Wat een rare conclusie weer.quote:Op dinsdag 5 september 2006 23:43 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk dat we op een voortijdig einde afstevenen. Hummie moet iets spraakmakends gaan doen anders geldt de exit meteen voor iedereen. Bovendien is het dus blijkbaar geen goeie zet geweest om Bridget het programma alleen te laten dragen. Ze kan het gewoon niet.
Ruud was vorig jaar dan misschien wel irritant, hij maakte het wel een beetje pittiger...
Natuurlijk is er meer mis aan het programma, maar Bridget is zéker een onderdeel daarvan. De live moet immers ook goed bekeken worden en dat gebeurd niet. Daarnaast zou een andere commentatorstem helpen. (Cas van Iersel?)quote:Op woensdag 6 september 2006 10:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Wat een rare conclusie weer.
Er mankeert van álles aan de show en jij pikt Bridget er uit.
Ik vind Bridget nou juist het énige gedeelte van het hele programma dat nog enigszins professioneel overkomt. Maar zij moet roeien met de riemen die ze heeft.
Ik heb een paar maanden voordat BB begon., gelezen dat ze op zoek waren naar nieuwe regisseurs. Volgens mij zit dáár de kern van deze mislukking. Want de verhaallijn + de manier van vertellen, zijn nog nooit zo slecht geweest als dit jaar. Er is werkelijk geen touw aan vast te knoopen. Alleen mensen die dagelijks streams kijken, snappen een beetje waar de uitzendingen over gaan.
210K vandaag weer. Ik ben benieuwd of Hummie nog een plan heeft, of dat dit dood gaat bloeden. BB is te duur voor dergelijke kijkcijfers.
Minder reclames en minder doen alsof is heel erg spannend is maar het absoluut niet zo is.quote:
We zitten in de lift!!!quote:Op donderdag 7 september 2006 08:12 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van woensdag 6 september:
Reguliere uitzending: 233.000 kijkers
Herhaling: 69.000 kijkers.
Het best bekeken programma op Talpa die avondquote:Op donderdag 7 september 2006 08:12 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van woensdag 6 september:
Reguliere uitzending: 233.000 kijkers
Herhaling: 69.000 kijkers.
Verslagen door voetbal, hun eigen wapen.quote:Op donderdag 7 september 2006 13:58 schreef Falco het volgende:
Het best bekeken programma op Talpa die avond
Slechter kan bijna niet.quote:Op zaterdag 9 september 2006 10:00 schreef Mike het volgende:
De kijkcijfers van vrijdag 8 september:
Reguliere uitzending: 206.000 kijkers
Ik weet zeker dat DAT het niet is. BB deelt gewoon mee in de algehele malaise van Talpa.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:34 schreef evert het volgende:
wanneer ziet talpa in dat nederland hier echt niet meer op zit te wachten?
quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:36 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat DAT het niet is. BB deelt gewoon mee in de algehele malaise van Talpa.
Ja.quote:Op zaterdag 9 september 2006 23:56 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Net als Barend en Van Dorp en Jack Spijkerman zeker
Ik geloof daar niet in. Voetbal wordt nog goed bekeken, evenals miljoenenjacht en 1 tegen honderd. je kunt mailaise van Talpa niet de schuld geven van lage kijkcijfers. Het is gewoon slecht geproduceerd en geen zak aan. Mastreplan, Sterrenbeurs en die twee spinoffs van Idols (theater en film) waren ook jammerlijk geflopt, op bestaande zenders.quote:
Dat waren nieuwe concepten waar men niet aan wilde. Een programma als Expeditie Robinson of de TV show op Reis zijn bewezen kijkcijferkanonnen die compleet verdwenen zijn. Zoals bijna alles verdwijnt in het zwarte gat dat Talpa heet. De Postcodeloterijspelletjes doen het ook alleen maar goed omdat ze op zondag geprogrammeerd staan.quote:Op zondag 10 september 2006 00:01 schreef SunChaser het volgende:
Mastreplan, Sterrenbeurs en die twee spinoffs van Idols (theater en film) waren ook jammerlijk geflopt, op bestaande zenders.
Nou, ja, wel dus...Als de bekende, normaal gesproken populaire programma's al zoveel moeite hebben om de weg naar de kijker te vinden, dan heeft een dagelijkse serie als BB het nog veel moeilijker.quote:Op zondag 10 september 2006 00:12 schreef SunChaser het volgende:
Dan nog BB6 is gewoon klaar, uitgekauwd. Kun je ook niet vergelijken met ER
Wat dat betreft hadden ze Sjekkie uit de Bus erin moeten gooien.quote:Op maandag 11 september 2006 00:43 schreef Mike het volgende:
Ik zou juist zeggen, hoe meer markante figuren hoe beter. Dat levert interessante tv op.
De cijfers van 1 tegen 100 gezien gisteravond? zelfs dat scoort niet meer....quote:Op zondag 10 september 2006 00:04 schreef Mike het volgende:
[..]
De Postcodeloterijspelletjes doen het ook alleen maar goed omdat ze op zondag geprogrammeerd staan.
Ook dat programma heeft een lead-in nodig...vorig jaar was die er met Van Speijk en Gooische Vrouwen. De enige keer dat BB fatsoenlijk scoorde dit jaar was net na het voetbal, tijdens de eerste uitzending.quote:Op maandag 11 september 2006 13:06 schreef evert het volgende:
[..]
De cijfers van 1 tegen 100 gezien gisteravond? zelfs dat scoort niet meer....
quote:Regulier: 242.000
Live: 352.000
Herhaling: 54.000
Lijkt me sterk, op de nos is bijna niets meer te vinden behalve de premier en de uefaquote:Op maandag 11 september 2006 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Spijkerman op zondag heeft de Wedstrijden mee, al denk ik dat echte sportliefhebbers dan naar de NOS overschakelen.
Talpa probleem is het en niet van Big Brother.quote:
Wat ik als verfent voetbalkijker dus niet kan begrijpen, want het is voor de kijker alleen maar beter geworden.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:31 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Talpa probleem is het en niet van Big Brother.
Er is dit jaar niets mis met BB.Als het op RTL te zien zou zijn om half 9 trok het makkelijk over de miljoen kijkers.Probleem is dat alles op Talpa behalve voetbal,slecht bekeken wordt.Dat BB een aflopende zaak was toen het nog bij de HMG was kan niet dit debacle verklaren.Dan nog had het minimaal het aantal kijkers moeten trekken dat het vorig jaar scoorde.Dit is allemaal niets anders dan de afschuw van veel Nederlanders over Talpa.Puur omdat Talpa het voetbal van de NOS heeft afgepakt.Dat was en is nog steeds een heilig huisje in nederland waar je schijnbaar met je tengels vanaf moet blijven.
Big Brother noem ik niet niks....quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:32 schreef SunChaser het volgende:
EN dat Talpa niks toevoegt aan die andere 34 zenders, dat is zeker onzin he
Dat is oud en passé.quote:Op dinsdag 12 september 2006 21:46 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Big Brother noem ik niet niks....![]()
Nee, van de 16 miljoen Nederlanders zien dan slechts 210.000 mensenquote:Op dinsdag 12 september 2006 21:49 schreef charlysilva het volgende:
[..]
Ach zo....je zij niet dat het nieuw moest zijn![]()
Dit geldt voor mij iig heel sterk. Ik kijk al niet erg veel televisie (meer) en áls ik kijk, dan doorgaans naar de publieke zenders (nieuws, actualiteitenrubriekjes) en een enkel keertje RTL4, SBS6 of Veronica voor een filmpje of een lekker ontspannend sensatie-docuutje.quote:Op zondag 10 september 2006 00:15 schreef Mike het volgende:
Alleen de grote evenementen weet men nog te vinden, verder blijft men hangen op de oude vertrouwde zenders.
En de leukste fragmenten laat Scanman ons wel zienquote:Op woensdag 13 september 2006 01:03 schreef Cynix Ž het volgende:
Ik kwam er ineens achter dat er meer in het leven is dan BB en dat je helemaal geen slechter mens hoeft te zijn als je het een keertje compleet overslaat.![]()
hopelijk schakelen mensen over.. want ik gun Spijkerman HELEMAAL NIKSquote:Op maandag 11 september 2006 16:26 schreef SunChaser het volgende:
Spijkerman op zondag heeft de Wedstrijden mee, al denk ik dat echte sportliefhebbers dan naar de NOS overschakelen.
dat is echt erg!quote:Op woensdag 13 september 2006 08:36 schreef SunChaser het volgende:
152.000 kijkers
Ben benieuwd of ze de kerst halen.
Als BB6 echt zo goed was zouden ze wel minimaal een miljoen halenquote:Op woensdag 13 september 2006 08:36 schreef SunChaser het volgende:
152.000 kijkers
Ben benieuwd of ze de kerst halen.
Hierquote:Op woensdag 13 september 2006 09:56 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
WAAROM DOEN ZE ER NIKS AAN?
Gewoon zorgen dat monique blijft... meer actie in het huis.... langere weekopdrachten, vaker de tuin in. Echt sancties geven en ze zeker niet terugtrekken.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |