quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:17 schreef Poppetjuh het volgende:
ik doe mee, 3 IP adressen ter beschikking die tegen die tijd wel op 70% staan.
Een paar dagen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:19 schreef Ltd. het volgende:
ik ben al een geschikte plek aan het zoeken. Heb er al eentje in zicht, nu ga ik die een paar dagen in de gaten houden om te kijken of er veel veranderd op die plek.
Klopt, ik ook. weet niet hoe het komt maar ik had ook al een proxy geprobeertquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:12 schreef C2C het volgende:
he als ik een proxy aan heb heb ik nog steeds het zelfde aantal procenten inkt.. weet iemand waarom?
miss komt het door een cookie ofzo?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 17:15 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Klopt, ik ook. weet niet hoe het komt maar ik had ook al een proxy geprobeert
je moest je inkt bewaren eiquote:
het gaat wreed moeilijk zijn om dat zo precies mogelijk na te tekenen, ik denk dat het ons veel inkt gaat besparen als we standaard drukletters doen. but that's just mequote:Op dinsdag 22 augustus 2006 16:41 schreef -jos- het volgende:
Hier ergens zou wel kunnen, zoals in het vorige topic gepost:
[afbeelding]
En de kleuren, het kan donkerblauw/lichtgrijs maar ook zwart/wit
Ik vind toch dat we moeten proberen om het logo gewoon zo precies mogelijk na moeten maken, dus net zoals die hier op de site staat
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef Burbo het volgende:
http://en.wikipedia.org/wiki/Drawball#South_Korean_flag
Laatste zin.
omfg!!!quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef Burbo het volgende:
Laatste zin.
Wat stond er?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 18:53 schreef Burbo het volgende:
Laatste zin.
ik moet me nu wel wreed inhouden om niet mee te doenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:20 schreef Impry het volgende:
VIP wordt trouwens aangevallen op dit momentVoor zover ik het nu kan zien staat er WIP en wordt er WIPE van gemaakt.
Volgt!quote:
Als Fok met een website te maken heeft, weet je zeker dat het traag wordtquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef -jos- het volgende:
Ik snap er niks van, dat hele ding laadt bij mij niet meer
nou hij staat al een half u te laden ....quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:10 schreef Skorpija het volgende:
[..]
Als Fok met een website te maken heeft, weet je zeker dat het traag wordt![]()
Bij mij ook niet. Denk dat de server overbelast is, of zo. Hoewel, bij mij doet de 'Hall of Fame' het nog wel. Meer mensen die er niet meer op komen?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:56 schreef -jos- het volgende:
Ik snap er niks van, dat hele ding laadt bij mij niet meer
Ja, maar als je met zwart en wit werkt heb je daar niet zo veel aanquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:21 schreef Ltd. het volgende:
werkt die oude versie van de drawball tool nog?
en wat kun je allemaal met die tool?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:29 schreef -jos- het volgende:
[..]
Ja, maar als je met zwart en wit werkt heb je daar niet zo veel aan
het lijkt me trouwens verstandig om een irc kanaal te gebruiken, communiceren via het forum lijkt me erg lastig...
Hier ook geen probleem, Ik doe het wel weer allemaal zelf hoorquote:
Je kunt op je beeld scherm een kleur aanwijzen en dan selecteert dat progje die kleur in drawball, ook kun je je vensters 'always on top zetten' voor de rest geen functies...quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:36 schreef Ltd. het volgende:
[..]
en wat kun je allemaal met die tool?
We zijn nog steeds naarstig op zoek naar versie 2, 3 of 4.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:37 schreef -jos- het volgende:
[..]
Je kunt op je beeld scherm een kleur aanwijzen en dan selecteert dat progje die kleur in drawball, ook kun je je vensters 'always on top zetten' voor de rest geen functies...
ja tuurlijk,quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:39 schreef NT-T.BartMan het volgende:
Over dat team: mag in invullen of verdedigen? Ben niet zo handig...
#drawballquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 20:40 schreef -jos- het volgende:
Ik verwacht niet meer dat we nog aan die tool kunnen komen Bartman, maar zonder zal het ook moeten kunnen
Ik stel voor om in het kanaal #onz te gaan zitten, hier kun je in komen via http://irc.tweakers.net/fok/
De andere kanalen zijn voller of niet bedoeld voor dit
quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:02 schreef Bullpit het volgende:
mijn onderschrift is duidelijk genoeg lijkt me![]()
ja precies dus kdnek dat we beter gewoon blokletters kunnen doen..quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:11 schreef Skorpija het volgende:
Hoe wil je ervoor zorgen dat, wanneer je het originele Fok! logo doet, alle letters op de juiste hoogte staan en op de juiste afstand, en de juiste breedte hebben zodat ze goed op elkaar aansluiten?
Aha, misschien is het dan handig om een voorbeeldje te maken, met daar overheen alle 'rondjes' (viewports)quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:15 schreef Ltd. het volgende:
Ik dacht dat we drukletters gingen doen?
Ook echt constant mensen die er overheen krassenquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:18 schreef jna het volgende:
Holy fuck, kijk hoelang iemand met die marilyn monroe bezig is geweest![]()
Bij de hall of fame kan je erop klikken en dan zie je hoe het is gegaan
Voor de o is het denk ik beter als we een rechthoek maken.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef Skorpija het volgende:
Ik bedoel zoiets:
[afbeelding]
Dan kan je ook binnen de groepen ook nog aangeven wie welke viewport doet....
Zet mij maar ergens neer, maar niet op de 'O'... ik trek het liefst rechte lijnen.
(en ik kan pas donderdag vanaf een uur of 23:00)...
zit er dik inquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:27 schreef Kazu het volgende:
Pfoe, iedereen gaat nu wel bij defender of kleuren, maar we moeten ook nog wel logisch nadenken he mensen
Diegene met de grootste inktpot moeten of bij kleuren of bij 1 van de letters?
Bovendien denk ik wat iedereen denkt, dat er bij 1 van de letters heel veel van je verwacht wordt, en dat iedereen 'm daarvoor knijpt
Doe mij dan maar de Oquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:30 schreef Ltd. het volgende:
[..]
Voor de o is het denk ik beter als we een rechthoek maken.
Als dit het logo wordt ga ik voor de Fquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 21:25 schreef Skorpija het volgende:
Ik bedoel zoiets:
[afbeelding]
Dan kan je ook binnen de groepen ook nog aangeven wie welke viewport doet....
Zet mij maar ergens neer, maar niet op de 'O'... ik trek het liefst rechte lijnen.
(en ik kan pas donderdag vanaf een uur of 23:00)...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |