Hihi.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:55 schreef Angelcakes het volgende:
@ Pussy: ik zou jou wel eens willen ontmoeten![]()
om samen te kunnen filosoferen over de mensheid enso ...
XDquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef THeeF het volgende:
Maikuuulllll..
Waarom ?
x op z'n bek stampen..
Sorry, ik ben gewoon een nerd die gaat janken zodra iemand hem op de grond gooit.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef nietzman het volgende:
Q. Ben erg benieuwd of 'ie IRL ook zo'n grote bek tegen me heeft.
Maar ik heb wel een Mac.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon een nerd die gaat janken zodra iemand hem op de grond gooit.
Nerds hebben ook gevoelquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Sorry, ik ben gewoon een nerd die gaat janken zodra iemand hem op de grond gooit.
Nee... het is voor een nerd niet leuk om op de grond gegooid te worden.. voor de nerd is het een status : You just got pwned!quote:
*kijkt naar beneden*quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:00 schreef Kluupkluup het volgende:
Foksters in de leeftijd van 17 - 20 jaar![]()
Same here dus.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:37 schreef Sylvana het volgende:
de meesten die ik wilde ontmoeten heb ik al wel ontmoet
Bang dat je een 'cap in yo ass' krijgt?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niemand, ik zal wel gek zijn.
Alhoewel, d'r lopen hier wel een paar lekkere chicks rond.
Ik draag geen petten, dus van mij heeft hij niets te vrezen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:46 schreef Nickthedick het volgende:
[..]
Bang dat je een 'cap in yo ass' krijgt?![]()
Verzin er twee bij en je hebt de vijf ruiters van de Apocalyps bij elkaar.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:51 schreef Apropos het volgende:
BaajGuardian, Dromenvanger en Maikuuuul. Een soort driekoppige onderwereldfiguur die alles waar ik een afkeer van heb, vertegenwoordigt.
Er waren vier ruiters, geloof ik. Maar als ik er toch twee bij mag doen; Meki en Galactica.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:54 schreef Megumi het volgende:
[..]
Verzin er twee bij en je hebt de vijf ruiters van de Apocalyps bij elkaar.Op scooters natuurlijk. Wel modern blijven.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef nietzman het volgende:
Q. Ben erg benieuwd of 'ie IRL ook zo'n grote bek tegen me heeft.
Heb jij Bendeleider nog nooit ontmoet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:45 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Alsof ik iets te vrezen heb van mensen met pisvlekken in hun broek en zo verlegen zijn dat ze foto's van zichzelf verwijderen om maar niet op FOK! geplaatst te kunnen worden.
Gozer, ik gooi een bierviltje tegen je pens en je ligt al in coma, man!
Ik zou trouwens graag Bendeleider eens de hand schudden en dat gaat ook nog wel gebeuren zodra die vent z'n eigen crib heeft. Lekker bierdrinken en z'n bankstel volschijten.
Ik wist dat hij groot geschapen was, maar toch niet zó groot?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:27 schreef Brechtje het volgende:
[..]
Als ik hem zie krijg ik last van me lever.
Ja godverdomme, ik weet al niks meer.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:10 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
![]()
zo gaat het natuurlijk niet werken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |