Dat komt voort uit de historie van 013.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:57 schreef JeroenV het volgende:
Het was echt vet ja, nog langer dan de vorige keer. Ruim 2 uur, hoe krijgen ze het voor elkaar...
Moet alleen eerlijk zeggen dat ik de sfeer de eerste keer dat ik ze zag beter vond. Maar veel scheelt het niet hoor, ligt er vooral aan dat de opbouw van 013 zo kut is en dat ik nooit zo van wilde pits hou. Wie verzint het om de zaal voornamelijk uit een trap te laten bestaan? En vooral bij dit soort optredens...
Gelukkig stond ik wel onderaan in het dansgedeelte
Okequote:Op dinsdag 22 april 2008 17:33 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Dat komt voort uit de historie van 013.
013 is namelijk de opvolger van Noorderligt, en dat was dan weer een voormalige bioscoop. Vandaar de trappen.
Bijkomend voordeel; overal goed zicht en geluid.
Ontzettend leuk voorprogramma ook trouwens, gisteren.
Wilde pit? Dit was juist een pit waar je lekker kon watertrappelen zonder dat je een 20 ellebogen in je oog kreeg.quote:Op dinsdag 22 april 2008 01:57 schreef JeroenV het volgende:
Het was echt vet ja, nog langer dan de vorige keer. Ruim 2 uur, hoe krijgen ze het voor elkaar...
Moet alleen eerlijk zeggen dat ik de sfeer de eerste keer dat ik ze zag beter vond. Maar veel scheelt het niet hoor, ligt er vooral aan dat de opbouw van 013 zo kut is en dat ik nooit zo van wilde pits hou. Wie verzint het om de zaal voornamelijk uit een trap te laten bestaan? En vooral bij dit soort optredens...
Gelukkig stond ik wel onderaan in het dansgedeelte
Mwah, ik heb de pit wel eens de trappen op zien gaan, bovendien is het nu zo dat vooraan alleen de mensen staan die ook echt actie willen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:47 schreef JeroenV het volgende:
[..]
Oke
Je zal best overal goed zicht en geluid hebben, maar toch vind ik het niet veel inhoud hebben dat podium.. Die trap verpest bij dit soort concerten juist dat er veel meer mensen los kunnen gaan heb ik het idee...
Maargoed, ik ben er dan ook maar pas 1 keer geweest.
En daarom, voor wie het gemist heeft:quote:Op woensdag 25 maart 2009 07:35 schreef Fetai het volgende:
Meer mensen verdienen het te genieten van deze band. Sally, Start wearing purple, immigrant punk, Think locally fuck globally... wat een nummertjes. Eigenlijk is heel dat album Gypsy punks super.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |