Hihi.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef Angelcakes het volgende:
@ Pussy: ik zou jou wel eens willen ontmoeten![]()
om samen te kunnen filosoferen over de mensheid enso ...
XDquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef THeeF het volgende:
Maikuuulllll..
Waarom ?
x op z'n bek stampen..
Sorry, ik ben gewoon een nerd die gaat janken zodra iemand hem op de grond gooit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef nietzman het volgende:
Q. Ben erg benieuwd of 'ie IRL ook zo'n grote bek tegen me heeft.
Maar ik heb wel een Mac.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon een nerd die gaat janken zodra iemand hem op de grond gooit.
Nerds hebben ook gevoelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon een nerd die gaat janken zodra iemand hem op de grond gooit.
Nee... het is voor een nerd niet leuk om op de grond gegooid te worden.. voor de nerd is het een status : You just got pwned!quote:
*kijkt naar beneden*quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Foksters in de leeftijd van 17 - 20 jaar![]()
Same here dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:37 schreef Sylvana het volgende:
de meesten die ik wilde ontmoeten heb ik al wel ontmoet
Bang dat je een 'cap in yo ass' krijgt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niemand, ik zal wel gek zijn.
Alhoewel, d'r lopen hier wel een paar lekkere chicks rond.
Ik draag geen petten, dus van mij heeft hij niets te vrezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bang dat je een 'cap in yo ass' krijgt?![]()
Verzin er twee bij en je hebt de vijf ruiters van de Apocalyps bij elkaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:51 schreef Apropos het volgende:
BaajGuardian, Dromenvanger en Maikuuuul. Een soort driekoppige onderwereldfiguur die alles waar ik een afkeer van heb, vertegenwoordigt.
Er waren vier ruiters, geloof ik. Maar als ik er toch twee bij mag doen; Meki en Galactica.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Verzin er twee bij en je hebt de vijf ruiters van de Apocalyps bij elkaar.Op scooters natuurlijk. Wel modern blijven.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef nietzman het volgende:
Heb jij Bendeleider nog nooit ontmoet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:45 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Alsof ik iets te vrezen heb van mensen met pisvlekken in hun broek en zo verlegen zijn dat ze foto's van zichzelf verwijderen om maar niet op FOK! geplaatst te kunnen worden.
Gozer, ik gooi een bierviltje tegen je pens en je ligt al in coma, man!
Ik zou trouwens graag Bendeleider eens de hand schudden en dat gaat ook nog wel gebeuren zodra die vent z'n eigen crib heeft. Lekker bierdrinken en z'n bankstel volschijten.
Ik wist dat hij groot geschapen was, maar toch niet zó groot?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Als ik hem zie krijg ik last van me lever.
Ja godverdomme, ik weet al niks meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
zo gaat het natuurlijk niet werken
iddquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef Q. het volgende:
[..]
Kwaliteitsposts. Een fenomeen wat jij natuurlijk niet kent.
Eens!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:40 schreef Neenetje het volgende:
Croupouque.
Krek!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef Dribbel_ het volgende:
Yvonne
Dus tochquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:30 schreef mForce het volgende:
En Moche natuurlijk omdat het gewoon een heerlijk mannetje is![]()
![]()
![]()
veldmuisquote:Welke Fok!ker wil je graag IRL ontmoeten
Ja om bier te drinken natuurlijkquote:en waarom
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:30 schreef mForce het volgende:
Frappelsientje, mijn bella![]()
![]()
![]()
Waarom?
* lekker ding![]()
* heeft smaaketen, muziek (niet altijd.. hehe), kleding (al zeg ik het zelf)
* kan je lekker tegen zeuren over andere vrouwen![]()
* lekker direct, moet je wel tegen kunnen![]()
* samen vrouwen keuren![]()
![]()
* kan zo nog wel ff doorgaan...
En Moche natuurlijk omdat het gewoon een heerlijk mannetje is![]()
![]()
![]()
vosssquote:Welke Fok!ker wil je graag IRL ontmoeten
Ja om bier te drinken natuurlijkquote:en waarom
Ik heb geen brommer, gek!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:42 schreef nietzman het volgende:
Ik wil ook nog wel eens naar Veldmuis' brommer kieken.
Ik moet je helaas teleurstellen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:19 schreef izzypizzy het volgende:
amornl87!!!!!!!!
omdat ie m'n allerliefste favo fokker is!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
Sorry maar ik geloof dat nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen.
Hij is dood.
amornl87..?
* - ikookhierquote:
Geen dank hoor trouwens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
* - ikookhier
* - northside
* - brainster
* - Dark_Angelus
* - Orcaman1984
* - Biogarde
* - SuperwormJim
* - FuifDuif
* - Dont_Panic
* - Bupatih
* - descendent1
* - Life
* - sinaasappelsapje
* - Surveillance-Fiets
* - Bodylotion
* - gerp
* - WesHell
* - M-I-L-F
* - rio
Hier, wat tips voor je![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
die hoef ik heul niet in het echt te zien
ik heb ECHTE vrienden
Niet liegen tegen mij hequote:Woonplaats: Drenthe, klein plaatsje
Ik voel me gevleid. Echter, die avatar van jou kan niet door de beugel. Wees hip, neem een Heil Dirktator avatar!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef Molluck het volgende:
Dirktator natuurlijk, om een fles Limoncella mee soldaat te maken.
Dan heb je er wel weinig werk van gemaakt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Er is al eens zo'n topic geweest en toen zei ik Rekkie. Daar blijf ik nog steeds bij.
Ja, ik doe er ook niet zo'n moeite voor ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dan heb je er wel weinig werk van gemaakt!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef nietzman het volgende:
En oh, Boebiedoe moet ik nog eens ontmoeten op die mannenavond van 'm..
Zo praten homies niet tegen elkaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:57 schreef boebiedoe het volgende:.
Dan moet je leren je telefoon opnemen, nerd.
is ie erg goed in...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nietzman: Om onzedreads
te vergelijken en te knuffelen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef Twinkeltwin het volgende:
Eric_Cantona![]()
Omdat t zo een lieverd is en ik hem irl die knuffel wil geven die hij zo verdient![]()
Over een jaartje komt t er eindelijk eens van als t goed is![]()
Trek je conclusies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zo praten homies niet tegen elkaar.
er liggen ook grotere plaatsen om heen enzo.. misschien dat daar mijn vrienden wonen? gewoon, dat je et even weet enzoquote:
Mag ik dan nog wel je koter kopen? Heb het geld bijna bij elkaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef boebiedoe het volgende:
Trek je conclusies.
Jij denkt dat hij uberhaupt wat durft te zeggen irl?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef nietzman het volgende:
Ontopicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij uberhaupt wat durft te zeggen irl?
JOUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Gringrinn ::DddDquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef THeeF het volgende:
Maikuuulllll..
Waarom ?
x op z'n bek stampen..
ik wil jou gaarne irl ontmoeten, waarom? Daarom!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo, deze was er nog niet.
TS begint: NJ. Waarom? Omdat hij voor ons een held is.
En dat zeg jij??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef spearhead het volgende:
Ik zou graag Ryan3 eens meeten wegens ernstige eruditie en zo. Eindelijk eens een Fok!ker met wie je een gesprek op nivo kunt voeren....
Petitie opstellen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
SaintOfKillers: Om te kijken of hij IRL ook zulke geweldige humor heeft en of 'ie stiekem een nerderig kneusje is.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:33 schreef Tiemie het volgende:
Een zéér beperkt aantal mensen. Maarja, Ik doe niet echt aan meetings. En al helemaal niet via FOK!
quote:Dante Hicks: You hate people!
Randal Graves: But I love gatherings. Isn't it ironic?
En dat zijn er veel. Heel veel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik weet alleen Fok!kers die ik absoluut nooit zou willen ontmoeten![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou geen zin hebben in een meeting waar veel gesproken moet worden, ook geen meeting met weinig mensen, lijkt me irritant om met 10 mensen af te spreken. Gewoon 300 mensen of nog meer, het liefst 5000 mensen bij elkaar, van mijn part 12,000 mensen als alle bezoekers meedoen. . Gewoon een grote tent huren en daar space-muziek draaien en harde muziek ook. Gratis bier en vooral niet teveel praten. Mooie fok-dames die staan te dansen en iedereen houdt de smoel dicht
Er mag gesproken worden maar geen lange gesprekkenGeen geouwehoer aan de kop, dansen en springen zal het zijn!!!!! En dan wil ik alle fokkers wel eens zien op dat feest. Als het maar staat voor actie en veel bier en fok-dames die dansen in sexy kleding.
Wil je gesprekken voeren dan doe je dat maar hier
Als ik een meeting zou willen doen, dan is het dansen feesten en spacen
Geen gezever en gepraat. Beentjes van de vloer op de beste muziek met de beste bieren. Willen fokkers wiet roken of wat anders doen dan mag dat ook.
Gewoon de beste uitgaans-avond en geen gezeik.
Daarom zeg ik ook niet dat ik User X of Y wil zien, omdat ik daar 0,0 behoefte aan heb. Heb sowieso weinig behoefte om 30 minuten met mensen te praten, en dan hoeven het niet eens fokkers te zijn. Contact met mensen dat te lang duurt werkt mij op de wekker. Dan wil ik vluchten
Gewoon feesten.
Een plan is 1quote:
Als Danny Fok! nou verkoopt, kan hij een groot afscheidsfeest geven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een plan is 1
Nu nog de uitvoering
Geld geld geld, dan heb je geld nodig. En mensen die meedoen ook.
Mensen die ook naar het feest gaan. En naast de tent waar het feest is, staat een hotel voor alle zatte, bezopen en stony mensen. Mensen die helemaal out gaan, die moeten binnen no-time in het nest kunnen gaan liggen.
En dan kun je nog altijd praten met mensen. Overal ruimtes om te relaxen. Zo'n meeting wil ik dus
Geen amateuren meeting
Een echte meeting
Waarom loopt er hier geen multi multi multie miljardair rond
Wordt tijd dat fok eens op de beurs gaat ook.
Geld geld geld!!!!
Een permanent feestquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als Danny Fok! nou verkoopt, kan hij een groot afscheidsfeest geven.
Hij houd ongeveer een miljoen over.
40.000 voor de Hotelkosten.
80.000 voor de Partytent met drank en goede DJ`s en heel de entourage.
20.000 voor de hoeren voor de kansloze Fokkers onder ons die geen meisjes kunnen versieren. (zie R&P)
Ja ik zie wel mogelijkheden, en een multi Miljardair is niet nodig of wil je een feestje geven op Aruba ofzo??
Een Fok! eiland??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een permanent feest
Een feest waar geen einde aankomt
Niet slechts 1 avond
Een feest dat iedere dag doorgaat.
Een oneindig feest.
Gaat fok! een commune oprichten. Een eigen eiland of iets dergelijks. Waar je dus ook je eigen vakantie-woning hebt waar je kunt fokken.
Over die vrouwen was ik net al bezig na jou posts, als fok stinkend rijk gaat worden dan komen de vrouwen vanzelf wel. Waar geld is, daar zijn vrouwenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een Fok! eiland??
Cool, alleen moeten er dan wel veel vrouwen worden ingevlogen, heel veel.
Ik stem voor een eilandje bij Dubai, met alle Fok!kers en 10.000 Thaise vrouwen die we elk jaar verversen.
En natuurlijk moet dat eiland z`n eigen regels hebben, dus gewoon de Fok! Policy.
En belasting van 5 Euro per jaar ofzo, ideaal.![]()
Ik ook wel, Dromenvanger heeft goede plannen.quote:
Laten we beginnen met een kroeg vol Fok!kersquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:21 schreef Dromenvanger het volgende:
Zo'n meeting lijkt me wel leuk. Een complete wereld-stad vol fokkers
Hoef je nooit meer te meeten, kom je overal fokkers tegen
Ja, inderdaadquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik ook wel, Dromenvanger heeft goede plannen.
Eigenlijk had hij Fok! moeten oprichten, dan hadden we nou verdorie een eiland gehad.
Met vrouwen en wiet en bier in overvloed.![]()
Het zijn slechts plannenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:26 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Ik ook wel, Dromenvanger heeft goede plannen.
Eigenlijk had hij Fok! moeten oprichten, dan hadden we nou verdorie een eiland gehad.
Met vrouwen en wiet en bier in overvloed.![]()
Een kroeg vol fokkers is al heel goedquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:27 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Laten we beginnen met een kroeg vol Fok!kers.
Bagger/ONZ meet vrijdag 29 september UTRECHT
Kom je ook Dromenvanger?
Inderdaad goed topicquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic, overigens.
Een UVT meet in een notendopquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou geen zin hebben in een meeting waar veel gesproken moet worden, ook geen meeting met weinig mensen, lijkt me irritant om met 10 mensen af te spreken. Gewoon 300 mensen of nog meer, het liefst 5000 mensen bij elkaar, van mijn part 12,000 mensen als alle bezoekers meedoen. . Gewoon een grote tent huren en daar space-muziek draaien en harde muziek ook. Gratis bier en vooral niet teveel praten. Mooie fok-dames die staan te dansen en iedereen houdt de smoel dicht
Er mag gesproken worden maar geen lange gesprekkenGeen geouwehoer aan de kop, dansen en springen zal het zijn!!!!! En dan wil ik alle fokkers wel eens zien op dat feest. Als het maar staat voor actie en veel bier en fok-dames die dansen in sexy kleding.
Wil je gesprekken voeren dan doe je dat maar hier
Als ik een meeting zou willen doen, dan is het dansen feesten en spacen
Geen gezever en gepraat. Beentjes van de vloer op de beste muziek met de beste bieren. Willen fokkers wiet roken of wat anders doen dan mag dat ook.
Gewoon feesten.
Yvonne en Brechtje wonen in Dordrechtquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Ik wil de fok!kers die in en om Dordrecht wonen wel een keer ontmoeten IRL, lijkt me wel geinig om fok!kers uit dezelfde streek te zien en spreken.
En ijsmeis, die lijkt mij gewoon een gezellige meid.
Jij in Den Haag he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yvonne en Brechtje wonen in Dordrecht.
Dan moet ik maar eens met die 2 afsprekenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yvonne en Brechtje wonen in Dordrecht.
Mijn hersens zijn nooit uitgekraaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef Aurelianus het volgende:
Behoorlijk ambitieus allemaal, Dromenvanger. Zijn de hersens al uitgekraakt?
Ik kom daar te weinig, toch maar eens wat vaker kijken daar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Een UVT meet in een notendop
uvt![]()
![]()
![]()
Ik leef nog altijd in de illusie dat lekkere chicks nooit of fora's / chats te vinden zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niemand, ik zal wel gek zijn.
Alhoewel, d'r lopen hier wel een paar lekkere chicks rond.
Dromenvanger is bij nader inzien bona fide, mijn verontschuldiging.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:51 schreef Apropos het volgende:
BaajGuardian, Dromenvanger en Maikuuuul. Een soort driekoppige onderwereldfiguur die alles waar ik een afkeer van heb, vertegenwoordigt.
Ik ben nog doof van mijn ontmoeting met haarquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb haar tot nu toe alleen voor de cam gezien
![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ben nog doof van mijn ontmoeting met haar![]()
Slarioux.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:15 schreef Slarioux het volgende:
200 replies en niet een keer genoemd
quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:22 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Mag niet, want je had al iemand genoemd.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:09 schreef Chriz2k het volgende:
Nolius. Ben erg benieuwd of 'ie IRL ook zo'n grote bek tegen me heeft.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:09 schreef Chriz2k het volgende:
En pussydeluxe, omdat ze zo ontzettend sexy is.
Ik schreeuw niet tegen kindjesquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:09 schreef Chriz2k het volgende:
Nolius. Ben erg benieuwd of 'ie IRL ook zo'n grote bek tegen me heeft.
kom ik op Fok! net zo interessant over als ik ben in het echt dan?quote:Op zondag 27 augustus 2006 21:44 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Guitarist, ik vind hem wel een leuke gozer
En als ik hem nog niet IRL zou kennen, zou ik zeggen Super-Muffin![]()
Eensch.quote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:12 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Eensch.
Ik wil mezelf ontmoeten![]()
& ook KaMo!![]()
na-aper.quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef intoxicated het volgende:
Ik wil mezelf ontmoeten trouwens. Daar kan niets tegenop.
Zo. Die zit.
Ksst, naar GoT, tweakjuh!quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:19 schreef intoxicated het volgende:
Ik wil mezelf ontmoeten trouwens. Daar kan niets tegenop.
Zo. Die zit.
Oh, en ik wil jou ontmoeten, want ik ben hevig verliefd op jequote:
Hands Off my Bitchquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:25 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Oh, en ik wil jou ontmoeten, want ik ben hevig verliefd op je
Ben je ook verliefd op veldmuis dan?quote:
oeps verkeerd gezienquote:Op zaterdag 2 september 2006 23:29 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Ben je ook verliefd op veldmuis dan?![]()
Het is al goed, het is al goedquote:
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:32 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Het is al goed, het is al goed
quote:Op zaterdag 2 september 2006 23:33 schreef tonks het volgende:
KaMo en ChipsZak. zitten in een boom lalalaala!
Hebben wij elkaar ontmoet dan?quote:Op zondag 3 september 2006 21:19 schreef fraubitch het volgende:
nah, niet veel meer, de leukste heb ik al ontmoet
Fraulief wil ik ook wel eens ontmoetenquote:Op zondag 3 september 2006 21:19 schreef fraubitch het volgende:
Man, je bent net je pampers ontgroeid.quote:Op zondag 3 september 2006 22:16 schreef KaMo het volgende:
[..]
Fraulief wil ik ook wel eens ontmoeten![]()
quote:
wil je alberto vermicelli niet eens ontmoetten?quote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef Camplo het volgende:
Braun, Kindervriend, Dirktator.
Je hebt mij al lang ontmoet men!quote:Op zondag 3 september 2006 22:29 schreef Joene het volgende:
Q .natuurlijk
Dat weet ik , Q. maar toen was je daarna dood weet je.quote:
Dat zou een hendig sjieke meet worden!quote:Op zondag 3 september 2006 22:27 schreef Camplo het volgende:
Braun, Kindervriend, Dirktator.
Dankquote:Op zondag 3 september 2006 21:19 schreef fraubitch het volgende:
Opaaaaaaaaaaaaa........quote:
Zet het in je sig als je er zo trots op bentquote:
Ik hoef jouw naamquote:Op maandag 4 september 2006 15:13 schreef KaMo het volgende:
[..]
Zet het in je sig als je er zo trots op bent![]()
quote:Op maandag 4 september 2006 16:09 schreef cheqy het volgende:
[..]
Ik hoef jouw naamniet in mijn sig.
ontbreekt er niet iemandquote:Op maandag 4 september 2006 08:27 schreef Dirktator het volgende:
[..]
Dat zou een hendig sjieke meet worden!![]()
Ik heb jou al ontmoetquote:Op zondag 3 september 2006 21:19 schreef fraubitch het volgende:
Heb ik al 2 x gemeetquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:29 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
MISHOBJE MOET IK OOK NOG ONTMOETEN
Ik zag laatst Bert Visscher in de stad, hij vertelde mij dat hij ook wel eens op FOK! zijn vrije tijd dode.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:43 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik heb vandaag Mark van den Akker ontmoet, maar dat is een DJ, geen FOKker.
Ook aan het tepelstrelen in het Groningen topic natuurlijk.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:51 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ik zag laatst Bert Visscher in de stad, hij vertelde mij dat hij ook wel eens op FOK! zijn vrije tijd dode.
je hebt pm johquote:Op zondag 6 mei 2007 23:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ook aan het tepelstrelen in het Groningen topic natuurlijk.
Helaas uit eten met oudersquote:Op maandag 7 mei 2007 00:38 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
de uitnodiging voor komende zaterdag staat nog open.
De deur staat voor je open, dat weet je.quote:Op maandag 7 mei 2007 00:40 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Helaas uit eten met oudersmaar het komt er wel nog een keer van!
als een kale boerquote:Op maandag 7 mei 2007 00:49 schreef Agiath het volgende:
Geen denk ik, het moet virtueel blijven daarom is dit ook zo leuk.
Misschien BrauN een keertje dan, ben wel echt benieuwd hoe zo iemand eruit ziet
pics?quote:
Boehoe mn UN, wat doe jequote:Op maandag 7 mei 2007 01:42 schreef Godshand het volgende:
hmm dat zijn er niet veel..
van de vrouwen:
sweetgirly
ondeugend
zwarte_doos
vencodark
lijken me wel leuk om eens mee te babbelen en kijken hoe lekker ze zijn
van de mannen:
Fuifduif (of ie werkelijk zo saai en gefrustreerd is als op Fok)
BHFH (net als FuifDuif)
sms eens terug trutquote:
Nee het is een dikke ouwe ventquote:Op maandag 7 mei 2007 14:39 schreef cygnusx het volgende:
Lucille... kijken of ze nu echt dezelfde is als die van lingoooo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |