quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef Twinkeltwin het volgende:
Eric_Cantona![]()
Omdat t zo een lieverd is en ik hem irl die knuffel wil geven die hij zo verdient![]()
Over een jaartje komt t er eindelijk eens van als t goed is![]()
Trek je conclusies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zo praten homies niet tegen elkaar.
er liggen ook grotere plaatsen om heen enzo.. misschien dat daar mijn vrienden wonen? gewoon, dat je et even weet enzoquote:
Mag ik dan nog wel je koter kopen? Heb het geld bijna bij elkaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef boebiedoe het volgende:
Trek je conclusies.
Jij denkt dat hij uberhaupt wat durft te zeggen irl?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef nietzman het volgende:
Q. Ben erg benieuwd of 'ie IRL ook zo'n grote bek tegen me heeft.
Ontopicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij uberhaupt wat durft te zeggen irl?
JOUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Gringrinn ::DddDquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef THeeF het volgende:
Maikuuulllll..
Waarom ?
x op z'n bek stampen..
ik wil jou gaarne irl ontmoeten, waarom? Daarom!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo, deze was er nog niet.
TS begint: NJ. Waarom? Omdat hij voor ons een held is.
En dat zeg jij??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef spearhead het volgende:
Ik zou graag Ryan3 eens meeten wegens ernstige eruditie en zo. Eindelijk eens een Fok!ker met wie je een gesprek op nivo kunt voeren....
Petitie opstellen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
SaintOfKillers: Om te kijken of hij IRL ook zulke geweldige humor heeft en of 'ie stiekem een nerderig kneusje is.
quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 01:33 schreef Tiemie het volgende:
Een zéér beperkt aantal mensen. Maarja, Ik doe niet echt aan meetings. En al helemaal niet via FOK!
quote:Dante Hicks: You hate people!
Randal Graves: But I love gatherings. Isn't it ironic?
En dat zijn er veel. Heel veel.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 07:19 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik weet alleen Fok!kers die ik absoluut nooit zou willen ontmoeten![]()
quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 16:36 schreef Dromenvanger het volgende:
Ik zou geen zin hebben in een meeting waar veel gesproken moet worden, ook geen meeting met weinig mensen, lijkt me irritant om met 10 mensen af te spreken. Gewoon 300 mensen of nog meer, het liefst 5000 mensen bij elkaar, van mijn part 12,000 mensen als alle bezoekers meedoen. . Gewoon een grote tent huren en daar space-muziek draaien en harde muziek ook. Gratis bier en vooral niet teveel praten. Mooie fok-dames die staan te dansen en iedereen houdt de smoel dicht
Er mag gesproken worden maar geen lange gesprekkenGeen geouwehoer aan de kop, dansen en springen zal het zijn!!!!! En dan wil ik alle fokkers wel eens zien op dat feest. Als het maar staat voor actie en veel bier en fok-dames die dansen in sexy kleding.
Wil je gesprekken voeren dan doe je dat maar hier
Als ik een meeting zou willen doen, dan is het dansen feesten en spacen
Geen gezever en gepraat. Beentjes van de vloer op de beste muziek met de beste bieren. Willen fokkers wiet roken of wat anders doen dan mag dat ook.
Gewoon de beste uitgaans-avond en geen gezeik.
Daarom zeg ik ook niet dat ik User X of Y wil zien, omdat ik daar 0,0 behoefte aan heb. Heb sowieso weinig behoefte om 30 minuten met mensen te praten, en dan hoeven het niet eens fokkers te zijn. Contact met mensen dat te lang duurt werkt mij op de wekker. Dan wil ik vluchten
Gewoon feesten.
Een plan is 1quote:
Als Danny Fok! nou verkoopt, kan hij een groot afscheidsfeest geven.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:07 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een plan is 1
Nu nog de uitvoering
Geld geld geld, dan heb je geld nodig. En mensen die meedoen ook.
Mensen die ook naar het feest gaan. En naast de tent waar het feest is, staat een hotel voor alle zatte, bezopen en stony mensen. Mensen die helemaal out gaan, die moeten binnen no-time in het nest kunnen gaan liggen.
En dan kun je nog altijd praten met mensen. Overal ruimtes om te relaxen. Zo'n meeting wil ik dus
Geen amateuren meeting
Een echte meeting
Waarom loopt er hier geen multi multi multie miljardair rond
Wordt tijd dat fok eens op de beurs gaat ook.
Geld geld geld!!!!
Een permanent feestquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:11 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Als Danny Fok! nou verkoopt, kan hij een groot afscheidsfeest geven.
Hij houd ongeveer een miljoen over.
40.000 voor de Hotelkosten.
80.000 voor de Partytent met drank en goede DJ`s en heel de entourage.
20.000 voor de hoeren voor de kansloze Fokkers onder ons die geen meisjes kunnen versieren. (zie R&P)
Ja ik zie wel mogelijkheden, en een multi Miljardair is niet nodig of wil je een feestje geven op Aruba ofzo??
Een Fok! eiland??quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:12 schreef Dromenvanger het volgende:
[..]
Een permanent feest
Een feest waar geen einde aankomt
Niet slechts 1 avond
Een feest dat iedere dag doorgaat.
Een oneindig feest.
Gaat fok! een commune oprichten. Een eigen eiland of iets dergelijks. Waar je dus ook je eigen vakantie-woning hebt waar je kunt fokken.
Over die vrouwen was ik net al bezig na jou posts, als fok stinkend rijk gaat worden dan komen de vrouwen vanzelf wel. Waar geld is, daar zijn vrouwenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 17:20 schreef MrSASO het volgende:
[..]
Een Fok! eiland??
Cool, alleen moeten er dan wel veel vrouwen worden ingevlogen, heel veel.
Ik stem voor een eilandje bij Dubai, met alle Fok!kers en 10.000 Thaise vrouwen die we elk jaar verversen.
En natuurlijk moet dat eiland z`n eigen regels hebben, dus gewoon de Fok! Policy.
En belasting van 5 Euro per jaar ofzo, ideaal.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |