quote:
Op zaterdag 16 september 2006 10:41 schreef Flyduck het volgende:Ook al worden de cijfers nog slechter voor BB6, ik denk dat ze het nooit vroegtijdig zullen stopzetten...
Nee, want het is nog wel 1 van de meest succesvolle talpa programma's van dit moment. Ze hebben niets anders en geloof maar John zit met zijn handen in zijn haar.
Tip:
Zend wat serieuzere gesprekken uit, net zoals dat bij deel 1 ook nog wel was. Nu lijkt het mij (kijk niet heel vaak) alleen over sigaretten, seks en alcohol te gaan. Tevens is het niveau van de deelnemers erg laag. Er zitten ook geen interessante aparte figuren in als Ruud of kelly
![]()
.
Laat die mensen ook iets doen, de weekopdrachten zijn helemaal niks, wat is er leuk om te kijken hoe 4 mensen een doek vast houden om een koffer ofzo op te vangen??
En dat er koppels inzitten vind ik ook niet leuk, laat elk koppel 1 van de 2 kiezen die er uit moet.
Ook heb ik nog wel een idee van bewoners die ze erbij kunnen zetten voor het vermaak:
- Regilio Tuur (Rellen!)
- Samir A (vertel hem over E10)
- JP Balkenende (doet hij in ieder geval niet mee aan de verkiezingen)
- Gordon (zorgt voor wat humor en vermaak)
Lijkt me ook wel leuk als BB wat klotegein uit gaat halen voor de lol bijvoorbeeld een paar krekels loslaten in de slaapkamers of valse genomineerde opgeven en dan iemand die het compleet niet verwacht zeggen dat deze eruit moet
![]()
.