Zomergasten niet vergeten. Kijken ook veel mensen naar.quote:Op maandag 29 augustus 2005 07:52 schreef Bruce117 het volgende:
Mooi aantal.
Al bestond de concurentie eigenlijk alleen uit Studio Sport, waar ook nog eens geen echt spraakmakende sport was.
De meeste reacties zijn positief, ik denk dat er veel mensen blijven kijken. Het is dan wel aan talpa om de dagelijkse uitzendingen spannend genoeg te houden, als ze heel de week hints gaan spelen zullen de kijkers vlot afhaken.quote:Op maandag 29 augustus 2005 08:33 schreef Tamaartje het volgende:
Zo dat klinkt wel goed ben benieuwd hoeveel ervan blijven kijkenn de hele reeks
Ik heb er ook wel vertrouwen inquote:Op maandag 29 augustus 2005 08:47 schreef Pinball het volgende:
[..]
De meeste reacties zijn positief, ik denk dat er veel mensen blijven kijken. Het is dan wel aan talpa om de dagelijkse uitzendingen spannend genoeg te houden, als ze heel de week hints gaan spelen zullen de kijkers vlot afhaken.
Ik heb er wel vertrouwen in dat het leuk gaat wordenblijven
Ik hoop wel dat ze het vast weten te houden, maar als er nog een aflevering als gisteravond komt, denk ik dat veel mensen afhaken.quote:Op dinsdag 30 augustus 2005 08:04 schreef Bruce117 het volgende:
De eerste reguliere uitzending heeft 778.000 kijkers getrokken.
In de herhaling, later op de avond, keken eer nog eens 108.000.
Mooie cijfers, zeker als ze dit vast kunnen houden.![]()
Vond Ruud inderdaad 100% meevallen. Bridget kan wel wat rustiger zijn; dat geschreeuw in die microfoon...quote:Op maandag 29 augustus 2005 11:30 schreef Haaibaaike het volgende:
Het zag er goed uit.
En de kijkcijfers zijn niet misIk vond Ruud de Wildt erg goed presenteren had het niet verwacht van hem...Top hoor Ruud.
Van Bridget wist ik wel dat ze het goed prenteerde.
De Kick-off had ik al op internet gezien niet alles![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |