die van mij ook maar ik moest mn poetsenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:06 schreef nixxx het volgende:
[..]
de mijne was gister alweer droogook al ingepakt
je had echt naar joan as police woman moeten gaanquote:
mijne was niet vies.. al zat er wel een slakje opquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die van mij ook maar ik moest mn poetsen
echt mijn ding jaquote:
modder monster liefie_quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:34 schreef liefie_ het volgende:
[..]
echt mijn ding ja
maar ik kreeg een complimentje
iemand zei: toen ik jou aan zag komen dacht ik dat word helemaal niks met haar maar je hebt je prima aangepast aan de modder
ik weet niet of ik daar nou zo blij mee ben maja haha
nou je hebt me gezien nu ik geloof niet dat dat heel aantrekkelijk isquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:39 schreef nixxx het volgende:
[..]
modder monster liefie_
nieuwe carriere.. modderworstelares
modderworstelen is goed voor je huid .. enzo..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:53 schreef liefie_ het volgende:
nou je hebt me gezien nu ik geloof niet dat dat heel aantrekkelijk is
misschien kan ik geld vragen om het niet te doen?
Niet je meest flatteuze opmerking, nixxxquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:56 schreef nixxx het volgende:
[..]
kun je lekker op kleine iele vrouwtjes gaan zitten in de modder bijv.
maar wel een mogelijke aansporing voor liefie om modderworstelares te wordenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:01 schreef webspider het volgende:
[..]
Niet je meest flatteuze opmerking, nixxx
daar was ik niet ingetraptquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:11 schreef liefie_ het volgende:
wat ben je toch weer charmant nixxx
ik had moeten zeggen nee ik heet natasja
jawel dan dacht je ja idd dat is echt een natasjaquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef nixxx het volgende:
[..]
daar was ik niet ingetraptdan had ik je verder gestalkt!
maar word je nu wel of niet modderworstelares? met je uitvinding erbij bijv
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:21 schreef liefie_ het volgende:
jawel dan dacht je ja idd dat is echt een natasja
en nee ik ga niet modder worstelen
kan ik de wereld niet aan doen
en niet beginnen over mn uitvinding jij want gister vond je hem nog kut met peren
oeh wat ben ik grappig
af en toe heb ik zo van die geniale momentjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:27 schreef nixxx het volgende:
[..]
ik lig in een stuip
![]()
en in mijn bed
Weer geen feestjequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zie geen ring, dus ik geloof 't niet.
Leuk als je 15 bent en op de camping in Renesse bent. Doe mij maar een jacuzzi en een flink tweepersoonsbed om te kroelen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:06 schreef fraubitch het volgende:
wie riep er hier iets over samen kroelen in een tentje??!??
ook als je 15 bent niet leukquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk als je 15 bent en op de camping in Renesse bent. Doe mij maar een jacuzzi en een flink tweepersoonsbed om te kroelen!
een hemelbed in het ritzquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Leuk als je 15 bent en op de camping in Renesse bent. Doe mij maar een jacuzzi en een flink tweepersoonsbed om te kroelen!
bah die materiele instelling van iedereen ook altijdquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:10 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Je weet niet wat je mist!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik zie geen ring, dus ik geloof 't niet.
Ik ga uit van de gemiddelde persoon, niet van zo'n boven ontwikkeld persoon als jij!quote:
Ontwikkeld?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ga uit van de gemiddelde persoon, niet van zo'n boven ontwikkeld persoon als jij!![]()
Dat zei ik ook altijd toen ik weinig te besteden had!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bah die materiele instelling van iedereen ook altijd
Ja, wie heeft er dan ook een tent nodigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:15 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bah die materiele instelling van iedereen ook altijd
bullshit. juist die minder materiele dingen blijven je langer bij.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:17 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat zei ik ook altijd toen ik weinig te besteden had!![]()
Je kan goed tussen de regels doorlezen!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:16 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ontwikkeld?
Verwend tyfus jong noemen we dat
Vakantie he, ik ben niet meer zo op de hoogte van de normale volgorde,quote:
op een luchtbed in de openluchtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:20 schreef webspider het volgende:
[..]
Ja, wie heeft er dan ook een tent nodig
quote:
treurigquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef Frezer het volgende:
[..]
Vakantie he, ik ben niet meer zo op de hoogte van de normale volgorde,.
Dat is niets wat een beetje verzekeringsfraude niet op kan lossenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bullshit. juist die minder materiele dingen blijven je langer bij.
Het heeft allemaal z'n charmes... Ik leer en werk er hard genoeg voor, dus mag ik daar ook de vruchten van plukken. Dat maakt het niet beter, maar kroelen in een tentje zoals vroeger hoeft van mij niet meer...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
bullshit. juist die minder materiele dingen blijven je langer bij.
Ja leuk, maar daar hoort wel een pak randvoorwaarden bij,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:21 schreef fraubitch het volgende:
[..]
op een luchtbed in de openlucht
Gaat vanzelf weer over,quote:
Bah,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Memento-Mori het volgende:pff damn
broer van een vriendin heeft zelfmoord gepleegd
Te beginnen met spontaniteit. Als het gepland wordt, dan doen we het met meer comfort.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:24 schreef Frezer het volgende:
[..]
Ja leuk, maar daar hoort wel een pak randvoorwaarden bij,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |