abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58223002
Gister was vet ja
pi_58231038
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:57 schreef JeroenV het volgende:
Het was echt vet ja, nog langer dan de vorige keer. Ruim 2 uur, hoe krijgen ze het voor elkaar...

Moet alleen eerlijk zeggen dat ik de sfeer de eerste keer dat ik ze zag beter vond. Maar veel scheelt het niet hoor, ligt er vooral aan dat de opbouw van 013 zo kut is en dat ik nooit zo van wilde pits hou. Wie verzint het om de zaal voornamelijk uit een trap te laten bestaan? En vooral bij dit soort optredens...
Gelukkig stond ik wel onderaan in het dansgedeelte
Dat komt voort uit de historie van 013.
013 is namelijk de opvolger van Noorderligt, en dat was dan weer een voormalige bioscoop. Vandaar de trappen.
Bijkomend voordeel; overal goed zicht en geluid.

Ontzettend leuk voorprogramma ook trouwens, gisteren.
pi_58231373
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:33 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Dat komt voort uit de historie van 013.
013 is namelijk de opvolger van Noorderligt, en dat was dan weer een voormalige bioscoop. Vandaar de trappen.
Bijkomend voordeel; overal goed zicht en geluid.

Ontzettend leuk voorprogramma ook trouwens, gisteren.
Oke

Je zal best overal goed zicht en geluid hebben, maar toch vind ik het niet veel inhoud hebben dat podium.. Die trap verpest bij dit soort concerten juist dat er veel meer mensen los kunnen gaan heb ik het idee...

Maargoed, ik ben er dan ook maar pas 1 keer geweest.
pi_58231603
Skindred spreekt me muzikaal wat minder aan maar god dank eindelijk een openings act dat ook daadwerkelijk opent en niet zakelijk wat nummers speelt, vraagt hoe het gaat en weer vertrekt. Verder ben ik gruwelijk tevreden met het optreden.
  dinsdag 22 april 2008 @ 18:26:44 #130
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58232102
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 01:57 schreef JeroenV het volgende:
Het was echt vet ja, nog langer dan de vorige keer. Ruim 2 uur, hoe krijgen ze het voor elkaar...

Moet alleen eerlijk zeggen dat ik de sfeer de eerste keer dat ik ze zag beter vond. Maar veel scheelt het niet hoor, ligt er vooral aan dat de opbouw van 013 zo kut is en dat ik nooit zo van wilde pits hou. Wie verzint het om de zaal voornamelijk uit een trap te laten bestaan? En vooral bij dit soort optredens...
Gelukkig stond ik wel onderaan in het dansgedeelte
Wilde pit? Dit was juist een pit waar je lekker kon watertrappelen zonder dat je een 20 ellebogen in je oog kreeg.

En die trap blijf ik ook kut vinden.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
pi_58268392
Ik vond skindred maar gaar
Na de show even met Benji gepraat ( de zanger )

Hij zou maybe op pinkpop komen
  donderdag 24 april 2008 @ 00:25:29 #132
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_58269098
Ja wij kwamen binnen bij het laatste nummer. Het einde daarvan. En dat was maar goed ook
  donderdag 24 april 2008 @ 09:19:38 #133
12958 BOKA
Kung Pow!
pi_58271859
quote:
Op dinsdag 22 april 2008 17:47 schreef JeroenV het volgende:

[..]

Oke

Je zal best overal goed zicht en geluid hebben, maar toch vind ik het niet veel inhoud hebben dat podium.. Die trap verpest bij dit soort concerten juist dat er veel meer mensen los kunnen gaan heb ik het idee...

Maargoed, ik ben er dan ook maar pas 1 keer geweest.
Mwah, ik heb de pit wel eens de trappen op zien gaan, bovendien is het nu zo dat vooraan alleen de mensen staan die ook echt actie willen.
Doctor Doom, A Man Of Science Doesn't Believe In Jesus, Why The Fuck Do You!?!
pi_67381563
Meer mensen verdienen het te genieten van deze band. Sally, Start wearing purple, immigrant punk, Think locally fuck globally... wat een nummertjes. Eigenlijk is heel dat album Gypsy punks super.
Ik support gevallen topclubs!
  woensdag 25 maart 2009 @ 11:23:17 #135
13347 Nembrionic
AKQ Fundamentalist
pi_67386510
Jaja, binnenkort weer.
  zaterdag 13 februari 2010 @ 10:29:23 #136
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_77948106
quote:
Op woensdag 25 maart 2009 07:35 schreef Fetai het volgende:
Meer mensen verdienen het te genieten van deze band. Sally, Start wearing purple, immigrant punk, Think locally fuck globally... wat een nummertjes. Eigenlijk is heel dat album Gypsy punks super.
En daarom, voor wie het gemist heeft:

Nu in de verkoop - Gogol Bordello, dinsdag 1 juni, Amsterdam, Paradiso
pi_77953326
O jee, zal ik gaan, zal ik gaan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')