Neuhquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:33 schreef OFfSprngr het volgende:
WTF?, ze waren op Lowlands?..
pikkieture:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:41 schreef renzell het volgende:
Dat ie op die trommel het publiek in ging...![]()
Floggin' Molly zijn de hoer van festival land. Als je die nú nog niet gezien hebt....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Ze zouden een keer een goed festival moeten geven met bands als Gogol Bordello, Real McKenzies en Floggin' Molly.
Ik dacht dat dat Faithless wasquote:Floggin' Molly zijn de hoer van festival land
Die film heb ik gezien ja! Werkelijk prachtig!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:06 schreef Supersheep het volgende:
Eugene Hutz (de frontman van Gogol Bordello) speelt trouwens een hoofdrol in de prachtige film Everything Is Illuminated IMDB link. Geweldige soundtrack heeft de film ook, met onder andere een nummer van Gogol Bordello zelf en deels soortgelijke muziek.
Tja, kep ze 5 of 6 jaar geleden gezien om Deconstruction.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Floggin' Molly zijn de hoer van festival land. Als je die nú nog niet gezien hebt....![]()
*kaartje kooptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef JackHerrer het volgende:
Ze treden 7 november op in 013 samen met Danko Jones.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ga gewoon NU een kaartje bestellen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef JackHerrer het volgende:
Een CD van die gasten kan ik inderdaad ook niet naar luisteren neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef mberg86 het volgende:
Het was idd één groot feest! Echt een lache optreden. Heb ook het hele concert in de pit gestaan!!Al moet ik zeggen dat ik normaal gesproken geen uur naar die muziek zou kunnen luisteren, het is wel vrij eentonig.
ik was er ook, en het was inderdaad vetquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:27 schreef renzell het volgende:
Wie heeft deze Balkan funkpunkhoempapaband gezien op Lowlands?
Wie niet, die heeft iets gemist. Want mijn god, wat zijn die lui goed!!!!!Het was een compleet gekkenhuis, de hele Indiatent stond op z'n kop. En die frontman is bizar!!!
Die is krankzinnig en gek en briljant en weet zijn publiek helemaal gek te maken. Het was de absolute topper van het festival. Ben benieuwd of meer mensen ze hebben gezien of al kennen.
Heb het optreden gemist van Bordello, Balkan beats was ik wel bij, supergaaf. 50 man op het podium en die vent iedereen op blijven zwepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef renzell het volgende:
Jammer dat ik niet wist dat ie in de Lima nog plaatjes draaide. Dat dat 'Balkan Beats' was. Anders had ik waarschijnlijk daar staan hossen ipv eentonig hakken in de Bravo. Grappig trouwens, hoeveel Fokkers er hebben staan springen in dezelfde tent.
"Not a Crime" HET nummer!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn jullie favo songs van ze?
Zelf zeg ik:
1. Undestructable
2. Start Wearing Purple
3. Dogs Were Barking
4. Immigrant Punk
5. Sally
Ja inderdaad, de concerten zijn tof. Maar op de nummers zelf ben je vrij snel uitgekeken.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:57 schreef HighLander het volgende:
Bij nader inzien was mijns inziens hun sterkste punt op LL toch wel de opzwepende sfeer in de tent, want de muziek die ik erna van hun heb geluisterd openbaart vooral keer op keer dezelfde irritatiepuntjes.
Het idee vind ik nog steeds ontzettende leuk, maar over het algemeen net iets te veel over de top wellicht.
Maar da's mijn menign
Ga voor 120 euro naar Sziget, heb je een week vakantie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef dragon25 het volgende:
Weet iemand of ze naast festivals ook nog gewone concerten geven in Nederland dit jaar? Want
c(r)amperen op pinkpop voor 115 euro met Ilse de Lange..... Nou nee.....
Sorry?? Waarheen???quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ga voor 120 euro naar Sziget, heb je een week vakantie.
Ik heb het teruggeluisterd en zou graag vernemen waar ik beelden van de hele show kan vindenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Noud_ het volgende:
Heeft iemand ze op Pinkpop gezien? Ik heb het optreden online terug gekeken en zelfs op die manier knalde de energie ervanaf. Lekkere muziek!
jep, ik stond bijna helemaal vooraan. daar waar iedereen als echte feestbeesten tegen elkaar stond te beuken en springen alsof er een metalband van jewelste stond. geweldig! ik heb het niet teruggezien, maar energie was er zeker. ongelofelijk. feestjefeestje. zeker hoogtepunt voor mij van PP.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Noud_ het volgende:
Heeft iemand ze op Pinkpop gezien? Ik heb het optreden online terug gekeken en zelfs op die manier knalde de energie ervanaf. Lekkere muziek!
nooit gedacht dat ik op die muziek ooit zo hard zou springen... maar wat een feestje op PP zeg hahaquote:Op maandag 18 juni 2007 02:10 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
jep, ik stond bijna helemaal vooraan. daar waar iedereen als echte feestbeesten tegen elkaar stond te beuken en springen alsof er een metalband van jewelste stond. geweldig! ik heb het niet teruggezien, maar energie was er zeker. ongelofelijk. feestjefeestje. zeker hoogtepunt voor mij van PP.
Gewoon doen... werkt prima lijkt me... Tenminste als ik een show in het buitenland bezoek doe ik het wel altijd.. Ik ben er namelijk huiverig voor om fucking ver te reizen en dan niet naar binnen te kunnen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:52 schreef JeroenV het volgende:
Heb ze net pas eigenlijk ontdekt, luister nu het album voor het eerst.
Vrolijke zooi, maar lijkt me inderdaad pas echt vet om live mee te maken. Maar helaas ben ik er niet als ze in de Melkweg staan![]()
Edit: Ik zit dan in Barcelona en zie dat ze daar 18 november optreden. Ben een beetje huiverig om kaarten te bestellen via internet voor in het buitenland, maar zit er wel sterk aan te denken.
Waar komen ze dan allemaal? Heb ze al drie keer gezien maar wil ze weer zien :p.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:33 schreef JeroenV het volgende:
Vanavond is het concert toch in de Melkweg?
Wil graag weten hoe het was, ik ga zondag
Als je de weg weet, dan kan je daar nu aankomen...quote:Op woensdag 14 november 2007 17:09 schreef botar het volgende:
Ook ik houd me aanbevolen voor foto´s en wil ook wel audio horen / hebben van de show...
05-01.quote:Op donderdag 27 december 2007 00:16 schreef JeroenV het volgende:
Ik wil er heen! Wanneer begint de voorverkoop?
haha, ik zie het...quote:Op donderdag 3 april 2008 00:01 schreef Nembrionic het volgende:
Zeg Botar...als je tof Engels wil gebruiken in je posts...gebruik het dan wel goed
inderdaad, damn wat een show....quote:
Dat komt voort uit de historie van 013.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:57 schreef JeroenV het volgende:
Het was echt vet ja, nog langer dan de vorige keer. Ruim 2 uur, hoe krijgen ze het voor elkaar...
Moet alleen eerlijk zeggen dat ik de sfeer de eerste keer dat ik ze zag beter vond. Maar veel scheelt het niet hoor, ligt er vooral aan dat de opbouw van 013 zo kut is en dat ik nooit zo van wilde pits hou. Wie verzint het om de zaal voornamelijk uit een trap te laten bestaan? En vooral bij dit soort optredens...
Gelukkig stond ik wel onderaan in het dansgedeelte
Okequote:Op dinsdag 22 april 2008 17:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat komt voort uit de historie van 013.
013 is namelijk de opvolger van Noorderligt, en dat was dan weer een voormalige bioscoop. Vandaar de trappen.
Bijkomend voordeel; overal goed zicht en geluid.
Ontzettend leuk voorprogramma ook trouwens, gisteren.
Wilde pit? Dit was juist een pit waar je lekker kon watertrappelen zonder dat je een 20 ellebogen in je oog kreeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:57 schreef JeroenV het volgende:
Het was echt vet ja, nog langer dan de vorige keer. Ruim 2 uur, hoe krijgen ze het voor elkaar...
Moet alleen eerlijk zeggen dat ik de sfeer de eerste keer dat ik ze zag beter vond. Maar veel scheelt het niet hoor, ligt er vooral aan dat de opbouw van 013 zo kut is en dat ik nooit zo van wilde pits hou. Wie verzint het om de zaal voornamelijk uit een trap te laten bestaan? En vooral bij dit soort optredens...
Gelukkig stond ik wel onderaan in het dansgedeelte
Mwah, ik heb de pit wel eens de trappen op zien gaan, bovendien is het nu zo dat vooraan alleen de mensen staan die ook echt actie willen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oke
Je zal best overal goed zicht en geluid hebben, maar toch vind ik het niet veel inhoud hebben dat podium.. Die trap verpest bij dit soort concerten juist dat er veel meer mensen los kunnen gaan heb ik het idee...
Maargoed, ik ben er dan ook maar pas 1 keer geweest.
En daarom, voor wie het gemist heeft:quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:35 schreef Fetai het volgende:
Meer mensen verdienen het te genieten van deze band. Sally, Start wearing purple, immigrant punk, Think locally fuck globally... wat een nummertjes. Eigenlijk is heel dat album Gypsy punks super.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |