"Not a Crime" HET nummer!quote:Op donderdag 9 november 2006 18:58 schreef methodmich het volgende:
Wat zijn jullie favo songs van ze?
Zelf zeg ik:
1. Undestructable
2. Start Wearing Purple
3. Dogs Were Barking
4. Immigrant Punk
5. Sally
Ja inderdaad, de concerten zijn tof. Maar op de nummers zelf ben je vrij snel uitgekeken.quote:Op woensdag 29 november 2006 04:57 schreef HighLander het volgende:
Bij nader inzien was mijns inziens hun sterkste punt op LL toch wel de opzwepende sfeer in de tent, want de muziek die ik erna van hun heb geluisterd openbaart vooral keer op keer dezelfde irritatiepuntjes.
Het idee vind ik nog steeds ontzettende leuk, maar over het algemeen net iets te veel over de top wellicht.
Maar da's mijn menign
Ga voor 120 euro naar Sziget, heb je een week vakantie.quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:22 schreef dragon25 het volgende:
Weet iemand of ze naast festivals ook nog gewone concerten geven in Nederland dit jaar? Want
c(r)amperen op pinkpop voor 115 euro met Ilse de Lange..... Nou nee.....
Sorry?? Waarheen???quote:Op woensdag 28 maart 2007 17:37 schreef BOKA het volgende:
[..]
Ga voor 120 euro naar Sziget, heb je een week vakantie.
Ik heb het teruggeluisterd en zou graag vernemen waar ik beelden van de hele show kan vindenquote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Noud_ het volgende:
Heeft iemand ze op Pinkpop gezien? Ik heb het optreden online terug gekeken en zelfs op die manier knalde de energie ervanaf. Lekkere muziek!
jep, ik stond bijna helemaal vooraan. daar waar iedereen als echte feestbeesten tegen elkaar stond te beuken en springen alsof er een metalband van jewelste stond. geweldig! ik heb het niet teruggezien, maar energie was er zeker. ongelofelijk. feestjefeestje. zeker hoogtepunt voor mij van PP.quote:Op dinsdag 29 mei 2007 16:09 schreef Noud_ het volgende:
Heeft iemand ze op Pinkpop gezien? Ik heb het optreden online terug gekeken en zelfs op die manier knalde de energie ervanaf. Lekkere muziek!
nooit gedacht dat ik op die muziek ooit zo hard zou springen... maar wat een feestje op PP zeg hahaquote:Op maandag 18 juni 2007 02:10 schreef Ruud2007 het volgende:
[..]
jep, ik stond bijna helemaal vooraan. daar waar iedereen als echte feestbeesten tegen elkaar stond te beuken en springen alsof er een metalband van jewelste stond. geweldig! ik heb het niet teruggezien, maar energie was er zeker. ongelofelijk. feestjefeestje. zeker hoogtepunt voor mij van PP.
Gewoon doen... werkt prima lijkt me... Tenminste als ik een show in het buitenland bezoek doe ik het wel altijd.. Ik ben er namelijk huiverig voor om fucking ver te reizen en dan niet naar binnen te kunnen..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:52 schreef JeroenV het volgende:
Heb ze net pas eigenlijk ontdekt, luister nu het album voor het eerst.
Vrolijke zooi, maar lijkt me inderdaad pas echt vet om live mee te maken. Maar helaas ben ik er niet als ze in de Melkweg staan![]()
Edit: Ik zit dan in Barcelona en zie dat ze daar 18 november optreden. Ben een beetje huiverig om kaarten te bestellen via internet voor in het buitenland, maar zit er wel sterk aan te denken.
Waar komen ze dan allemaal? Heb ze al drie keer gezien maar wil ze weer zien :p.quote:Op dinsdag 13 november 2007 17:33 schreef JeroenV het volgende:
Vanavond is het concert toch in de Melkweg?
Wil graag weten hoe het was, ik ga zondag
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |