In mijn omgeving in ieder geval nog steeds helemaal niet. En ik heb vanochtend wel gelezen dat er 'iets aan de hand was', omdat het toevallig gemeld werd in de OO-slowchat, maar ja... ik had toch niet de behoefte om weer te gaan kijken vanavond.quote:Op dinsdag 5 september 2006 19:56 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb zo m'n twijfels of er nog veel over wordt gepraat
Wat een rare conclusie weer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:43 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat we op een voortijdig einde afstevenen. Hummie moet iets spraakmakends gaan doen anders geldt de exit meteen voor iedereen. Bovendien is het dus blijkbaar geen goeie zet geweest om Bridget het programma alleen te laten dragen. Ze kan het gewoon niet.
Ruud was vorig jaar dan misschien wel irritant, hij maakte het wel een beetje pittiger...
Natuurlijk is er meer mis aan het programma, maar Bridget is zéker een onderdeel daarvan. De live moet immers ook goed bekeken worden en dat gebeurd niet. Daarnaast zou een andere commentatorstem helpen. (Cas van Iersel?)quote:Op woensdag 6 september 2006 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie weer.
Er mankeert van álles aan de show en jij pikt Bridget er uit.
Ik vind Bridget nou juist het énige gedeelte van het hele programma dat nog enigszins professioneel overkomt. Maar zij moet roeien met de riemen die ze heeft.
Ik heb een paar maanden voordat BB begon., gelezen dat ze op zoek waren naar nieuwe regisseurs. Volgens mij zit dáár de kern van deze mislukking. Want de verhaallijn + de manier van vertellen, zijn nog nooit zo slecht geweest als dit jaar. Er is werkelijk geen touw aan vast te knoopen. Alleen mensen die dagelijks streams kijken, snappen een beetje waar de uitzendingen over gaan.
210K vandaag weer. Ik ben benieuwd of Hummie nog een plan heeft, of dat dit dood gaat bloeden. BB is te duur voor dergelijke kijkcijfers.
Minder reclames en minder doen alsof is heel erg spannend is maar het absoluut niet zo is.quote:
We zitten in de lift!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:12 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van woensdag 6 september:
Reguliere uitzending: 233.000 kijkers
Herhaling: 69.000 kijkers.
Het best bekeken programma op Talpa die avondquote:Op donderdag 7 september 2006 08:12 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van woensdag 6 september:
Reguliere uitzending: 233.000 kijkers
Herhaling: 69.000 kijkers.
Verslagen door voetbal, hun eigen wapen.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef Falco het volgende:
Het best bekeken programma op Talpa die avond
Slechter kan bijna niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:00 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van vrijdag 8 september:
Reguliere uitzending: 206.000 kijkers
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |