Neuhquote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:33 schreef OFfSprngr het volgende:
WTF?, ze waren op Lowlands?..
pikkieture:quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 19:41 schreef renzell het volgende:
Dat ie op die trommel het publiek in ging...![]()
Floggin' Molly zijn de hoer van festival land. Als je die nú nog niet gezien hebt....quote:Op woensdag 23 augustus 2006 10:30 schreef OFfSprngr het volgende:
Ze zouden een keer een goed festival moeten geven met bands als Gogol Bordello, Real McKenzies en Floggin' Molly.
Ik dacht dat dat Faithless wasquote:Floggin' Molly zijn de hoer van festival land
Die film heb ik gezien ja! Werkelijk prachtig!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 02:06 schreef Supersheep het volgende:
Eugene Hutz (de frontman van Gogol Bordello) speelt trouwens een hoofdrol in de prachtige film Everything Is Illuminated IMDB link. Geweldige soundtrack heeft de film ook, met onder andere een nummer van Gogol Bordello zelf en deels soortgelijke muziek.
Tja, kep ze 5 of 6 jaar geleden gezien om Deconstruction.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 14:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Floggin' Molly zijn de hoer van festival land. Als je die nú nog niet gezien hebt....![]()
*kaartje kooptquote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef JackHerrer het volgende:
Ze treden 7 november op in 013 samen met Danko Jones.
quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef JackHerrer het volgende:
Ik ga gewoon NU een kaartje bestellen!quote:Op woensdag 23 augustus 2006 18:58 schreef JackHerrer het volgende:
Een CD van die gasten kan ik inderdaad ook niet naar luisteren neequote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:04 schreef mberg86 het volgende:
Het was idd één groot feest! Echt een lache optreden. Heb ook het hele concert in de pit gestaan!!Al moet ik zeggen dat ik normaal gesproken geen uur naar die muziek zou kunnen luisteren, het is wel vrij eentonig.
ik was er ook, en het was inderdaad vetquote:Op maandag 21 augustus 2006 21:27 schreef renzell het volgende:
Wie heeft deze Balkan funkpunkhoempapaband gezien op Lowlands?
Wie niet, die heeft iets gemist. Want mijn god, wat zijn die lui goed!!!!!Het was een compleet gekkenhuis, de hele Indiatent stond op z'n kop. En die frontman is bizar!!!
Die is krankzinnig en gek en briljant en weet zijn publiek helemaal gek te maken. Het was de absolute topper van het festival. Ben benieuwd of meer mensen ze hebben gezien of al kennen.
Heb het optreden gemist van Bordello, Balkan beats was ik wel bij, supergaaf. 50 man op het podium en die vent iedereen op blijven zwepenquote:Op woensdag 23 augustus 2006 19:34 schreef renzell het volgende:
Jammer dat ik niet wist dat ie in de Lima nog plaatjes draaide. Dat dat 'Balkan Beats' was. Anders had ik waarschijnlijk daar staan hossen ipv eentonig hakken in de Bravo. Grappig trouwens, hoeveel Fokkers er hebben staan springen in dezelfde tent.
"Not a Crime" HET nummer!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn jullie favo songs van ze?
Zelf zeg ik:
1. Undestructable
2. Start Wearing Purple
3. Dogs Were Barking
4. Immigrant Punk
5. Sally
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |