Sorry, het was niet mijn bedoeling je naampje verkeerd te typen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef Aarti het volgende:
Ik ben zo blij voor je, ik dacht dat meneer Aarti al met pensioen was
geeft niet hoor, nu kan ik desnoods makkelijker ontkennen dat ik ga tapassenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef dawg het volgende:
[..]
Sorry, het was niet mijn bedoeling je naampje verkeerd te typen.![]()
Iki ben op m'n privacy gesteld.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
plato waarom heb je geen foto?
enzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef dawg het volgende:
En, het is niet mijn doel om je te versieren, gewoon om gezellig wat te eten enzo.
Doe eens aardig.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
geeft niet hoor, nu kan ik desnoods makkelijker ontkennen dat ik ga tapassen![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:24 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Iki ben op m'n privacy gesteld.![]()
hoef ik dan ook niet meer met je te gaan tapassen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:31 schreef dawg het volgende:
[..]
Anders net-niet-stalk ik je niet meer.
Wat heb je toch een boeiend leven.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:51 schreef Q. het volgende:
Thuis enzo. Even eten en daarna is het weer bedtijd.
Omdat hij anders overspoeld wordt met lovemail. Ik weet hoe hij er uit zietquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:23 schreef liefie_ het volgende:
plato waarom heb je geen foto?
De pauperstudent van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweest!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:07 schreef Memento-Mori het volgende:
Hoiweten jullie wat ik gedaan heb?
gewinkeld
Ik ben uniekquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:15 schreef Q. het volgende:
Wow, een vrouw die winkelt, dat zie je ook niet vaak.
Ik heb anders wel een jasje gekocht in de uitverkoop met 70% korting endezoquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pauperstudent van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweest!![]()
OV.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:17 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Ik heb anders wel een jasje gekocht in de uitverkoop met 70% korting endezoben nog steeds ene pauper
ow en ik heb mn OV opgehaald
nu nog wachten tot volgende week vrijdag voor ik m mag gebruiken.
Vroeger, toen ik nog student was....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De pauperstudent van tegenwoordig is ook niet meer wat het is geweest!![]()
Ja, toen ik nog studeerde ging het er heel anders aan toe.quote:
Daar ging je elke avond uit en zat je met een brak hoofd bij college's?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Ja, toen ik nog studeerde ging het er heel anders aan toe.![]()
Nee hoor, in die tijd hadden we wel nog de werkmentaliteit die de studenten van tegenwoordig ontberen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:21 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Daar ging je elke avond uit en zat je met een brak hoofd bij college's?
We hebben het nu overigens over vorige week.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, in die tijd hadden we wel nog de werkmentaliteit die de studenten van tegenwoordig ontberen.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee hoor, in die tijd hadden we wel nog de werkmentaliteit die de studenten van tegenwoordig ontberen.![]()
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:22 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
We hebben het nu overigens over vorige week.![]()
Nee, want dan denk je aan iemand die zijn opleiding niet voltooid heeft.quote:
oja dat is een optiequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:28 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Nee, want dan denk je aan iemand die zijn opleiding niet voltooid heeft.![]()
jeuk?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:57 schreef Pheno het volgende:
Linkerbal
Je hebt er ook echt zin inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:33 schreef Aarti het volgende:
[..]
hoef ik dan ook niet meer met je te gaan tapassen?
Die's op zoek naar bevestiging... zoals iedere vrouw...quote:
Vanzelfsprekendquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:52 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die's op zoek naar bevestiging... zoals iedere vrouw...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |