quote:

193Kquote:Op woensdag 27 september 2006 08:00 schreef SunChaser het volgende:
193.000
Hummies schurft-scenario trekt geen extra kijkers.

je kan er donder op zeggen dat Hummie zelf de schurft beestjes in het huis heeft geplaatstquote:Op woensdag 27 september 2006 12:53 schreef Gert het volgende:
[..]
193K![]()
Maar het schurft-scenario zou vanavond pas moeten gaan werken, het stond vandaag in de Telegraaf..

Dan zal het dus wellicht wel mee gaan vallen met het gerucht dat de stekker eruit gaat...quote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Hummie zei net dat ze het aantal kijkers heel prima vindt. Volgens haar is het een moeilijk tijdstip en ze is dus best tevreden.

...of DGK sleurt BB nog verder naar beneden.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zal het dus wellicht wel mee gaan vallen met het gerucht dat de stekker eruit gaat...
Op zich kunnen ze met BB en DGK samen wel een sterke vooravond neerzetten natuurlijk. Alleen de streams wordt schipperen, maar de kijkcijfers zullen er wel beter door worden.

blabla bullshit, vroeger scoorde het ook primetime een miljoen.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:
Hummie zei net dat ze het aantal kijkers heel prima vindt. Volgens haar is het een moeilijk tijdstip en ze is dus best tevreden.

Ik wist niet dat het momenteel vroeger is.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:50 schreef scarefreak het volgende:
[..]
blabla bullshit, vroeger scoorde het ook primetime een miljoen.

Silvana Simons word al geschrapt met 6x zoveel kijkers, Hummie moet het gewoon niet proberen goed te praten.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:02 schreef pfaf het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het momenteel vroeger is.![]()

Alles is bij Talpa een moeilijk tijdstipquote:Op woensdag 27 september 2006 18:45 schreef scanman01 het volgende:

Heerlijkquote:Op woensdag 27 september 2006 08:36 schreef rosmalen het volgende:
Dat programma met die hondjes op Talpa.....onder de 100.000 kijkers...arme Bridget.....valt ze eindelijk door de mand....

Komen er ook streams van DGK? Iemand zei al van niet, maar ik hoop toch eigenlijk van wel.quote:Op woensdag 27 september 2006 18:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Dan zal het dus wellicht wel mee gaan vallen met het gerucht dat de stekker eruit gaat...
Op zich kunnen ze met BB en DGK samen wel een sterke vooravond neerzetten natuurlijk. Alleen de streams wordt schipperen, maar de kijkcijfers zullen er wel beter door worden.

Talpa is een moeilijke zender.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:21 schreef SunChaser het volgende:
Alles is bij Talpa een moeilijk tijdstip

En John de Mol is een schijthond die denkt dat alles te koop is.quote:

Voor zover ik weet zijn er gewoon streams. TL zei dat ze zelfs al vanaf morgen gaan lopen.quote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komen er ook streams van DGK? Iemand zei al van niet, maar ik hoop toch eigenlijk van wel.

De mensen in DGK kunnen toch gewoon contact hebben met de buitenwereld en zo? Hebben ze dan ook internet? Kunnen ze hier gezellig meepraten!quote:Op woensdag 27 september 2006 20:04 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Voor zover ik weet zijn er gewoon streams. TL zei dat ze zelfs al vanaf morgen gaan lopen.

breedbeeld zelfsquote:Op woensdag 27 september 2006 19:52 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Komen er ook streams van DGK? Iemand zei al van niet, maar ik hoop toch eigenlijk van wel.

Nee, dit is niet meer te redden.quote:Op donderdag 28 september 2006 08:27 schreef Peter6000 het volgende:
Woensdag 27 september
regulier: 223.000
herhaling: 134.000
En ik zag nog wel een foto van Rik op de voorpagina van De Telegraaf![]()

Nou, dat blijkt dus niet zo te zijn.quote:Op donderdag 28 september 2006 11:11 schreef Badabingea het volgende:
Ik kijk zelden meer.
Die negatieve aandacht op de telegraaf zal wel wat kijkers getrokken hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |