Veuls te vermoeiend!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
warom gaan we niet allemaal tapassen>?
Omdat het de honger niet stilt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
warom gaan we niet allemaal tapassen>?
Daarom! Lekker gezellig!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar in je kast
De Q) smiley doet 't nog niet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar in je kast
Een van de betere films die ik de afgelopen tijd gezien heb.quote:Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition.
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it is my very good honor to meet you and you may call me V.
Verdomd, dat verhaal vind ik wel een videodisc waard!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Een van de betere films die ik de afgelopen tijd gezien heb.
Dat zouden we samen doen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiweten jullie wat ik gedaan heb?
gewinkeld
Jullie relatie is niet zo exclusief als jij wel denktquote:
Het is dan ook een serieus vette film. Als hij dat vertelt tegen dat meisje, zó geweldig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Verdomd, dat verhaal vind ik wel een videodisc waard!
Hij ligt hier, moet em alleen nog kijken
Okéquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel winkelendus wij gaan alsnog wel winkelen, dat staat er los van natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |