Sorry, het was niet mijn bedoeling je naampje verkeerd te typen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef Aarti het volgende:
Ik ben zo blij voor je, ik dacht dat meneer Aarti al met pensioen was
geeft niet hoor, nu kan ik desnoods makkelijker ontkennen dat ik ga tapassenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn bedoeling je naampje verkeerd te typen.![]()
Iki ben op m'n privacy gesteld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
plato waarom heb je geen foto?
enzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef dawg het volgende:
En, het is niet mijn doel om je te versieren, gewoon om gezellig wat te eten enzo.
Doe eens aardig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
geeft niet hoor, nu kan ik desnoods makkelijker ontkennen dat ik ga tapassen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Iki ben op m'n privacy gesteld.![]()
hoef ik dan ook niet meer met je te gaan tapassen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders net-niet-stalk ik je niet meer.
Wat heb je toch een boeiend leven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:51 schreef Q. het volgende:
Thuis enzo. Even eten en daarna is het weer bedtijd.
Omdat hij anders overspoeld wordt met lovemail. Ik weet hoe hij er uit zietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
plato waarom heb je geen foto?
De pauperstudent van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweest!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiweten jullie wat ik gedaan heb?
gewinkeld
Ik ben uniekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:15 schreef Q. het volgende:
Wow, een vrouw die winkelt, dat zie je ook niet vaak.
Ik heb anders wel een jasje gekocht in de uitverkoop met 70% korting endezoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pauperstudent van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweest!![]()
OV.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een jasje gekocht in de uitverkoop met 70% korting endezoben nog steeds ene pauper
ow en ik heb mn OV opgehaald
nu nog wachten tot volgende week vrijdag voor ik m mag gebruiken.
Vroeger, toen ik nog student was....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pauperstudent van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweest!![]()
Ja, toen ik nog studeerde ging het er heel anders aan toe.quote:
Daar ging je elke avond uit en zat je met een brak hoofd bij college's?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog studeerde ging het er heel anders aan toe.![]()
Nee hoor, in die tijd hadden we wel nog de werkmentaliteit die de studenten van tegenwoordig ontberen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar ging je elke avond uit en zat je met een brak hoofd bij college's?
We hebben het nu overigens over vorige week.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, in die tijd hadden we wel nog de werkmentaliteit die de studenten van tegenwoordig ontberen.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, in die tijd hadden we wel nog de werkmentaliteit die de studenten van tegenwoordig ontberen.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben het nu overigens over vorige week.![]()
Nee, want dan denk je aan iemand die zijn opleiding niet voltooid heeft.quote:
oja dat is een optiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want dan denk je aan iemand die zijn opleiding niet voltooid heeft.![]()
jeuk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef Pheno het volgende:
Linkerbal
Je hebt er ook echt zin inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
hoef ik dan ook niet meer met je te gaan tapassen?
Die's op zoek naar bevestiging... zoals iedere vrouw...quote:
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die's op zoek naar bevestiging... zoals iedere vrouw...
Het was net zo'n mooie TT, wat doe jequote:
Veuls te vermoeiend!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
warom gaan we niet allemaal tapassen>?
Omdat het de honger niet stilt.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
warom gaan we niet allemaal tapassen>?
Daarom! Lekker gezellig!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar in je kast
De Q) smiley doet 't nog niet...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Dan blijf jij maar in je kast
Een van de betere films die ik de afgelopen tijd gezien heb.quote:Voilà! In view, a humble vaudevillian veteran, cast vicariously as both victim and villain by the vicissitudes of Fate. This visage, no mere veneer of vanity, is a vestige of the vox populi, now vacant, vanished. However, this valorous visitation of a by-gone vexation, stands vivified, and has vowed to vanquish these venal and virulent vermin van-guarding vice and vouchsafing the violently vicious and voracious violation of volition.
The only verdict is vengeance; a vendetta, held as a votive, not in vain, for the value and veracity of such shall one day vindicate the vigilant and the virtuous.
Verily, this vichyssoise of verbiage veers most verbose, so let me simply add that it is my very good honor to meet you and you may call me V.
Verdomd, dat verhaal vind ik wel een videodisc waard!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Een van de betere films die ik de afgelopen tijd gezien heb.
Dat zouden we samen doen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiweten jullie wat ik gedaan heb?
gewinkeld
Jullie relatie is niet zo exclusief als jij wel denktquote:
Het is dan ook een serieus vette film. Als hij dat vertelt tegen dat meisje, zó geweldig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:28 schreef webspider het volgende:
[..]
Verdomd, dat verhaal vind ik wel een videodisc waard!
Hij ligt hier, moet em alleen nog kijken
Okéquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:33 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik kan altijd wel winkelendus wij gaan alsnog wel winkelen, dat staat er los van natuurlijk
ow.. tapassenquote:
Ja, daar doen ze hier alleen in Almere aan, en die groep is baggerquote:
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:36 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, daar doen ze hier alleen in Almere aan, en die groep is bagger![]()
Maar theatersport is ganz cool
Ik moet eens kijken of er geen leuke groep is in de buurt van mn nieuwe werk..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:37 schreef Christine het volgende:
[..]ik heb me net ingeschreven en heb er enorm veel zin in!
Chris heeft een tap ass. Da's wat andersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:36 schreef nixxx het volgende:
[..]
ow.. tapassendat is toch geen woord!
wijn chips en yoghurt... vergeet ik nog iets?quote:
spank ass zal je bedoelenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:39 schreef Hime het volgende:
[..]
Chris heeft een tap ass. Da's wat anders
Alleen een workshop, verder niet.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:38 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik moet eens kijken of er geen leuke groep is in de buurt van mn nieuwe werk..
Heb je wel eens eerder iets dergelijks gedaan?
Zaterdag heb ik niksquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:34 schreef Christine het volgende:
[..]
Oké.
Ik kan alleen deze week niet echt, omdat ik moet werken. Op z'n vroegst vrijdagmiddag. Of zaterdag, kan ook. Of vrijwel elke willekeurige datum daarna.
Heb je ook faculteitsintro?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Zaterdag heb ik niksen verder weet ik t nog niet ivm werk en studie, heb net weer mn beschikbaarheid voor volgende week gemaild voor werk enzo maar kan vast wel ergens een plekje vinden
![]()
dat kan ik toch niet tegen jouquote:
Collegaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:40 schreef Christine het volgende:
[..]
Maar ik ben sowieso compleet krank im kopf, dus dat komt wel goed.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef Christine het volgende:
[..]
mijn lowlands-missie is dus écht geslaagd.
Dat lijkt me ook wel ja, maar het lijkt me vooral heerlijk om gewoon lekker af en toe jezelf helemaal te kunnen verliezen in iets geks.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef webspider het volgende:
[..]
Collega![]()
Ik weet nog dat ik me heel erg had verkeken op de fysieke kant van theatersport ... al dat rennen, vliegen, vallen en opstaan gecombineerd met woordkunst kan redelijk zwaar zijn!
Maar wel *E*N*O*R*M* tof
Ik hoop voor je dat ze er in iets andere vorm uitkomenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:43 schreef Christine het volgende:
Oh. Degene die bedacht heeft dat croutons in een salade best het formaat van een golfbal mogen hebben, mag met diezelfde croutons bekogeld worden. Hard graag..
Zo niet, dan neem ik een abonnement op de aambeienzalfquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:45 schreef webspider het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat ze er in iets andere vorm uitkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |