wijn chips en yoghurt... vergeet ik nog iets?quote:
spank ass zal je bedoelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:39 schreef Hime het volgende:
[..]
Chris heeft een tap ass. Da's wat anders
Alleen een workshop, verder niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik moet eens kijken of er geen leuke groep is in de buurt van mn nieuwe werk..
Heb je wel eens eerder iets dergelijks gedaan?
Zaterdag heb ik niksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké.
Ik kan alleen deze week niet echt, omdat ik moet werken. Op z'n vroegst vrijdagmiddag. Of zaterdag, kan ook. Of vrijwel elke willekeurige datum daarna.
Heb je ook faculteitsintro?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik niksen verder weet ik t nog niet ivm werk en studie, heb net weer mn beschikbaarheid voor volgende week gemaild voor werk enzo maar kan vast wel ergens een plekje vinden
![]()
dat kan ik toch niet tegen jouquote:
Collegaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik ben sowieso compleet krank im kopf, dus dat komt wel goed.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef Christine het volgende:
[..]
mijn lowlands-missie is dus écht geslaagd.
Dat lijkt me ook wel ja, maar het lijkt me vooral heerlijk om gewoon lekker af en toe jezelf helemaal te kunnen verliezen in iets geks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Collega![]()
Ik weet nog dat ik me heel erg had verkeken op de fysieke kant van theatersport ... al dat rennen, vliegen, vallen en opstaan gecombineerd met woordkunst kan redelijk zwaar zijn!
Maar wel *E*N*O*R*M* tof
Ik hoop voor je dat ze er in iets andere vorm uitkomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef Christine het volgende:
Oh. Degene die bedacht heeft dat croutons in een salade best het formaat van een golfbal mogen hebben, mag met diezelfde croutons bekogeld worden. Hard graag..
Zo niet, dan neem ik een abonnement op de aambeienzalfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze er in iets andere vorm uitkomen
doe dr wat mee danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Die vriend van je had trouwens een enorm lekker lijf.
Ik vind het niet zozeer gek, het meeste is gewoon lekker creatief bezig zijn, en je niets van "hoe het hoort" aantrekken. Heerlijkquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:45 schreef Christine het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel ja, maar het lijkt me vooral heerlijk om gewoon lekker af en toe jezelf helemaal te kunnen verliezen in iets geks.
Gelukkig mag je in wedstrijden zelf meestal je scenes kiezen, dus dan kies je een zonder-geval scenequote:Ik mag alleen niet vallen, met mijn pols..
Wat een luxeproblemen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:41 schreef Christine het volgende:
[..]
Heb je ook faculteitsintro?
Mijn introductieweek blijkt een introductiedag te zijn. Lekker dan.
An 808 sounds quite like an 808quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nothing sounds quite like an 808...
Ja, dat lijkt me ook... ik wil nog veel te vaak mezelf in een bepaald keurslijf proppen waar ik me niet lekker in voel, dus het lijkt me heerlijk om gewoon lekker je te kunnen uitleven in theater, in een rol, in maffe scenes... gewoon ongestraft eruit flappen wat in je op komt. Heb er echt zin in joh!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:48 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik vind het niet zozeer gek, het meeste is gewoon lekker creatief bezig zijn, en je niets van "hoe het hoort" aantrekken. Heerlijk![]()
Die juryleden zijn alleen in het begin wel maf![]()
Dat komt wel goedquote:Gelukkig mag je in wedstrijden zelf meestal je scenes kiezen, dus dan kies je een zonder-geval scene
Als ik echt geld teveel heb dan ga ik de hele TR reeks kopen en een speciaal kamertje voor inrichten in huis!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:50 schreef webspider het volgende:
[..]
An 808 sounds quite like an 808![]()
Vandaag weer eentje op de bus gedaan... de tweede dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:49 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat een luxeproblemen...![]()
Hoe gaat 't met je sollicitaties?
Verder al een beetje gesettled enzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:52 schreef Christine het volgende:
[..]
Vandaag weer eentje op de bus gedaan... de tweede dus.
Verder ben ik niet heeeeel actief op zoek nog, maar het gaat gestaag.
Volgende week ga ik me wel inschrijven bij een uitzendbureau ofzo.
waarom heb je die voor mij verborgen gehoudenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:46 schreef Christine het volgende:
[..]
Die vriend van je had trouwens een enorm lekker lijf.
Voor die tijd heeft Vibri dat geld heus al wel verbrast aan een paar leuke kinderkamers hoor.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik echt geld teveel heb dan ga ik de hele TR reeks kopen en een speciaal kamertje voor inrichten in huis!![]()
Een klein beetje. Soms voelt het lekker hier en gezellig en een heel klein beetje "thuis" al, en soms wil ik gillend terug naar Den Haagquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Verder al een beetje gesettled enzo?
Ja, ik had zo'n hele foute bloemetjesketting om gedaan. Zo'n hawaii-ding.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom heb je die voor mij verborgen gehouden
christine had jij trouwens iets met bloempjes aan of iets met bloempjes er op of zo zaterdag?
nixxx zegt dat er nergens bloempjes waren maar ik was toch niet zo dronken?
je keek echt vaag uit je ogenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef liefie_ het volgende:
[..]
waarom heb je die voor mij verborgen gehouden
christine had jij trouwens iets met bloempjes aan of iets met bloempjes er op of zo zaterdag?
nixxx zegt dat er nergens bloempjes waren maar ik was toch niet zo dronken?
ik snap wat je bedoeltquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Een klein beetje. Soms voelt het lekker hier en gezellig en een heel klein beetje "thuis" al, en soms wil ik gillend terug naar Den Haag.
Vooral als je zoals vandaag in de stad loopt en overal mensen ziet die elkaar kennen, dan is het wel even lastig. Maar over een paar weken ken ik hier ook iedereen hoor. No worries.
Het komt helemaal goed.
Ja, lekker is dat ... vooral als je nog een beetje handig met woorden bent, dan komt je publiek ook nog eens niet bijquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:51 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, dat lijkt me ook... ik wil nog veel te vaak mezelf in een bepaald keurslijf proppen waar ik me niet lekker in voel, dus het lijkt me heerlijk om gewoon lekker je te kunnen uitleven in theater, in een rol, in maffe scenes... gewoon ongestraft eruit flappen wat in je op komt. Heb er echt zin in joh!
Lelystad,quote:[..]
Maar waar woon jij dan dat het niet in de buurt is?
owja.. das waar ookquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Ja, ik had zo'n hele foute bloemetjesketting om gedaan. Zo'n hawaii-ding.
Ik heb er nog redelijk wat commentaar op gehad.
Wacht maar tot je zuipmeet, heel Utrecht zal aan je voeten liggenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeltsoms denk ik echt: "wat doe ik hier???? het klikt toch nooit met anderen
" mja moet positief blijven i know
Wij zijn beiden voorstander van de Spartaanse opvoeding. De kinderkamer wordt voorzien van een touw dat van de ene naar de andere kant wordt gespannen. Daar hangen we de kinderen 's avonds overheen en op die manier kunnen ze dan slapen...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:54 schreef webspider het volgende:
[..]
Voor die tijd heeft Vibri dat geld heus al wel verbrast aan een paar leuke kinderkamers hoor.
Meestal lukt me dat alleen als ik een biertje achter de kiezen heb.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef webspider het volgende:
Ja, lekker is dat ... vooral als je nog een beetje handig met woorden bent, dan komt je publiek ook nog eens niet bij
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zuipmeet, heel Utrecht zal aan je voeten liggen![]()
Het is hier toffer dan in het noorden.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik snap wat je bedoeltsoms denk ik echt: "wat doe ik hier???? het klikt toch nooit met anderen
" mja moet positief blijven i know
Kom je ook?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef webspider het volgende:
[..]
Wacht maar tot je zuipmeet, heel Utrecht zal aan je voeten liggen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]ja omdat ze bezopen zijn allemaal
Dat heb ik met scene's waar je nogal expliciet moet zijn .. daar is wel een biertje of 2 als opwarming voor nodigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:58 schreef Christine het volgende:
[..]
Meestal lukt me dat alleen als ik een biertje achter de kiezen heb..
Checkquote:Het is ook een bepaalde drempel die je over moet, de gene voorbij. Nietwaar?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:55 schreef Christine het volgende:
[..]
Een klein beetje. Soms voelt het lekker hier en gezellig en een heel klein beetje "thuis" al, en soms wil ik gillend terug naar Den Haag.
Vooral als je zoals vandaag in de stad loopt en overal mensen ziet die elkaar kennen, dan is het wel even lastig. Maar over een paar weken ken ik hier ook iedereen hoor. No worries.
Het komt helemaal goed.
Ik ben al geboekt dat weekendquote:
Wat bedoel je met expliciet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:00 schreef webspider het volgende:
[..]
Dat heb ik met scene's waar je nogal expliciet moet zijn .. daar is wel een biertje of 2 als opwarming voor nodig
[..]
Check
je leuter uit je broek hangen is wel explicietquote:
mwuahahah wie was er nou dronken he!!!!!!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
owja.. das waar ookdat ding
die had ik verdrongen
Die heb ik niet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leuter uit je broek hangen is wel expliciet
hij heeft er zelfs nog mee zitten spelen 's ochtendsquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mwuahahah wie was er nou dronken he!!!!!!!!
Zeker als het door een andere medespeler bij jou wordt gedaan!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:03 schreef nixxx het volgende:
[..]
je leuter uit je broek hangen is wel expliciet
whehehehe p0wned!quote:
niet van festivalbierquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:04 schreef liefie_ het volgende:
[..]
mwuahahah wie was er nou dronken he!!!!!!!!
Ervaring mee?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:05 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Zeker als het door een andere medespeler bij jou wordt gedaan!
Ik moest een scene met condooms spelenquote:
Wat moest je ermee doen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:07 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik moest een scene met condooms spelen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:07 schreef Christine het volgende:
[..]
Wel van de anderhalve liter grolsch die je als ontbijt achterover hebt geslagen..
Het was een kwaliteitsonderzoek ... Lang verhaalquote:
Nog niet... You feel lucky?quote:
waar twee honden vechten om een been... schenkt nixxx een wijntje in voor CLquote:
Te laat, ik heb haar al weggejaagd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
waar twee honden vechten om een been... schenkt nixxx een wijntje in voor CL
Grrrrrrrrrrrrrrrquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:11 schreef nixxx het volgende:
[..]
waar twee honden vechten om een been... schenkt nixxx een wijntje in voor CL
wij hadden killer cocktails bijquote:
quote:
nee wij hadden zelf mee genomen van thuisquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:13 schreef Christine het volgende:
[..]
Zonder alcohol.
Die Daiquiri was nauwelijks te proeven.
jij bent een meisjequote:
is dat een retorische vraag?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
nixxx, even hypothetisch: had je zondag aan mijn tieten willen zitten?
Q. ook nietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:15 schreef Godlike02 het volgende:
Ik doe dr ook niks mee.
timeo Danae et dona ferentesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:16 schreef Christine het volgende:
Het was iets met Trojequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ben ik dan de enige hier die dat soort uitspreken nooit kent![]()
Ik vraag me af over welke kadootjes we het hier hebbenquote:
Mijn tieten zijn niet holquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:21 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik vraag me af over welke kadootjes we het hier hebben
zondag waren ze misschien wel handig geweest als afdakje tegen de regenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:21 schreef Christine het volgende:
[..]
Het was geen aanbod verder hoor.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:22 schreef nixxx het volgende:
[..]
zondag waren ze misschien wel handig geweest als afdakje tegen de regen
Verwachtingspatroon.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:17 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Hij roept elke keer braaf CLin de sc
nee duh! opgevuld met Grieken natuurlijkquote:
Ik begreep je verkeerd danquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:25 schreef Christine het volgende:
[..]
Bovendien was het geen aanbod..
Grieksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee duh! opgevuld met Grieken natuurlijk
Tieten op z'n Grieksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:26 schreef nixxx het volgende:
[..]
nee duh! opgevuld met Grieken natuurlijk
Christine kloon!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:27 schreef liefie_ het volgende:
wat een vraag
ik vroeg me gewoon even af of je eventueel aan mn borstje had willen zitten
godsamme zeg
mag ik er nu op stampen dan?quote:
er zijn nog zat tieten op de wereldquote:
Christine heeft er maar 2. Daar stamp je niet zomaar op.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:33 schreef nixxx het volgende:
[..]
er zijn nog zat tieten op de wereld
op eentje dan.. dan heeft ze de ander nog... het is net als met je nieren..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:34 schreef webspider het volgende:
[..]
Christine heeft er maar 2. Daar stamp je niet zomaar op.
wauw me gezien hebben en nog denken dat ik een kloon benquote:
Als man prefereer ik 2 speeltjes boven 1.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
op eentje dan.. dan heeft ze de ander nog... het is net als met je nieren..
het is gewoon een complot!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef liefie_ het volgende:
[..]
wauw me gezien hebben en nog denken dat ik een kloon ben
dan had je duidelijk meer gedronken dan ik![]()
wat schattigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik zou het eerder "echte liefde" willen noemen
neeeeeej liefde is samen kroelen in een tentjequote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:01 schreef liefie_ het volgende:
[..]
neeeeeej liefde is samen kroelen in een tentje![]()
saaierdquote:
de mijne was gister alweer droogquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:05 schreef liefie_ het volgende:
[..]
saaierd
jammer ik pak m net in anders ging ik m wel ff opzetten
die van mij ook maar ik moest mn poetsenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
de mijne was gister alweer droogook al ingepakt
je had echt naar joan as police woman moeten gaanquote:
mijne was niet vies.. al zat er wel een slakje opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij ook maar ik moest mn poetsen
echt mijn ding jaquote:
modder monster liefie_quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt mijn ding ja
maar ik kreeg een complimentje
iemand zei: toen ik jou aan zag komen dacht ik dat word helemaal niks met haar maar je hebt je prima aangepast aan de modder
ik weet niet of ik daar nou zo blij mee ben maja haha
nou je hebt me gezien nu ik geloof niet dat dat heel aantrekkelijk isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
modder monster liefie_
nieuwe carriere.. modderworstelares
modderworstelen is goed voor je huid .. enzo..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
nou je hebt me gezien nu ik geloof niet dat dat heel aantrekkelijk is
misschien kan ik geld vragen om het niet te doen?
Niet je meest flatteuze opmerking, nixxxquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
kun je lekker op kleine iele vrouwtjes gaan zitten in de modder bijv.
maar wel een mogelijke aansporing voor liefie om modderworstelares te wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet je meest flatteuze opmerking, nixxx
daar was ik niet ingetraptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:11 schreef liefie_ het volgende:
wat ben je toch weer charmant nixxx
ik had moeten zeggen nee ik heet natasja
jawel dan dacht je ja idd dat is echt een natasjaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar was ik niet ingetraptdan had ik je verder gestalkt!
maar word je nu wel of niet modderworstelares? met je uitvinding erbij bijv
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef liefie_ het volgende:
jawel dan dacht je ja idd dat is echt een natasja
en nee ik ga niet modder worstelen
kan ik de wereld niet aan doen
en niet beginnen over mn uitvinding jij want gister vond je hem nog kut met peren
oeh wat ben ik grappig
af en toe heb ik zo van die geniale momentjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik lig in een stuip
![]()
en in mijn bed
Weer geen feestjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zie geen ring, dus ik geloof 't niet.
Leuk als je 15 bent en op de camping in Renesse bent. Doe mij maar een jacuzzi en een flink tweepersoonsbed om te kroelen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:06 schreef fraubitch het volgende:
wie riep er hier iets over samen kroelen in een tentje??!??
ook als je 15 bent niet leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk als je 15 bent en op de camping in Renesse bent. Doe mij maar een jacuzzi en een flink tweepersoonsbed om te kroelen!
een hemelbed in het ritzquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk als je 15 bent en op de camping in Renesse bent. Doe mij maar een jacuzzi en een flink tweepersoonsbed om te kroelen!
bah die materiele instelling van iedereen ook altijdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zie geen ring, dus ik geloof 't niet.
Ik ga uit van de gemiddelde persoon, niet van zo'n boven ontwikkeld persoon als jij!quote:
Ontwikkeld?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga uit van de gemiddelde persoon, niet van zo'n boven ontwikkeld persoon als jij!![]()
Dat zei ik ook altijd toen ik weinig te besteden had!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bah die materiele instelling van iedereen ook altijd
Ja, wie heeft er dan ook een tent nodigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bah die materiele instelling van iedereen ook altijd
bullshit. juist die minder materiele dingen blijven je langer bij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd toen ik weinig te besteden had!![]()
Je kan goed tussen de regels doorlezen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ontwikkeld?
Verwend tyfus jong noemen we dat
Vakantie he, ik ben niet meer zo op de hoogte van de normale volgorde,quote:
op een luchtbed in de openluchtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er dan ook een tent nodig
quote:
treurigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vakantie he, ik ben niet meer zo op de hoogte van de normale volgorde,.
Dat is niets wat een beetje verzekeringsfraude niet op kan lossenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bullshit. juist die minder materiele dingen blijven je langer bij.
Het heeft allemaal z'n charmes... Ik leer en werk er hard genoeg voor, dus mag ik daar ook de vruchten van plukken. Dat maakt het niet beter, maar kroelen in een tentje zoals vroeger hoeft van mij niet meer...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bullshit. juist die minder materiele dingen blijven je langer bij.
Ja leuk, maar daar hoort wel een pak randvoorwaarden bij,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
op een luchtbed in de openlucht
Gaat vanzelf weer over,quote:
Bah,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:pff damn
broer van een vriendin heeft zelfmoord gepleegd
Te beginnen met spontaniteit. Als het gepland wordt, dan doen we het met meer comfort.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja leuk, maar daar hoort wel een pak randvoorwaarden bij,
Ai.. sterktequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:pff damn
Gecondoleerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:pff damn
daar ben ik het mee eens. Ook een tent gaat vervelen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:23 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Het heeft allemaal z'n charmes... Ik leer en werk er hard genoeg voor, dus mag ik daar ook de vruchten van plukken. Dat maakt het niet beter, maar kroelen in een tentje zoals vroeger hoeft van mij niet meer...
Ieder z'n ding...
![]()
Nou, het kan nog zo spontaan zijn, maar in hartje winter....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Te beginnen met spontaniteit. Als het gepland wordt, dan doen we het met meer comfort.
Dat de tent minimaal op het dak van het amstel of de grand staat en dat je max een uurtje in de tent hoeft door te brengen bij droog en niet al te warm weer? Dat je wel binnen naar de toilet mag in dat uur en gebruik mag maken van de mini bar?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja leuk, maar daar hoort wel een pak randvoorwaarden bij,.
... moet je iets meer moeite doen om warm te blijvenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:27 schreef Frezer het volgende:
[..]
Nou, het nog zo spontaan zijn, maar in hartje winter....
Een tent met een mini bar? Je bent echt verwendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:27 schreef Godlike02 het volgende:
en gebruik mag maken van de mini bar?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:pff damn
Gaat het een beetje met de familie?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:pff damn
ikke!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:06 schreef fraubitch het volgende:
wie riep er hier iets over samen kroelen in een tentje??!??
sterkte en zoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:pff damn
Wat moet je anders in zo een onding?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:29 schreef Litpho het volgende:
[..]
Een tent met een mini bar? Je bent echt verwend.
wanneer?quote:
Tja.. Ben vorig jaar voor het eerst naar een hotel geweest. En dat had zeer zeker z'n leuke kanten.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
Nee eerlijk ik ben nog nooit wezen kamperen en ik ben ook niet van plan om daar mee te gaan starten.
Zoals Youp al zei: Je gaat toch niet het hele jaar werken om vervolgens twee weken zwerver te kunnen spelen.![]()
Iets verder terug lezen denk ik.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:35 schreef Mordreth het volgende:
[..]
Tja.. Ben vorig jaar voor het eerst naar een hotel geweest. En dat had zeer zeker z'n leuke kanten.
Het is een andere soort vakantie dan kamperen.. maar niet minder leuk ofzo.. gewoon anders.
Een dekentje in het hoge gras!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
op een luchtbed in de openlucht
Niet dat een minibar daar nou de meest geschikte manier voor is. Kleine rotflesjes.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:32 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Wat moet je anders in zo een onding?![]()
Zuipen lijkt me de beste oplossing om over je verdriet heen te komen.
Er is niets mis met kamperen, maar wel op plaatsen waar kamperen wat toevoegt. Als je alleen maar in de achtertuin van een hotel gaat staan heb je het in ieder geval niet begrepen, maar als je gaat trekken is het prima. Aanzienlijk interessanter dan eerst van de hitte genieten in een overvol vliegtuig waarna je anderhalve week op een overvol strand je statistische kans op huidkanker gaat upgraden.quote:Nee eerlijk ik ben nog nooit wezen kamperen en ik ben ook niet van plan om daar mee te gaan starten.
Gecondoleerd ... zowel jij als de familie. Kende je em goed?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:pff damn
ieder zijn ding inderdaadquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:36 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Iets verder terug lezen denk ik.![]()
Iets met tyfus jong in de post! [afbeelding]
Niks voor mij.
Mensen die het wel leuk vinden kan ik niet begrijpen maar ik respecteer het wel![]()
Klein maakt in het geval van drank niet uit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niet dat een minibar daar nou de meest geschikte manier voor is. Kleine rotflesjes.
[..]
Er is niets mis met kamperen, maar wel op plaatsen waar kamperen wat toevoegt. Als je alleen maar in de achtertuin van een hotel gaat staan heb je het in ieder geval niet begrepen, maar als je gaat trekken is het prima. Aanzienlijk interessanter dan eerst van de hitte genieten in een overvol vliegtuig waarna je anderhalve week op een overvol strand je statistische kans op huidkanker gaat upgraden.
Zijn we het daar in elk geval over eens.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:39 schreef fraubitch het volgende:
[..]
ieder zijn ding inderdaadZo vond ik kreta niks aan en ben na 2 maanden teruggekomen, Mijn vriendin zit er nog steeds en wilt er ook blijven wonen
amenquote:
Zullen we beginnen met jou het verband tussen lengte, hoogte en breedte van een flesje en het bijbehorende volume leren?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Klein maakt in het geval van drank niet uit.
Het gaat opm de hoeveelheid.
Ik moet je nog een hoop leren.![]()
Er staat een telefoon naast het bed lui kreng.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:41 schreef Litpho het volgende:
[..]
Zullen we beginnen met jou het verband tussen lengte, hoogte en breedte van een flesje en het bijbehorende volume leren?.
en nee, zoveel flesjes zitten er nou ook weer niet in een gebruikelijke minibar
Eensch. Al moet ik wel zeggen dat ik behoorlijk op comfort gesteld ben, met regen ben ik zo uit gecampeerd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:38 schreef Litpho het volgende:
Er is niets mis met kamperen, maar wel op plaatsen waar kamperen wat toevoegt. Als je alleen maar in de achtertuin van een hotel gaat staan heb je het in ieder geval niet begrepen, maar als je gaat trekken is het prima. Aanzienlijk interessanter dan eerst van de hitte genieten in een overvol vliegtuig waarna je anderhalve week op een overvol strand je statistische kans op huidkanker gaat upgraden.
Dat is toch romantisch?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eensch. Al moet ik wel zeggen dat ik behoorlijk op comfort gesteld ben, met regen ben ik zo uit gecampeerd.
Je hebt gelijk. Ik denk te kleinquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Er staat een telefoon naast het bed lui kreng.![]()
DIe mensen blijven de hele nacht brengen.
Een dekentje kan dan wel handig zijn ja,quote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:42 schreef Frezer het volgende:
[..]
Eensch. Al moet ik wel zeggen dat ik behoorlijk op comfort gesteld ben, met regen ben ik zo uit gecampeerd.
Ze weten nog niks, ze weten het pas, wat gaat dan een gesprek via msn enorm moeilijk, alles wat je zegt is ongepastquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Gaat het een beetje met de familie?
kretaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:40 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Zijn we het daar in elk geval over eens.
Kreta bedoel ik dan![]()
Met mij er bij is het altijd romantisch, ongeacht de meteorologische condities,quote:
Neem ijsklontjes mee. Dan kan Frans zich jong voelen in de gedachte dat alle jeugdidolen tegenwoordig bekogeld worden met ijsklontjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:44 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik ga nog liever naar een concert van Frans B![]()
Waarom ga ik nu denken dat je samen in een tent gaat liggen met Q?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:45 schreef Frezer het volgende:
[..]
Met mij er bij is het altijd romantisch, ongeacht de meteorologische condities,.
Ik heb geen idee waarom jij dat moeten denkenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:46 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Waarom moeten ik nu denken dat je samen in een tent gaat liggen met Q?![]()
De zin was een beetje te vlotquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:47 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb geen idee waarom jij dat moeten denken.
ze weten nog niks en dat krijgen ze via msn te horen??quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:44 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ze weten nog niks, ze weten het pas, wat gaat dan een gesprek via msn enorm moeilijk, alles wat je zegt is ongepaster wordt nu een broef vamn de kamer van de broer opgehaald, denk dat dan de klap echt heeeeel hard gaat aankomen, dat lijkt mee cht enorm zwaar, zo'n brief
Frans is heel hip!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:46 schreef Litpho het volgende:
[..]
Neem ijsklontjes mee. Dan kan Frans zich jong voelen in de gedachte dat alle jeugdidolen tegenwoordig bekogeld worden met ijsklontjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |