Inderdaad goed topicquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:22 schreef pussydeluxe het volgende:
Goed topic, overigens.
Een UVT meet in een notendopquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou geen zin hebben in een meeting waar veel gesproken moet worden, ook geen meeting met weinig mensen, lijkt me irritant om met 10 mensen af te spreken. Gewoon 300 mensen of nog meer, het liefst 5000 mensen bij elkaar, van mijn part 12,000 mensen als alle bezoekers meedoen. . Gewoon een grote tent huren en daar space-muziek draaien en harde muziek ook. Gratis bier en vooral niet teveel praten. Mooie fok-dames die staan te dansen en iedereen houdt de smoel dicht
Er mag gesproken worden maar geen lange gesprekkenGeen geouwehoer aan de kop, dansen en springen zal het zijn!!!!! En dan wil ik alle fokkers wel eens zien op dat feest. Als het maar staat voor actie en veel bier en fok-dames die dansen in sexy kleding.
Wil je gesprekken voeren dan doe je dat maar hier
Als ik een meeting zou willen doen, dan is het dansen feesten en spacen
Geen gezever en gepraat. Beentjes van de vloer op de beste muziek met de beste bieren. Willen fokkers wiet roken of wat anders doen dan mag dat ook.
Gewoon feesten.
Yvonne en Brechtje wonen in Dordrechtquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:00 schreef Paddokingnr1 het volgende:
Ik wil de fok!kers die in en om Dordrecht wonen wel een keer ontmoeten IRL, lijkt me wel geinig om fok!kers uit dezelfde streek te zien en spreken.
En ijsmeis, die lijkt mij gewoon een gezellige meid.
Jij in Den Haag he?quote:Op zondag 27 augustus 2006 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yvonne en Brechtje wonen in Dordrecht.
Dan moet ik maar eens met die 2 afsprekenquote:Op zondag 27 augustus 2006 00:26 schreef pussydeluxe het volgende:
[..]
Yvonne en Brechtje wonen in Dordrecht.
Mijn hersens zijn nooit uitgekraaktquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:31 schreef Aurelianus het volgende:
Behoorlijk ambitieus allemaal, Dromenvanger. Zijn de hersens al uitgekraakt?
Ik kom daar te weinig, toch maar eens wat vaker kijken daar.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 19:51 schreef Stikstof-tri-iodide het volgende:
[..]
Een UVT meet in een notendop
uvt![]()
![]()
![]()
Ik leef nog altijd in de illusie dat lekkere chicks nooit of fora's / chats te vinden zijn.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:44 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Niemand, ik zal wel gek zijn.
Alhoewel, d'r lopen hier wel een paar lekkere chicks rond.
Dromenvanger is bij nader inzien bona fide, mijn verontschuldiging.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 15:51 schreef Apropos het volgende:
BaajGuardian, Dromenvanger en Maikuuuul. Een soort driekoppige onderwereldfiguur die alles waar ik een afkeer van heb, vertegenwoordigt.
Ik ben nog doof van mijn ontmoeting met haarquote:Op zondag 27 augustus 2006 21:17 schreef skippy22 het volgende:
[..]
Heb haar tot nu toe alleen voor de cam gezien
![]()
Ik moest lachenquote:Op maandag 28 augustus 2006 10:16 schreef Nolius het volgende:
[..]
Ik ben nog doof van mijn ontmoeting met haar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |