Oja, even doenquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:12 schreef Webcrowler het volgende:
Zet het vorige deel ff in de OP
En je was me net voor, ik had de mijne net klaar om neer te zetten
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Mij mag je er ook bijschrijven in de OP..
Zit nu op zo'n 38% inkt.![]()
Jullie staan er inquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:15 schreef Repeat het volgende:
Waarom sta ik er niet in?
Ik had inderdaad versie 1 gevonden. 2 en 3 kan ik nergens vinden en 4 is nog in de maak, maar de maker ervan is gebanned op drawball vanaf zijn huis.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:15 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Als iemand weet waar de DrawBall tools te downloaden zijn... Graag.
Versie 1 hebben we al gevonden, die is erg beperkt in mogelijkheden. Er is al sprake van een versie 4??
Gaat niet lukken denk ik, je hebt meerdere mensen nodig voor de omlijning alquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:20 schreef IedeK. het volgende:
Count me in
Misschien dat één iemand de leiding neemt en de omlijning van Fok maakt en dat de rest hem inkleurt.
Donequote:Op maandag 21 augustus 2006 22:18 schreef -jos- het volgende:
Ok, wie gaat bij de W1K forums infiltreren??
Misschien goed om in de OP duidelijk te zetten dat je je inkt moet BEWAREN
Nooitquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:35 schreef X-fi het volgende:
Hebben jullie al genoeg mensen?
Het is dat ik donderdag avond moet werken, anders heb ik het zeker gedaanquote:
quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:37 schreef Quiestisia het volgende:
ik kan niet geweldig tekenen dus schrijf ik maar over fok, mn username, en mn vriend zn username neer
En toen was ie wegquote:Op maandag 21 augustus 2006 22:41 schreef MI55ILLE het volgende:
http://www.drawball.com/4uakaoq
aardig begin
lezen graag mensen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 22:10 schreef TwyLight het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mensen, SPAAR JE INKT!! je hebt zoveel mogenlijk inkt nodig dus ga geen kleine tekeningetjes maken maar bewaar al je inkt tot donderdag avond zodat we een zo groot mogenlijk Fok! logo kunnen maken
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Ik overleg het even.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:30 schreef -jos- het volgende:
Het is nu ook aangekondigd op de weblog: Help FOK! op Drawball.com
Nu nog op de Frontpage (donderdag 20:00 uur raad ik aan)
Ik denk dat ze met een tekenpen gemaakt zijn, niet met de muis.quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:40 schreef jna het volgende:
Volgens mij kunnen sommige tekeningen echt niet "natuurlijk" zijn. Die moeten met een programma of iets anders erin zijn gezet want sommige kunnen echt niet.
Dom dus, dat is 20% verspiltquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:41 schreef Skorpija het volgende:
ik ben al begonnen met een grote "F", had er ongeveer 20% inkt voor nodig (wel zuinig aan gedaan).
[afbeelding]
1. We zouden wachten en niet allemaal zelf ergens willekeurig gaan beginnenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:41 schreef Skorpija het volgende:
ik ben al begonnen met een grote "F", had er ongeveer 20% inkt voor nodig (wel zuinig aan gedaan).
[afbeelding]
Ik dacht meer aan, inderdaad dat logo maar dan zonder achtergrondkleur alleen gewoon om de zwarte rand heen een dikkere witte rand..!?quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:52 schreef -jos- het volgende:
We nemen dus dit logo: [afbeelding]
Met 1 achtergrondkleur(grijs) neem ik aan
Als je een vierkant maakt wordt het veel duidelijker vanuit zoom 0%quote:Op maandag 21 augustus 2006 23:54 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik dacht meer aan, inderdaad dat logo maar dan zonder achtergrondkleur alleen gewoon om de zwarte rand heen een dikkere witte rand..!?
Hoe groter het logo hoe makkelijker het is om die schuine lijnen te makenquote:Op maandag 21 augustus 2006 23:55 schreef Skorpija het volgende:
Maar schuine lijnen zijn heel erg moeilijk te maken met je muis...
eensch!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 00:00 schreef ZigoSOS het volgende:
Groot FOK!, wit op zwart, niks logo[14.gif]
Simpel en herkenbaar
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 01:13 schreef Tabu het volgende:
is dat gelul over dat je maar 15% krijgt als je nog geen kunstwerk hebt gemaakt nou waar ofniet? want ik hoor verschillende verhalen. ik zit donderdag als het goed is dan op 30+% dus ik kan wel ff krassen
Ze halen hem alweer wegquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:43 schreef Blame het volgende:
Ik vond dit wel een mooi plekje
http://www.drawball.com/5bnyeqi
(ben aan het werk op een vestiging waar ik haast nooit ben, dus hier kan ik de inkt wel missen...)![]()
[edit]
En nee, die getekende lul is niet van mij...
[/edit]
goeie tip!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 11:11 schreef RSH11 het volgende:
Als je een rechte lijn wilt trekken, moet je eerst met links klikken, inhouden, met de rechtermuisknop klikken (er komt zo'n menuutje), beiden loslaten, naar eindpunt gaan, links klikken.
Er komt nu in één keer een lijn
Ik zal wss nooit hoger komen dan 15%, ik kan totaal niet tekenenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Asmodean het volgende:
ik dacht dat hij maar aanvulde tot 15%? Hebben jullie een "briljante tekening" gemaakt ofzo?
nope, ik heb 2 dagen geleden m'n 15% opgekliederd, en nu vult ie het weer aan en gaat gewoon door tot 100% denk ik , als ik maar lang genoeg wachtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:18 schreef Asmodean het volgende:
ik dacht dat hij maar aanvulde tot 15%? Hebben jullie een "briljante tekening" gemaakt ofzo?
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 12:10 schreef Impry het volgende:
Waar zijn ergens die Drawball-Tools te downloaden?
Join the club!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:01 schreef Geeranne het volgende:
Ik wil ook wel meedoen, maar kan absoluut niet tekenen.![]()
Ik wil wel inkleuren!
Tinman1000 heeft v2.0 gemaakt welke een afbeelding zou kunnen clonenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 13:41 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
![]()
Deze tools worden goed verborgen gehouden om DrawBall vandalen te weren.
Er is ook al sprake van een versie 3 en een versie 4. Het geheel is echter behoorlijk afgeschermd.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:04 schreef Blame het volgende:
[..]
Tinman1000 heeft v2.0 gemaakt welke een afbeelding zou kunnen clonen
http://www.worth1000.com/stories/thread.asp?cid=30&eid=290513&page=9
Ben al wat aan het rondzoeken daar...
En?quote:
Niks tekenen, gewoon wachten, je inkt gaat vanzelf omhoog!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:12 schreef Kazu het volgende:
Ik doe ook mee! Lijkt me erg tof om met zoiets groots als dit mee te helpen
Alleen jammer is dat ik nu pas voor 't eerst van drawball hoor, dus m'n inkt is nog 15% en ik denk dat er nog te weinig tijd is om dat hoger te krijgen. (oftewel eerst iets tekenen en dan weer op laten lopen?)
Maargoed, count me in
Misschien als je snel 1 streepje zet zodat ie op 14,9 staat en daarna weer voorbij de 15 gaatquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:12 schreef Kazu het volgende:
Alleen jammer is dat ik nu pas voor 't eerst van drawball hoor, dus m'n inkt is nog 15% en ik denk dat er nog te weinig tijd is om dat hoger te krijgen. (oftewel eerst iets tekenen en dan weer op laten lopen?)
Maargoed, count me in
Misschien dat iemand dit er even in kan zettenquote:Huisje-Kruisje Puzzle
Soms moet je een huisje-kruisje-puzzle oplossen om te kunnen beginnen met tekenen. Dit is een manier van hoe je hem op moet lossen:
Je moet dus eerst beginnen met de rode pijltjes, daarna verder met de blauwe en tot slot de zwarte.
Inkt
Het is als je nieuw bent allemaal een beetje onduidelijk hoe het zit met de inkt. Nou het gaat als volgt.
Wanneer je voor het eerste de site bezoekt krijg je 15% inkt. Wees zuinig met deze inkt, want het gaat snel op.
Ok, nu komt het, het aanvullen van de inkt. Er zijn twee categoriën, mensen met een vast of mensen met een dynamisch IP-adres.
Als je niet weet welke je hebt zul je er vanzelf achter komen als je Drawball een paar keer bezoekt.
Als je een vast IP hebt en je hebt alle inkt verbruikt zul je zien dat de inkt langzaam weer bijgevuld wordt. Dit gaat behoorlijk langzaam met 0.1% per paar minuten. Wanneer je de site vaker bezoekt zal dit wel sneller gaan totdat je uiteindelijk de maximale 100% hebt bereikt.
Wanneer je een dynamisch IP hebt zul je altijd binnenkomen met een potje van 15% inkt. Wanneer deze op is kun je je verbinding gewoon houden met het internet en zal hij opbouwen met 0.1% per paar minuten (net als met een vast IP).
Maar wanneer je je computer uitzet, een minuutje of 10 wacht en hem weer aanzet zul je zien dat je inkt weer is aangevuld tot 15%.
De reden hiervan is dat de site kijkt naar je IP adres. Elke keer als je met je vaste IP komt zal hij je herkennen en geeft hij weer het oude inktpercentage aan.
Wanneer je met een dynamisch IP op de site komt zul je een, voor de site, nieuw IP hebben en denken ze dus dat je er voor de eerste keer bent. Je krijgt dan dus gratis die 15%. (let op: hij geeft er niet 15% bij, je start gewoon opnieuw met 15%)
Voor beginners is het beter om een dynamisch IP te hebben, maar na een tijdje loont het wel om een statisch IP te hebben.
Gewoon niks tekenen en op laten lopenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 14:12 schreef Kazu het volgende:
Maargoed, count me in
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:17 schreef Poppetjuh het volgende:
ik doe mee, 3 IP adressen ter beschikking die tegen die tijd wel op 70% staan.
Een paar dagen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:19 schreef Ltd. het volgende:
ik ben al een geschikte plek aan het zoeken. Heb er al eentje in zicht, nu ga ik die een paar dagen in de gaten houden om te kijken of er veel veranderd op die plek.
Klopt, ik ook. weet niet hoe het komt maar ik had ook al een proxy geprobeertquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:12 schreef C2C het volgende:
he als ik een proxy aan heb heb ik nog steeds het zelfde aantal procenten inkt.. weet iemand waarom?
miss komt het door een cookie ofzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt, ik ook. weet niet hoe het komt maar ik had ook al een proxy geprobeert
je moest je inkt bewaren eiquote:
het gaat wreed moeilijk zijn om dat zo precies mogelijk na te tekenen, ik denk dat het ons veel inkt gaat besparen als we standaard drukletters doen. but that's just mequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef -jos- het volgende:
Hier ergens zou wel kunnen, zoals in het vorige topic gepost:
[afbeelding]
En de kleuren, het kan donkerblauw/lichtgrijs maar ook zwart/wit
Ik vind toch dat we moeten proberen om het logo gewoon zo precies mogelijk na moeten maken, dus net zoals die hier op de site staat
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef Burbo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Drawball#South_Korean_flag
Laatste zin.
omfg!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef Burbo het volgende:
Laatste zin.
Wat stond er?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef Burbo het volgende:
Laatste zin.
ik moet me nu wel wreed inhouden om niet mee te doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:20 schreef Impry het volgende:
VIP wordt trouwens aangevallen op dit momentVoor zover ik het nu kan zien staat er WIP en wordt er WIPE van gemaakt.
Volgt!quote:
Als Fok met een website te maken heeft, weet je zeker dat het traag wordtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef -jos- het volgende:
Ik snap er niks van, dat hele ding laadt bij mij niet meer
nou hij staat al een half u te laden ....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:10 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Als Fok met een website te maken heeft, weet je zeker dat het traag wordt![]()
Bij mij ook niet. Denk dat de server overbelast is, of zo. Hoewel, bij mij doet de 'Hall of Fame' het nog wel. Meer mensen die er niet meer op komen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef -jos- het volgende:
Ik snap er niks van, dat hele ding laadt bij mij niet meer
Ja, maar als je met zwart en wit werkt heb je daar niet zo veel aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:21 schreef Ltd. het volgende:
werkt die oude versie van de drawball tool nog?
en wat kun je allemaal met die tool?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja, maar als je met zwart en wit werkt heb je daar niet zo veel aan
het lijkt me trouwens verstandig om een irc kanaal te gebruiken, communiceren via het forum lijkt me erg lastig...
Hier ook geen probleem, Ik doe het wel weer allemaal zelf hoorquote:
Je kunt op je beeld scherm een kleur aanwijzen en dan selecteert dat progje die kleur in drawball, ook kun je je vensters 'always on top zetten' voor de rest geen functies...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:36 schreef Ltd. het volgende:
[..]
en wat kun je allemaal met die tool?
We zijn nog steeds naarstig op zoek naar versie 2, 3 of 4.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je kunt op je beeld scherm een kleur aanwijzen en dan selecteert dat progje die kleur in drawball, ook kun je je vensters 'always on top zetten' voor de rest geen functies...
ja tuurlijk,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Over dat team: mag in invullen of verdedigen? Ben niet zo handig...
#drawballquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:40 schreef -jos- het volgende:
Ik verwacht niet meer dat we nog aan die tool kunnen komen Bartman, maar zonder zal het ook moeten kunnen
Ik stel voor om in het kanaal #onz te gaan zitten, hier kun je in komen via http://irc.tweakers.net/fok/
De andere kanalen zijn voller of niet bedoeld voor dit
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Bullpit het volgende:
mijn onderschrift is duidelijk genoeg lijkt me![]()
ja precies dus kdnek dat we beter gewoon blokletters kunnen doen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:11 schreef Skorpija het volgende:
Hoe wil je ervoor zorgen dat, wanneer je het originele Fok! logo doet, alle letters op de juiste hoogte staan en op de juiste afstand, en de juiste breedte hebben zodat ze goed op elkaar aansluiten?
Aha, misschien is het dan handig om een voorbeeldje te maken, met daar overheen alle 'rondjes' (viewports)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:15 schreef Ltd. het volgende:
Ik dacht dat we drukletters gingen doen?
Ook echt constant mensen die er overheen krassenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:18 schreef jna het volgende:
Holy fuck, kijk hoelang iemand met die marilyn monroe bezig is geweest![]()
Bij de hall of fame kan je erop klikken en dan zie je hoe het is gegaan
Voor de o is het denk ik beter als we een rechthoek maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef Skorpija het volgende:
Ik bedoel zoiets:
[afbeelding]
Dan kan je ook binnen de groepen ook nog aangeven wie welke viewport doet....
Zet mij maar ergens neer, maar niet op de 'O'... ik trek het liefst rechte lijnen.
(en ik kan pas donderdag vanaf een uur of 23:00)...
zit er dik inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:27 schreef Kazu het volgende:
Pfoe, iedereen gaat nu wel bij defender of kleuren, maar we moeten ook nog wel logisch nadenken he mensen
Diegene met de grootste inktpot moeten of bij kleuren of bij 1 van de letters?
Bovendien denk ik wat iedereen denkt, dat er bij 1 van de letters heel veel van je verwacht wordt, en dat iedereen 'm daarvoor knijpt
Doe mij dan maar de Oquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:30 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Voor de o is het denk ik beter als we een rechthoek maken.
Als dit het logo wordt ga ik voor de Fquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef Skorpija het volgende:
Ik bedoel zoiets:
[afbeelding]
Dan kan je ook binnen de groepen ook nog aangeven wie welke viewport doet....
Zet mij maar ergens neer, maar niet op de 'O'... ik trek het liefst rechte lijnen.
(en ik kan pas donderdag vanaf een uur of 23:00)...
Juist.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef RSH11 het volgende:
Bij mij blijft hij ook al de hele tijd op loading staan...
Bij mij ook/quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Juist.![]()
Offtopic: Zijn er trouwens vergelijkbare sites? Beetje tekenen over iemand anders zijn zooi heen, en zo?? linkje?
?
Ik heb btw niet zo'n grote inktpot...dus ik kan ook best defender zijn anders... zeggen jullie t maarquote:
Net als GoNintendo heb je ook geen url nodig. Eén seconde googlen en je hebt het gevondenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef TwyLight het volgende:
we kunnen beter Fok.nl dan FOK! doen hoor... veel mensen kennen fok maar echt niet iedereen
je staat bij Team !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Maakt mij niet uit welk team.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef RSH11 het volgende:
Jullie hebben een ip-ban te pakken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef RSH11 het volgende:
doe maar kleurenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:29 schreef Ltd. het volgende:
2Drix wat wens jij te zijn?
Ja, maar de 'Hall of Fame' doet het nog wel, enz? Wel triestig als het zo zou zijn. 'k heb maar 1 keer mijn inkt verbruikt dus zoveel schade kan ik toch niet hebben gemaakt? Maar ik hoorde dat de 'VIP' spot was verkracht? Misschien moet je nu gewoon niet daar in de buurt painten, of zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:36 schreef wietteler het volgende:
[..]
Jullie hebben een ip-ban te pakken.![]()
Bij mij deed ie het gisteren nog. Vandaag al de hele dag op loading.![]()
Als die site bij sommige wel werkt en bij andere niet, dan kan ik niks anders concluderen, dat je een ip-ban te pakken hebt.![]()
Ik heb ook lopen krassen in de vip logo. Ik vermoed dat ze alle figuren geband hebben die ook maar 1 streepje in dat logo hebben gezet. Anders zou ik echt niet weten hoe het komt, dat die site bij sommige wel werkt en bij andere niet. Terwijl die site gisteren perfect werkte bij mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, maar de 'Hall of Fame' doet het nog wel, enz? Wel triestig als het zo zou zijn. 'k heb maar 1 keer mijn inkt verbruikt dus zoveel schade kan ik toch niet hebben gemaakt? Maar ik hoorde dat de 'VIP' spot was verkracht? Misschien moet je nu gewoon niet daar in de buurt painten, of zo.![]()
tuurlijk niet, je mag daar overheen krassen hoor. dat is juist de bedoeling ervan dat je je eigen plekje zoekt maakt en verdedigd. hun beveiligien alleen mooie tekeningen. ze geven heus geen ban omdat mensen een logo van een of andere site verpest hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:51 schreef wietteler het volgende:
[..]
Ik heb ook lopen krassen in de vip logo. Ik vermoed dat ze alle figuren geband hebben die ook maar 1 streepje in dat logo hebben gezet. Anders zou ik echt niet weten hoe het komt, dat die site bij sommige wel werkt en bij andere niet. Terwijl die site gisteren perfect werkte bij mij.
Idemquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef RSH11 het volgende:
hoe kan ik een IP ban hebben, als ik die hele site nog nooit heb bezochtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:36 schreef wietteler het volgende:
[..]
Jullie hebben een ip-ban te pakken.![]()
Bij mij deed ie het gisteren nog. Vandaag al de hele dag op loading.![]()
Als die site bij sommige wel werkt en bij andere niet, dan kan ik niks anders concluderen, dat je een ip-ban te pakken hebt.![]()
ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:57 schreef TerroRobbie het volgende:
He wtf is dit voor kutzooi. Heb ineens maar weer 15 % inkt.![]()
GVD, zelfde hierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ik ook, gisteren had ik nog over de 40%
Dat schijnen Aziaten te zijn die veel met javascript doen. (tenminste, dat heb ik ergens gelezen)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef jna het volgende:
VIP doet het goed, ze hebben het al weer helemaal bijgewerkt
Kan beter volgens schema, als je uitstelt heb je kans dat als je net weer veel inkt hebt het weer wordt teruggedrongen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:50 schreef Ltd. het volgende:
Wat doen we nu mensen? Volgens het schema doordoen of uitstellen?
Defendersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:19 schreef Ltd. het volgende:
en in welk team wil je zitten switchboy?
Lijkt me ook een goed idee van het voorbereidend werk. Ik heb de letters van VIP gemeten op 100% ingezoomd. Hun letters zijn ongeveer 37 cm groot. Dus ik stel voor dat we onze 40 cm Hoog maken als we 100 % ingezoomd zijn. Dat zijn ongeveer twee 100% ingezoomde cirkels.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:28 schreef Blame het volgende:
Hier alvast mijn voorstel van een werkschema, wat te doen is lijkt mij
[afbeelding]
We zouden 's middags misschien al wat onopvallend voorbereidend werk kunnen doen door kleine markeringen te plaatsen waar de vierkanten moeten komen, zodat we 's avonds lijnen kunnen trekken en daarna inkleuren
ai, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:30 schreef Impry het volgende:
Hoogte/breedte in CM's verschillen per scherm i.v.m. de resolutie.
Ik denk dat het beter is dat we het een tijdje uitstellen, voor zover ik gelezen heb is het maar zelden dat er een algehele reset naar 15% is. Dus we kunnen beter opbouwen naar een procent of 60/70 als dat wel met een krappe 25% aan de slag gaan.
oké 5 hoog drie breed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:44 schreef -jos- het volgende:
Ltd, ik denk dat we het best kunnen doen volgends dat gifje van Blame, dus gewoon 5 hoog en 3 breed per letter
En als we het uitstellen, wat eigenlijk wel moet... want niemand zal meer dan 50% hebben donderdag... dan kan het na het weekend denk ik pas, maandag dus...
nee , want ik had gister zo'n 45% en heb toen wat lopen krassen, maar vanochtend stond ie gewoon op 15%quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:43 schreef Poppetjuh het volgende:
Zou het kunnen zijn dat door dat 'sparen' van inkt, de server denk dat je inactief bent en gewoon je IP adres verwijderd na een poos? Ze kunnen moeilijk al die IP's van zomaar wat bezoekers eeuwig bewaren.
Dus gewoon iedere dag 1 streep zetten moet voldoende zijn.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:40 schreef -jos- het volgende:
we kunnen morgenavond wel een 'test' doen in het klein ja, lekker bovenop het VIP logo
Tussen de V en de I was trouwens net een Fok gast bezig metsmiley en hendig sjiek en NL vlag
hehehee, je inkt is zeker opquote:
Maakte je daarmee dat kleine gele figuurtje?, idd netjes.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:17 schreef -jos- het volgende:
Ik heb net ontdekt dat je nog verder in kan zoomen door rechts te klikken, wel handig om zo te oefenen!
Nee, dat was ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Maakte je daarmee dat kleine gele figuurtje?, idd netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |