ja echt aardig wat kijkersquote:Op maandag 21 augustus 2006 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
De kickoff had 994.000 kijkers, maar dat was natuurlijk slim geprogrammeerd na de Wedstrijden, en voor de Postcodeloterij miljoenenjacht.
Is geen miljoenenjacht; dat is 1 Miljoen Wat?, een programma dat juist dankzij BB beter scoort.quote:Op maandag 21 augustus 2006 11:28 schreef Peter6000 het volgende:
De kickoff had 994.000 kijkers, maar dat was natuurlijk slim geprogrammeerd na de Wedstrijden, en voor de Postcodeloterij miljoenenjacht.
Er was dit jaar ook geen zwanger figuur waar Talpa een mediahype om heen had gecreeerdquote:Op maandag 21 augustus 2006 12:00 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Is geen miljoenenjacht; dat is 1 Miljoen Wat?, een programma dat juist dankzij BB beter scoort.
Vorig jaar trok de kickoff nog 1,5 miljoen kijkers, dus zo goed is het niet...
Ik vind 1 miljoen kijkers eigenlijk knap veel. Er zijn zoveel zenders en dan is 1 miljoen een knappe prestatie.quote:Op maandag 21 augustus 2006 14:56 schreef Urquhart het volgende:
Valt me ook tegen, eerlijk gezegd.
Is ook wel veel, maar in vergelijking met vorige jaar valt het tegen. Bovendien stond het ook op het beste tijdstip gepland wat je in televisieland maar kan hebben, precies net na de voetbal waardoor veel kijkers blijven hangen.quote:Op maandag 21 augustus 2006 16:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik vind 1 miljoen kijkers eigenlijk knap veel. Er zijn zoveel zenders en dan is 1 miljoen een knappe prestatie.
Het valt me niet eens tegen.quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 07:43 schreef Mike het volgende:
506.000 kijkers gisteren voor de reguliere uitzending. Daarmee behoorde Big Brother net niet tot de 25 best bekeken programma's.
Nieuw? Talpa ja, maar BB toch niet?quote:Op dinsdag 22 augustus 2006 10:42 schreef Peter6000 het volgende:
Al waren de eerste dagen vorig jaar hoger: maar wellicht omdat het toen helemaal nieuw was.
Die zijn altijd pas rond 07.30 bekend.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 03:18 schreef APK het volgende:
Heeft iemand de kijkcijfers van dinsdag?
en als volgende week RTL Boulevard ook weer begint, en nieuwe aflevering ONM om 19.00 uur vrees ik dat het bij de 250.000 stopt.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:44 schreef Mike het volgende:
[..]
Die zijn altijd pas rond 07.30 bekend.
Gisteren slechts 381.000 kijkers...
Jezus, in 1 dag 25% van de kijkers verdwenen.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 07:44 schreef Mike het volgende:
Die zijn altijd pas rond 07.30 bekend.
Gisteren slechts 381.000 kijkers...
Dat zou heel goed kunnen, aangezien ze er een potje van maken. Elke kijker die zat te twijfelen maar het 1x een kans wilde geven, is nu wel afgehaakt. De uitzendingen van maandag en dinsdag waren behalve saai, ook onbegrijpelijk (zéker voor mensen die geen streams en fora volgen), warrig, en er was maandag een seconde of 10 geen geluid te horen bij de beelden.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 11:50 schreef evert het volgende:
[..]
en als volgende week RTL Boulevard ook weer begint, en nieuwe aflevering ONM om 19.00 uur vrees ik dat het bij de 250.000 stopt.
Dit klopt als een bus, kan ik zeggen. En voeg woensdag er ook gelijk maar aan toe dan.quote:Op woensdag 23 augustus 2006 16:29 schreef Gert het volgende:
De uitzendingen van maandag en dinsdag waren behalve saai, ook onbegrijpelijk (zéker voor mensen die geen streams en fora volgen), warrig, en er was maandag een seconde of 10 geen geluid te horen bij de beelden.
En een behoorlijke ook, zo laag is het volgens mij zelden (nooit?) geweest...quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:44 schreef Mike het volgende:
Gisteren 354.000 kijkers. Weer een terugval dus...
De start is dan ook van een zeldzaam bedroevend niveau.quote:
Oei oei oei dat is wel erg weinigquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 09:44 schreef Mike het volgende:
Gisteren 354.000 kijkers. Weer een terugval dus...
Dat is inderdaad een goed voorbeeld van de knulligheid waarmee de uitzendingen gemaakt zijn. En zelfs die voice-over was niet heel duidelijk. Mijn vriendin, die -toegegeven- niet heel intensief zat mee te kijken, vroeg waarom de bewoners zich zo vreselijk aanstelden.quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 11:46 schreef AgentCooper het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld aan de uitzending van donderdag niet sterk vond, is dat het tijdsverloop van de weekopdracht zo slecht in beeld werd gebracht. Het is dat na afloop door de Voice Over werd gezegd dat het zes uur duurde, want anders kreeg je de indruk dat het binnen een kwartiertje was gepiept, waardoor de immense vreugde wat onwerkelijk aandeed. Logischer en leuker was het geweest als je het verloop had kunnen zien, qua vermoeidheid van de deelnemers, zodat naast de streamers ook reguliere kijkers de gebeurtenissen kunnen volgen.
Wat doe jij?quote:Op vrijdag 25 augustus 2006 12:35 schreef Pinball het volgende:
test.
De kijkcijfers van 20060824:
1900: 354.000
2321: 136.000
Bron: Stichting KijkOnderzoek. Geen hergebruik toegestaan zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Stichting KijkOnderzoek.
Ik was even aan het testen.quote:
ik vind deze cijfers wat tegenvallenquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:00 schreef Pinball het volgende:
De kijkcijfers van 20060825:
Bron: Stichting KijkOnderzoek. Geen hergebruik toegestaan zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Stichting KijkOnderzoek.
Niet dusquote:Op vrijdag 25 augustus 2006 19:42 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik was even aan het testen.
Ik verveelde me, en wilde even kijken of ik die cijfers hier ook automatisch kon laten posten. En dat kan dus.
Als jij het liever elke dag met de hand doet, ook goed.quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:42 schreef Peter6000 het volgende:
Dat automatisch gegenereerde gedoe
Ja, het is juist leuk om even te kijken op kijkonderzoek.nlquote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:15 schreef Pinball het volgende:
Als jij het liever elke dag met de hand doet, ook goed.
Dat kan toch nog steeds?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 10:31 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja, het is juist leuk om even te kijken op kijkonderzoek.nl
Eensch. Zoiets dan:quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 07:42 schreef Peter6000 het volgende:
Dat automatisch gegenereerde gedoe
Ah, de man van de grafiekjesquote:
535.000quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:07 schreef TheVulture het volgende:
Hoeveel kijkers had de live-show gisteren
Is er ergens nog een kijkcijfertopic van vorig jaar?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:19 schreef Jane het volgende:
Expeditie Robinson na de live uitzending had trouwens 574.000 kijkers. Stukkie meer dus dan BB.
Nee, dat is niet goed, al moet je niet vergeten dat de concurrentie aan alle kanten steeds moordender wordt... het is nog steeds een van de best scorende Talpa-programma'squote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:11 schreef Jane het volgende:
[..]
535.000
Niet echt om over naar huis te schrijven, volgens mij.
quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 19:20 schreef schatje het volgende:
Voor Talpa begrippen is het best wel veel![]()
.
Is niet hoog hè ?quote:Op woensdag 30 augustus 2006 09:00 schreef Mike het volgende:
Gisteren: 352.000 kijkers.
Herhaling: 94.000 kijkers
Nee, tong, dat is het zeker niet. De kijkers blijven gewoon weg van Talpa.quote:
Je ziet t ook aan Lotte, niet eens meer boven de 200.000. En in t buitenland was dit een superhitquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, tong, dat is het zeker niet. De kijkers blijven gewoon weg van Talpa.
Ik kijk niet naar Lotte maar volgens mij zit die serie echt goed in elkaarquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:05 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Je ziet t ook aan Lotte, niet eens meer boven de 200.000. En in t buitenland was dit een superhit
Ja geweldig, een knap meisje dat ze lelijk maken met een beugel en bril en pruikquote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik kijk niet naar Lotte maar volgens mij zit die serie echt goed in elkaar
Is dat de essentie van Lotte ? Dan vind ik het nog knap dat ze de 200.000 kijkers halen.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:09 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Ja geweldig, een knap meisje dat ze lelijk maken met een beugel en bril en pruik
Eerlijk gezegd heb ik niet eens het gevoel dat het nu zoveel aan Talpa ligt, maar gewoon dat deze BB zo ongelooflijk saai is! Ze zijn het kwijt of zo, ik weet het niet...quote:Op woensdag 30 augustus 2006 19:04 schreef Mike het volgende:
[..]
Nee, tong, dat is het zeker niet. De kijkers blijven gewoon weg van Talpa.
Dat sowieso. Ik vergat vroeger nooit te kijken en nu bijna elke dag.quote:Op woensdag 30 augustus 2006 22:05 schreef Jane het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik niet eens het gevoel dat het nu zoveel aan Talpa ligt, maar gewoon dat deze BB zo ongelooflijk saai is! Ze zijn het kwijt of zo, ik weet het niet...
Dat is niet veel....quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:54 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van donderdag 31 augustus:
Reguliere uitzending: 345.000 kijkers
Herhaling: 66.000 kijkers.
Ik vond het ook niet slim dat ze de WO precies te gelijk met de Reguliere uitzending deden.quote:Op vrijdag 1 september 2006 08:54 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van donderdag 31 augustus:
Reguliere uitzending: 345.000 kijkers
Herhaling: 66.000 kijkers.
ik ook niet!, maar ik heb eht opgenomen! en dús ben ik een kijker!quote:Op vrijdag 1 september 2006 10:18 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ik vond het ook niet slim dat ze de WO precies te gelijk met de Reguliere uitzending deden.
Wereldopdracht, weekoorlog?quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:00 schreef SunChaser het volgende:
WO?
Hier ook leuk te zien: http://forum.fok.nl/user/history/154000quote:Op zaterdag 2 september 2006 10:16 schreef Loedertje het volgende:
Als je hier naar de topicviews kijkt dan heb je de indruk dat er veel minder animo voor is .
De internetaanhangers zijn veel minder fanatiek dan de afgelopen jaren.
Krijgen we nu weer elke dag dit gedoe van je ? [/deja-vu]quote:Op zaterdag 2 september 2006 15:53 schreef Peter6000 het volgende:
Nu is er, ondanks dat er vergeleken met vorig jaar zo`n 200.00 kijkers minder naar de regulier kijken natuurlijk geen reden tot treurnis.
Ik bedoel, denk eens aan een vol voetbalstadion, hoeveel mensen daarin passen....
Vrijdagavond om 1900 uur, keken er 6 volle voetbalstadions mee met de ontwikkelingen van de bewoners....
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Wees blij dat hij stadion De Lange Leegte niet genomen heeft.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer elke dag dit gedoe van je ? [/deja-vu]
Ouwe positivo, ik ben gelijk weer gelukkig.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:17 schreef Gert het volgende:
Wees blij dat hij stadion De Lange Leegte niet genomen heeft.![]()
Het wordt door vele mensen gewaardeerd hoor.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Krijgen we nu weer elke dag dit gedoe van je ? [/deja-vu]
Gefeliciteerd, ikzelf vind het getal an sich een stuk interessanter dan een veelvoud van een plaatje van een stadion.quote:Op zaterdag 2 september 2006 17:48 schreef Peter6000 het volgende:
Het wordt door vele mensen gewaardeerd hoor.
Er zijn zelfs al geruchten dat ik er "een schouderklopje" voor ga krijgen
zal wel een beetje van beide zijn , maar het gaat nog niet echt goed met talpa het enige waar mensen naar kijken is het voetbal.quote:Op dinsdag 5 september 2006 09:25 schreef ItaloDancer het volgende:
Ja, maar daar zit dus niemand op te wachten (om dat te gaan kijken). Alleen de vraag is: willen ze dat niet snappen of snappen ze het echt niet??
quote:Op dinsdag 5 september 2006 08:24 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van maandag 4 september:
Reguliere uitzending: 217.000 kijkers ()
Herhaling: 85.000 kijkers
Liveshow: 432.000 kijkers
Ik had het idee dat we gisteren ook te laat begonnen en een reclameblok misten, zou dat zijn gekomen omdat Beau uitliep ofzo ?quote:Op dinsdag 5 september 2006 14:38 schreef Gert het volgende:
Ze verneuken het helemaal zélf.
Verhaaltechnisch zijn de uitzendingen nog steeds kut, het geluid is nog steeds kut, de live-show gisteren was óók al weer zo kneuzerig (al die moeite met die sneeuw en het dan zó afraffelen en aan het toeval overlaten, en het einde van de uitzending ook)
Je moet bij programma's als BB de kijkers heel snel weten te commiteren, anders is het gedáán.
BB wordt een grote flop, tenzij een spindoctor een geweldige stunt uit zijn hoge hoed tovert..
Hopelijk wordt er nog steeds over gepraat ja... anders weten de niet-kijkers niet dat het nu opeens boeiender is. Ik heb zo m'n twijfels of er nog veel over wordt gepraatquote:Op dinsdag 5 september 2006 19:54 schreef tong80 het volgende:
Na vanavond gaan de kijkcijfers omhoog lijkt me.
In mijn omgeving in ieder geval nog steeds helemaal niet. En ik heb vanochtend wel gelezen dat er 'iets aan de hand was', omdat het toevallig gemeld werd in de OO-slowchat, maar ja... ik had toch niet de behoefte om weer te gaan kijken vanavond.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zo m'n twijfels of er nog veel over wordt gepraat
Wat een rare conclusie weer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:43 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat we op een voortijdig einde afstevenen. Hummie moet iets spraakmakends gaan doen anders geldt de exit meteen voor iedereen. Bovendien is het dus blijkbaar geen goeie zet geweest om Bridget het programma alleen te laten dragen. Ze kan het gewoon niet.
Ruud was vorig jaar dan misschien wel irritant, hij maakte het wel een beetje pittiger...
Natuurlijk is er meer mis aan het programma, maar Bridget is zéker een onderdeel daarvan. De live moet immers ook goed bekeken worden en dat gebeurd niet. Daarnaast zou een andere commentatorstem helpen. (Cas van Iersel?)quote:Op woensdag 6 september 2006 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie weer.
Er mankeert van álles aan de show en jij pikt Bridget er uit.
Ik vind Bridget nou juist het énige gedeelte van het hele programma dat nog enigszins professioneel overkomt. Maar zij moet roeien met de riemen die ze heeft.
Ik heb een paar maanden voordat BB begon., gelezen dat ze op zoek waren naar nieuwe regisseurs. Volgens mij zit dáár de kern van deze mislukking. Want de verhaallijn + de manier van vertellen, zijn nog nooit zo slecht geweest als dit jaar. Er is werkelijk geen touw aan vast te knoopen. Alleen mensen die dagelijks streams kijken, snappen een beetje waar de uitzendingen over gaan.
210K vandaag weer. Ik ben benieuwd of Hummie nog een plan heeft, of dat dit dood gaat bloeden. BB is te duur voor dergelijke kijkcijfers.
Minder reclames en minder doen alsof is heel erg spannend is maar het absoluut niet zo is.quote:
We zitten in de lift!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:12 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van woensdag 6 september:
Reguliere uitzending: 233.000 kijkers
Herhaling: 69.000 kijkers.
Het best bekeken programma op Talpa die avondquote:Op donderdag 7 september 2006 08:12 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van woensdag 6 september:
Reguliere uitzending: 233.000 kijkers
Herhaling: 69.000 kijkers.
Verslagen door voetbal, hun eigen wapen.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef Falco het volgende:
Het best bekeken programma op Talpa die avond
Slechter kan bijna niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:00 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van vrijdag 8 september:
Reguliere uitzending: 206.000 kijkers
Ik weet zeker dat DAT het niet is. BB deelt gewoon mee in de algehele malaise van Talpa.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:34 schreef evert het volgende:
wanneer ziet talpa in dat nederland hier echt niet meer op zit te wachten?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat DAT het niet is. BB deelt gewoon mee in de algehele malaise van Talpa.
Ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Net als Barend en Van Dorp en Jack Spijkerman zeker
Ik geloof daar niet in. Voetbal wordt nog goed bekeken, evenals miljoenenjacht en 1 tegen honderd. je kunt mailaise van Talpa niet de schuld geven van lage kijkcijfers. Het is gewoon slecht geproduceerd en geen zak aan. Mastreplan, Sterrenbeurs en die twee spinoffs van Idols (theater en film) waren ook jammerlijk geflopt, op bestaande zenders.quote:
Dat waren nieuwe concepten waar men niet aan wilde. Een programma als Expeditie Robinson of de TV show op Reis zijn bewezen kijkcijferkanonnen die compleet verdwenen zijn. Zoals bijna alles verdwijnt in het zwarte gat dat Talpa heet. De Postcodeloterijspelletjes doen het ook alleen maar goed omdat ze op zondag geprogrammeerd staan.quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef SunChaser het volgende:
Mastreplan, Sterrenbeurs en die twee spinoffs van Idols (theater en film) waren ook jammerlijk geflopt, op bestaande zenders.
Nou, ja, wel dus...Als de bekende, normaal gesproken populaire programma's al zoveel moeite hebben om de weg naar de kijker te vinden, dan heeft een dagelijkse serie als BB het nog veel moeilijker.quote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef SunChaser het volgende:
Dan nog BB6 is gewoon klaar, uitgekauwd. Kun je ook niet vergelijken met ER
Wat dat betreft hadden ze Sjekkie uit de Bus erin moeten gooien.quote:Op maandag 11 september 2006 00:43 schreef Mike het volgende:
Ik zou juist zeggen, hoe meer markante figuren hoe beter. Dat levert interessante tv op.
De cijfers van 1 tegen 100 gezien gisteravond? zelfs dat scoort niet meer....quote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef Mike het volgende:
[..]
De Postcodeloterijspelletjes doen het ook alleen maar goed omdat ze op zondag geprogrammeerd staan.
Ook dat programma heeft een lead-in nodig...vorig jaar was die er met Van Speijk en Gooische Vrouwen. De enige keer dat BB fatsoenlijk scoorde dit jaar was net na het voetbal, tijdens de eerste uitzending.quote:Op maandag 11 september 2006 13:06 schreef evert het volgende:
[..]
De cijfers van 1 tegen 100 gezien gisteravond? zelfs dat scoort niet meer....
quote:Regulier: 242.000
Live: 352.000
Herhaling: 54.000
Lijkt me sterk, op de nos is bijna niets meer te vinden behalve de premier en de uefaquote:Op maandag 11 september 2006 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Spijkerman op zondag heeft de Wedstrijden mee, al denk ik dat echte sportliefhebbers dan naar de NOS overschakelen.
Talpa probleem is het en niet van Big Brother.quote:
Wat ik als verfent voetbalkijker dus niet kan begrijpen, want het is voor de kijker alleen maar beter geworden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:31 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Talpa probleem is het en niet van Big Brother.
Er is dit jaar niets mis met BB.Als het op RTL te zien zou zijn om half 9 trok het makkelijk over de miljoen kijkers.Probleem is dat alles op Talpa behalve voetbal,slecht bekeken wordt.Dat BB een aflopende zaak was toen het nog bij de HMG was kan niet dit debacle verklaren.Dan nog had het minimaal het aantal kijkers moeten trekken dat het vorig jaar scoorde.Dit is allemaal niets anders dan de afschuw van veel Nederlanders over Talpa.Puur omdat Talpa het voetbal van de NOS heeft afgepakt.Dat was en is nog steeds een heilig huisje in nederland waar je schijnbaar met je tengels vanaf moet blijven.
Big Brother noem ik niet niks....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef SunChaser het volgende:
EN dat Talpa niks toevoegt aan die andere 34 zenders, dat is zeker onzin he
Dat is oud en passé.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Big Brother noem ik niet niks....![]()
Nee, van de 16 miljoen Nederlanders zien dan slechts 210.000 mensenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ach zo....je zij niet dat het nieuw moest zijn![]()
Dit geldt voor mij iig heel sterk. Ik kijk al niet erg veel televisie (meer) en áls ik kijk, dan doorgaans naar de publieke zenders (nieuws, actualiteitenrubriekjes) en een enkel keertje RTL4, SBS6 of Veronica voor een filmpje of een lekker ontspannend sensatie-docuutje.quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Mike het volgende:
Alleen de grote evenementen weet men nog te vinden, verder blijft men hangen op de oude vertrouwde zenders.
En de leukste fragmenten laat Scanman ons wel zienquote:Op woensdag 13 september 2006 01:03 schreef Cynix ® het volgende:
Ik kwam er ineens achter dat er meer in het leven is dan BB en dat je helemaal geen slechter mens hoeft te zijn als je het een keertje compleet overslaat.![]()
hopelijk schakelen mensen over.. want ik gun Spijkerman HELEMAAL NIKSquote:Op maandag 11 september 2006 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Spijkerman op zondag heeft de Wedstrijden mee, al denk ik dat echte sportliefhebbers dan naar de NOS overschakelen.
dat is echt erg!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:36 schreef SunChaser het volgende:
152.000 kijkers
Ben benieuwd of ze de kerst halen.
Als BB6 echt zo goed was zouden ze wel minimaal een miljoen halenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:36 schreef SunChaser het volgende:
152.000 kijkers
Ben benieuwd of ze de kerst halen.
Hierquote:Op woensdag 13 september 2006 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WAAROM DOEN ZE ER NIKS AAN?
Gewoon zorgen dat monique blijft... meer actie in het huis.... langere weekopdrachten, vaker de tuin in. Echt sancties geven en ze zeker niet terugtrekken.....
Wie zit daar dan ook op te wachten, het zoveelste programma's met BN'ers over een verschrikkelijk saai onderwerp.quote:Op donderdag 14 september 2006 02:14 schreef Suikeroom het volgende:
Sowieso is Talpa ook een diep val aan het maken.. er kijkt geen hond meer naar.. zelfs niet naar dat puppie programma van Bridget![]()
Ik merk ook dat ik begin af te hakenquote:Op woensdag 13 september 2006 17:28 schreef Badabingea het volgende:
Ik heb al een tijdje niet meer gekeken
Mooi overzichtquote:Op woensdag 13 september 2006 16:51 schreef Peter6000 het volgende:
[b]Overzicht
quote:Op donderdag 14 september 2006 23:01 schreef st0mpie het volgende:
gelul van de bovenste plank dit, de winnaar van vorig jaar, joost, die had hier binnen een week met pek overgoten in de heg gehangen, hier gebeurd nog eens wat. de winnaar toen was een verhaaltjes verteller, hoeveel meer battle wil je hebben?
Gebeurt er een keer iets, kijkt er nog geen hond.quote:Op vrijdag 15 september 2006 08:24 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van donderdag 14 september:
Reguliere uitzending: 214.000 kijkers
Herhaling: 91.000 kijkers
Hey poepiequote:Op zaterdag 16 september 2006 12:00 schreef Cynix ® het volgende:
Dat kunnen ze ook niet maken. Al vraag ik me af hoe contracten met adverteerders worden afgesloten. Die moeten hier toch ook iets meer van hebben verwacht...
Hoi!quote:
JIj hebt bijna meer posts dan BB kijkers heeft.quote:Op vrijdag 15 september 2006 13:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Gebeurt er een keer iets, kijkt er nog geen hond.
quote:Op zaterdag 16 september 2006 21:52 schreef Sanne het volgende:
[..]
JIj hebt bijna meer posts dan BB kijkers heeft.![]()
Hai. Ik heb verleden jaar ook nauwelijks gepost. Als dit zo blijft word ik ook een lurkertjequote:Op zaterdag 16 september 2006 21:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Hoi!
* Cynix ®] volgt BB dit keer niet, teveel andere interesses en een beetje uitgekeken op het hele BB-concept.[/me]
[me=Cynix ® lurkt natuurlijk wel zo nu en dan mee in dit forum.
Jeroen Wie?quote:
Nee, want het is nog wel 1 van de meest succesvolle talpa programma's van dit moment. Ze hebben niets anders en geloof maar John zit met zijn handen in zijn haar.quote:Op zaterdag 16 september 2006 10:41 schreef Flyduck het volgende:
Ook al worden de cijfers nog slechter voor BB6, ik denk dat ze het nooit vroegtijdig zullen stopzetten...
Sinds wanneer zorgt Gordon voor humor en vermaak?quote:Op zondag 17 september 2006 01:31 schreef northernlight81 het volgende:
- Gordon (zorgt voor wat humor en vermaak)
En die van BB3 met Ed. "Ik ga er niet uit, Beau!".quote:Op maandag 18 september 2006 00:48 schreef SunChaser het volgende:
De hogere cijfers van BB5 hadden te maken met Tanja.
Dat was BB2.quote:Op maandag 18 september 2006 00:56 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
En die van BB3 met Ed. "Ik ga er niet uit, Beau!".
quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:11 schreef Falco het volgende:
Iets beter dan vorige maandag, maar ik denk dat je wel van een flop kunt gaan spreken.
Daar lijkt het wel steeds meer op ja. De cijfers zijn gewoonweg te laag. De opdrachten zijn tot op heden nog niet leuk, de groep is redelijk saai (al vermaak ik me wel) en op het forum zie je ook steeds meer mensen klagen. Al denk ik wel dat de cijfers nog naar een acceptabel niveau kunnen stijgen als er iets meer beweging in komt en er iets meer mensen uit zijn (al kan dat ook nóg saaier worden).quote:Op dinsdag 19 september 2006 11:11 schreef Falco het volgende:
Iets beter dan vorige maandag, maar ik denk dat je wel van een flop kunt gaan spreken.
Ik twijfelde.quote:
BB Ruud, die man die nog steeds op zijn BB 'success' schnabbeltquote:Op woensdag 20 september 2006 12:38 schreef Badabingea het volgende:
Ze blijven wel stabiel. Ze moeten zo'n actie als vorig jaar doen! Dat iemand het huis uit moet, maar die zit er dan nog wel in, alleen in een ander huisOf ineens BB Ruud er weer inmieteren. Dat worden kijkcijfers.
Vergis ik me nou of is het aantal kijkers lichtjes aan het stijgen?quote:Op donderdag 21 september 2006 07:55 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van woensdag 20 september:
Reguliere uitzending: 317.000
Herhaling: 82.000
Nou, het is in ieder geval hoger dan vorige week.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vergis ik me nou of is het aantal kijkers lichtjes aan het stijgen?
* Cynix ® heeft geen zin in allerlei ingewikkeld rekenwerk om e.e.a. te bewijzen.
Ik wel.quote:Op donderdag 21 september 2006 22:58 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Vergis ik me nou of is het aantal kijkers lichtjes aan het stijgen?
* Cynix ® heeft geen zin in allerlei ingewikkeld rekenwerk om e.e.a. te bewijzen.
Echter alleen maar als je het procentueel bekijktquote:
Nee hoor, het stijgt ook absoluutquote:Op vrijdag 22 september 2006 09:51 schreef scarefreak het volgende:
[..]
Echter alleen maar als je het procentueel bekijkt![]()
Nou, dat móet niet per se wat mij betreft, hoor.quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:56 schreef PH52 het volgende:
En dan moet de gouden kooi nog beginnen.
De zoveelste blunder van Talpa.....quote:Op vrijdag 22 september 2006 17:50 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Nou, dat móet niet per se wat mij betreft, hoor.
Maar niet boven de 300.00o kijkersquote:Op vrijdag 22 september 2006 13:55 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Nee hoor, het stijgt ook absoluut
306.000 voor het tweede deel van de uitzending. 247.000 kijkers voor het eerste deel. SKO splitst wel eens programma's als delen ervan "flink" in aantal kijkers verschillen.quote:Op zaterdag 23 september 2006 08:57 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van vrijdag 22 september:
Reguliere uitzending: 306.000
Ja. Ik koos uiteindelijk voor die 306.000 omdat dat toch het aantal mensen is dat uiteindelijk BB heeft gezien gisteren.quote:Op zaterdag 23 september 2006 09:03 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
306.000 voor het tweede deel van de uitzending. 247.000 kijkers voor het eerste deel. SKO splitst wel eens programma's als delen ervan "flink" in aantal kijkers verschillen.
blijf dromen, het zal echt niet op het niveau van bb05 komen en is kijkcijfertechnisch gewoon een flopquote:Op zondag 24 september 2006 09:47 schreef Jappie het volgende:
Ah....dat ziet er weer hoopvol uit Peter...waar je bij BB5 slechts een neerwaartse spiraal ziet is bij BB6 trend gebroken en gaan de koersen weer omhoog.![]()
De kijkcijfers waren zo dramatisch dat ik haast niet op vakantie durfde te gaan.quote:Op zondag 24 september 2006 09:47 schreef Jappie het volgende:
Ah....dat ziet er weer hoopvol uit Peter...waar je bij BB5 slechts een neerwaartse spiraal ziet is bij BB6 trend gebroken en gaan de koersen weer omhoog.![]()
Volgend jaar komt er geen BB7. Ik kan me het niet voorstellen.quote:Op dinsdag 26 september 2006 13:01 schreef Peter6000 het volgende:
En toch vrees ik ernstig voor BB7.
jaquote:Op dinsdag 26 september 2006 14:25 schreef rosmalen het volgende:
zak dan maar weer onderduiken?
quote:
193Kquote:Op woensdag 27 september 2006 08:00 schreef SunChaser het volgende:
193.000
Hummies schurft-scenario trekt geen extra kijkers.
je kan er donder op zeggen dat Hummie zelf de schurft beestjes in het huis heeft geplaatstquote:Op woensdag 27 september 2006 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
193K![]()
Maar het schurft-scenario zou vanavond pas moeten gaan werken, het stond vandaag in de Telegraaf..
Dan zal het dus wellicht wel mee gaan vallen met het gerucht dat de stekker eruit gaat...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Hummie zei net dat ze het aantal kijkers heel prima vindt. Volgens haar is het een moeilijk tijdstip en ze is dus best tevreden.
...of DGK sleurt BB nog verder naar beneden.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zal het dus wellicht wel mee gaan vallen met het gerucht dat de stekker eruit gaat...
Op zich kunnen ze met BB en DGK samen wel een sterke vooravond neerzetten natuurlijk. Alleen de streams wordt schipperen, maar de kijkcijfers zullen er wel beter door worden.
blabla bullshit, vroeger scoorde het ook primetime een miljoen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Hummie zei net dat ze het aantal kijkers heel prima vindt. Volgens haar is het een moeilijk tijdstip en ze is dus best tevreden.
Ik wist niet dat het momenteel vroeger is.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:50 schreef scarefreak het volgende:
[..]
blabla bullshit, vroeger scoorde het ook primetime een miljoen.
Silvana Simons word al geschrapt met 6x zoveel kijkers, Hummie moet het gewoon niet proberen goed te praten.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het momenteel vroeger is.![]()
Alles is bij Talpa een moeilijk tijdstipquote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Heerlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 08:36 schreef rosmalen het volgende:
Dat programma met die hondjes op Talpa.....onder de 100.000 kijkers...arme Bridget.....valt ze eindelijk door de mand....
Komen er ook streams van DGK? Iemand zei al van niet, maar ik hoop toch eigenlijk van wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zal het dus wellicht wel mee gaan vallen met het gerucht dat de stekker eruit gaat...
Op zich kunnen ze met BB en DGK samen wel een sterke vooravond neerzetten natuurlijk. Alleen de streams wordt schipperen, maar de kijkcijfers zullen er wel beter door worden.
Talpa is een moeilijke zender.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:21 schreef SunChaser het volgende:
Alles is bij Talpa een moeilijk tijdstip
En John de Mol is een schijthond die denkt dat alles te koop is.quote:
Voor zover ik weet zijn er gewoon streams. TL zei dat ze zelfs al vanaf morgen gaan lopen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komen er ook streams van DGK? Iemand zei al van niet, maar ik hoop toch eigenlijk van wel.
De mensen in DGK kunnen toch gewoon contact hebben met de buitenwereld en zo? Hebben ze dan ook internet? Kunnen ze hier gezellig meepraten!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er gewoon streams. TL zei dat ze zelfs al vanaf morgen gaan lopen.
breedbeeld zelfsquote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komen er ook streams van DGK? Iemand zei al van niet, maar ik hoop toch eigenlijk van wel.
Nee, dit is niet meer te redden.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:27 schreef Peter6000 het volgende:
Woensdag 27 september
regulier: 223.000
herhaling: 134.000
En ik zag nog wel een foto van Rik op de voorpagina van De Telegraaf![]()
Nou, dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:11 schreef Badabingea het volgende:
Ik kijk zelden meer.
Die negatieve aandacht op de telegraaf zal wel wat kijkers getrokken hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |