Juist.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef RSH11 het volgende:
Bij mij blijft hij ook al de hele tijd op loading staan...
Bij mij ook/quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:20 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Juist.![]()
Offtopic: Zijn er trouwens vergelijkbare sites? Beetje tekenen over iemand anders zijn zooi heen, en zo?? linkje?
?
Ik heb btw niet zo'n grote inktpot...dus ik kan ook best defender zijn anders... zeggen jullie t maarquote:
Net als GoNintendo heb je ook geen url nodig. Eén seconde googlen en je hebt het gevondenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:07 schreef TwyLight het volgende:
we kunnen beter Fok.nl dan FOK! doen hoor... veel mensen kennen fok maar echt niet iedereen
je staat bij Team !quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Maakt mij niet uit welk team.
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef RSH11 het volgende:
Jullie hebben een ip-ban te pakken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef RSH11 het volgende:
doe maar kleurenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:29 schreef Ltd. het volgende:
2Drix wat wens jij te zijn?
Ja, maar de 'Hall of Fame' doet het nog wel, enz? Wel triestig als het zo zou zijn. 'k heb maar 1 keer mijn inkt verbruikt dus zoveel schade kan ik toch niet hebben gemaakt? Maar ik hoorde dat de 'VIP' spot was verkracht? Misschien moet je nu gewoon niet daar in de buurt painten, of zo.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:36 schreef wietteler het volgende:
[..]
Jullie hebben een ip-ban te pakken.![]()
Bij mij deed ie het gisteren nog. Vandaag al de hele dag op loading.![]()
Als die site bij sommige wel werkt en bij andere niet, dan kan ik niks anders concluderen, dat je een ip-ban te pakken hebt.![]()
Ik heb ook lopen krassen in de vip logo. Ik vermoed dat ze alle figuren geband hebben die ook maar 1 streepje in dat logo hebben gezet. Anders zou ik echt niet weten hoe het komt, dat die site bij sommige wel werkt en bij andere niet. Terwijl die site gisteren perfect werkte bij mij.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:45 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Ja, maar de 'Hall of Fame' doet het nog wel, enz? Wel triestig als het zo zou zijn. 'k heb maar 1 keer mijn inkt verbruikt dus zoveel schade kan ik toch niet hebben gemaakt? Maar ik hoorde dat de 'VIP' spot was verkracht? Misschien moet je nu gewoon niet daar in de buurt painten, of zo.![]()
tuurlijk niet, je mag daar overheen krassen hoor. dat is juist de bedoeling ervan dat je je eigen plekje zoekt maakt en verdedigd. hun beveiligien alleen mooie tekeningen. ze geven heus geen ban omdat mensen een logo van een of andere site verpest hoorquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:51 schreef wietteler het volgende:
[..]
Ik heb ook lopen krassen in de vip logo. Ik vermoed dat ze alle figuren geband hebben die ook maar 1 streepje in dat logo hebben gezet. Anders zou ik echt niet weten hoe het komt, dat die site bij sommige wel werkt en bij andere niet. Terwijl die site gisteren perfect werkte bij mij.
Idemquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 22:13 schreef RSH11 het volgende:
hoe kan ik een IP ban hebben, als ik die hele site nog nooit heb bezochtquote:Op woensdag 23 augustus 2006 00:36 schreef wietteler het volgende:
[..]
Jullie hebben een ip-ban te pakken.![]()
Bij mij deed ie het gisteren nog. Vandaag al de hele dag op loading.![]()
Als die site bij sommige wel werkt en bij andere niet, dan kan ik niks anders concluderen, dat je een ip-ban te pakken hebt.![]()
ik ookquote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:57 schreef TerroRobbie het volgende:
He wtf is dit voor kutzooi. Heb ineens maar weer 15 % inkt.![]()
GVD, zelfde hierquote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:00 schreef Bullpit het volgende:
[..]
ik ook, gisteren had ik nog over de 40%
Dat schijnen Aziaten te zijn die veel met javascript doen. (tenminste, dat heb ik ergens gelezen)quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:42 schreef jna het volgende:
VIP doet het goed, ze hebben het al weer helemaal bijgewerkt
Kan beter volgens schema, als je uitstelt heb je kans dat als je net weer veel inkt hebt het weer wordt teruggedrongen...quote:Op woensdag 23 augustus 2006 12:50 schreef Ltd. het volgende:
Wat doen we nu mensen? Volgens het schema doordoen of uitstellen?
Defendersquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 23:19 schreef Ltd. het volgende:
en in welk team wil je zitten switchboy?
Lijkt me ook een goed idee van het voorbereidend werk. Ik heb de letters van VIP gemeten op 100% ingezoomd. Hun letters zijn ongeveer 37 cm groot. Dus ik stel voor dat we onze 40 cm Hoog maken als we 100 % ingezoomd zijn. Dat zijn ongeveer twee 100% ingezoomde cirkels.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 09:28 schreef Blame het volgende:
Hier alvast mijn voorstel van een werkschema, wat te doen is lijkt mij
[afbeelding]
We zouden 's middags misschien al wat onopvallend voorbereidend werk kunnen doen door kleine markeringen te plaatsen waar de vierkanten moeten komen, zodat we 's avonds lijnen kunnen trekken en daarna inkleuren
ai, daar had ik niet aan gedacht.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:30 schreef Impry het volgende:
Hoogte/breedte in CM's verschillen per scherm i.v.m. de resolutie.
Ik denk dat het beter is dat we het een tijdje uitstellen, voor zover ik gelezen heb is het maar zelden dat er een algehele reset naar 15% is. Dus we kunnen beter opbouwen naar een procent of 60/70 als dat wel met een krappe 25% aan de slag gaan.
oké 5 hoog drie breed.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 13:44 schreef -jos- het volgende:
Ltd, ik denk dat we het best kunnen doen volgends dat gifje van Blame, dus gewoon 5 hoog en 3 breed per letter
En als we het uitstellen, wat eigenlijk wel moet... want niemand zal meer dan 50% hebben donderdag... dan kan het na het weekend denk ik pas, maandag dus...
nee , want ik had gister zo'n 45% en heb toen wat lopen krassen, maar vanochtend stond ie gewoon op 15%quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:43 schreef Poppetjuh het volgende:
Zou het kunnen zijn dat door dat 'sparen' van inkt, de server denk dat je inactief bent en gewoon je IP adres verwijderd na een poos? Ze kunnen moeilijk al die IP's van zomaar wat bezoekers eeuwig bewaren.
Dus gewoon iedere dag 1 streep zetten moet voldoende zijn.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 15:40 schreef -jos- het volgende:
we kunnen morgenavond wel een 'test' doen in het klein ja, lekker bovenop het VIP logo
Tussen de V en de I was trouwens net een Fok gast bezig metsmiley en hendig sjiek en NL vlag
hehehee, je inkt is zeker opquote:
Maakte je daarmee dat kleine gele figuurtje?, idd netjes.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:17 schreef -jos- het volgende:
Ik heb net ontdekt dat je nog verder in kan zoomen door rechts te klikken, wel handig om zo te oefenen!
Nee, dat was ikquote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef tsjsieb het volgende:
[..]
Maakte je daarmee dat kleine gele figuurtje?, idd netjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |