Sorry maar ik geloof dat nietquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:31 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ik moet je helaas teleurstellen.
Hij is dood.
amornl87..?
* - ikookhierquote:
Geen dank hoor trouwens.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:48 schreef Echo99 het volgende:
[..]
* - ikookhier
* - northside
* - brainster
* - Dark_Angelus
* - Orcaman1984
* - Biogarde
* - SuperwormJim
* - FuifDuif
* - Dont_Panic
* - Bupatih
* - descendent1
* - Life
* - sinaasappelsapje
* - Surveillance-Fiets
* - Bodylotion
* - gerp
* - WesHell
* - M-I-L-F
* - rio
Hier, wat tips voor je![]()
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:47 schreef Lianne__ het volgende:
[..]
die hoef ik heul niet in het echt te zien
ik heb ECHTE vrienden
Niet liegen tegen mij hequote:Woonplaats: Drenthe, klein plaatsje
Ik voel me gevleid. Echter, die avatar van jou kan niet door de beugel. Wees hip, neem een Heil Dirktator avatar!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:44 schreef Molluck het volgende:
Dirktator natuurlijk, om een fles Limoncella mee soldaat te maken.
Dan heb je er wel weinig werk van gemaakt!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:50 schreef ijsmeis het volgende:
Er is al eens zo'n topic geweest en toen zei ik Rekkie. Daar blijf ik nog steeds bij.
Ja, ik doe er ook niet zo'n moeite voor ofzoquote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:53 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Dan heb je er wel weinig werk van gemaakt!
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef nietzman het volgende:
En oh, Boebiedoe moet ik nog eens ontmoeten op die mannenavond van 'm..
Zo praten homies niet tegen elkaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:57 schreef boebiedoe het volgende:.
Dan moet je leren je telefoon opnemen, nerd.
is ie erg goed in...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
Nietzman: Om onzedreads
te vergelijken en te knuffelen.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:16 schreef Twinkeltwin het volgende:
Eric_Cantona![]()
Omdat t zo een lieverd is en ik hem irl die knuffel wil geven die hij zo verdient![]()
Over een jaartje komt t er eindelijk eens van als t goed is![]()
Trek je conclusies.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:09 schreef nietzman het volgende:
[..]
Zo praten homies niet tegen elkaar.
er liggen ook grotere plaatsen om heen enzo.. misschien dat daar mijn vrienden wonen? gewoon, dat je et even weet enzoquote:
Mag ik dan nog wel je koter kopen? Heb het geld bijna bij elkaar.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:21 schreef boebiedoe het volgende:
Trek je conclusies.
Jij denkt dat hij uberhaupt wat durft te zeggen irl?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef nietzman het volgende:
Q. Ben erg benieuwd of 'ie IRL ook zo'n grote bek tegen me heeft.
Ontopicquote:Op donderdag 24 augustus 2006 09:14 schreef Nolius het volgende:
[..]
Jij denkt dat hij uberhaupt wat durft te zeggen irl?
JOUquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
Gringrinn ::DddDquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:17 schreef THeeF het volgende:
Maikuuulllll..
Waarom ?
x op z'n bek stampen..
ik wil jou gaarne irl ontmoeten, waarom? Daarom!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:53 schreef pussydeluxe het volgende:
Zo, deze was er nog niet.
TS begint: NJ. Waarom? Omdat hij voor ons een held is.
En dat zeg jij??quote:Op donderdag 24 augustus 2006 12:28 schreef spearhead het volgende:
Ik zou graag Ryan3 eens meeten wegens ernstige eruditie en zo. Eindelijk eens een Fok!ker met wie je een gesprek op nivo kunt voeren....
Petitie opstellen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:39 schreef BlaatschaaP het volgende:
SaintOfKillers: Om te kijken of hij IRL ook zulke geweldige humor heeft en of 'ie stiekem een nerderig kneusje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |