In tegenstelling tot Sabrina.quote:
minder simpel?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:45 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geprobeerd.... vond ik minder simpel
Fraps vond ik ook niet echt handig... deze vind ik ideaal.
screenhunter ken ik niet
en hoe werkt het verder na het knopje te hebben ingedrukt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:48 schreef D.Rose het volgende:
[..]
minder simpel?
1 knopje indrukken is toch niet zo moeilijk
[POLL] Ga jij CAPS maken van BB6?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:48 schreef D.Rose het volgende:
minder simpel?
1 knopje indrukken is toch niet zo moeilijk
Mijn steun heb je !quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:51 schreef Wickedangel het volgende:
Lieve mensen, kunnen jullie ajb elders verder babbelen over de capprogramma's? Zie linkje van Pinball.
Eigenlijk is dit een mooi project.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef _The_General_ het volgende:
Het ritme is er al uit aan het gaan, ze gaan nu al aan het avondeten!
nee die moeten ze laten ligenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:54 schreef Kinga het volgende:
Oke vraagje, de helft van hun kluis moeten ze bij vertrek aan iemand anders geven, en de andere helft dan? Mogen ze die meenemen?
Mijn idee. Wat ik me afvraag; is het bedrag wat je inzet zowieso helemaal weg daarna? Stel je veel mensen zetten boven de 20.000 euro in dan gaat de pot dus heeel erg naar beneden. Dus tja, iedereen moet gewoon zo laag mogelijk inzetten om de pot kunstmatig hoog te houden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:52 schreef Nostalgist het volgende:
Ik zou ook geen geld inzetten. Meestal krijg je toch 2, danwel 3 nominaties. Lost weinig op.
is een apart topic overquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:54 schreef Kinga het volgende:
Oke vraagje, de helft van hun kluis moeten ze bij vertrek aan iemand anders geven, en de andere helft dan? Mogen ze die meenemen?
Alleen als je het winnende bod hebt lijkt me toch?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:55 schreef arneaux het volgende:
Mijn idee. Wat ik me afvraag; is het bedrag wat je inzet zowieso helemaal weg daarna? Stel je veel mensen zetten boven de 20.000 euro in dan gaat de pot dus heeel erg naar beneden. Dus tja, iedereen moet gewoon zo laag mogelijk inzetten om de pot kunstmatig hoog te houden.
Dat moet je in de FB vragenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:51 schreef Nostalgist het volgende:
Mag de TT worden aangepast naar jokerS ?
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Kan van [COS #20] nominatiejoker veranderd worden in nominatiejokers?
Geen flauw idee. Staat dat ergens expliciet vermeld? Ik zie BB er wel voor aan gewoon al het geld te cashen onder het mom van; ja zoveel had je ervoor over om hier te blijven, maar je hebt niet het hoogst geboden, en tja das gewoon dikke pech maar je bent je geld kwijt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alleen als je het winnende bod hebt lijkt me toch?
Of gewoon een topicreportquote:
Dat zou een vreemde manier zijn van bieden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef arneaux het volgende:
[..]
Geen flauw idee. Staat dat ergens expliciet vermeld? Ik zie BB er wel voor aan gewoon al het geld te cashen onder het mom van; ja zoveel had je ervoor over om hier te blijven, maar je hebt niet het hoogst geboden, en tja das gewoon dikke pech maar je bent je geld kwijt.
Lijkt me ook . BB heeft nog kansen genoeg om het prijzengeld naar beneden te halen.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Alleen als je het winnende bod hebt lijkt me toch?
Dat is t ook. Je moet t denk ik ook meer zien als wedden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:01 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Dat zou een vreemde manier zijn van bieden.
Nee, maar zo werkt een veiling normaal gesproken nooit, dus dat zou me heel erg verbazen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:59 schreef arneaux het volgende:
Geen flauw idee. Staat dat ergens expliciet vermeld?
'Men' zal de jokers wel geheim houden voor de rest van de bewoners...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:03 schreef tybalt2 het volgende:
Ik verwacht dat de mensen met de jokers straks snel genomineerd zullen worden, zodat de jokers weggespeeld worden en iedereen weer dezelfde uitgangspositie heeft..
Maar als die het hoogste bod heeft kan die hem inzettenquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:04 schreef arneaux het volgende:
Die Semih kan bieden wattie wil, maar genomineerd staattie toch al.
dat zou wel leuk zijn, maar ik ben bang dat het voor de bewoners geheim blijft wie de jokers hebben..quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:03 schreef tybalt2 het volgende:
Ik verwacht dat de mensen met de jokers straks snel genomineerd zullen worden, zodat de jokers weggespeeld worden en iedereen weer dezelfde uitgangspositie heeft..
Ik denk niet dat ze gaan zeggen wie een joker heeft gekocht. Ook niet aan diegene zelf.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:03 schreef tybalt2 het volgende:
Had het daarstraks opgezocht het was 262.500 euroquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:06 schreef Kinga het volgende:
Hoveel had Joost vorig jaar ook weer gewonnen?
haar naam is anna en ze ligt hier in de sloot....quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:08 schreef Tamaartje het volgende:
Klote Tijnheb ik weer dat nummer in mn hoofd... het was er net uit..
Toen Roel vorig jaar gitaar zat te spelen was t wel écht gezellig in de tuin ja, dat klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:14 schreef Bocaj het volgende:
Eigenlijk wel jammer dat ze niet naar buiten kunnen.... Krijgen we ook geen romantisch kampvuur dit jaar
Vertelquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:20 schreef arneaux het volgende:
Weten ze nou écht niet wat de stelling van Pythagoras is?!
Dat jij dat serieus neemtquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:19 schreef Bocaj het volgende:
Is ook ergens te zien hoeveel mensen op fok/bb zitten op een bepaald uur? Pinbal misschien?
Egbert zegt dat bb internet users nog niet zoveel zijn...
Klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Akwadraat + Bkwadraat = Ckwadraat ???
Ik kan niet zien wie er meelezen, maar zelfs dan is Fok! nog maar 1 van de vele sites. Ik heb dat wel eens aan Sirolf gevraagd voor een indicatie, ik zal eens kijken of ik dat nog kan vinden.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:19 schreef Bocaj het volgende:
Is ook ergens te zien hoeveel mensen op fok/bb zitten op een bepaald uur? Pinbal misschien?
Egbert zegt dat bb internet users nog niet zoveel zijn...
Gemistquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef Nostalgist het volgende:
Ze bijt nagel volgens mij. Na dit beeld tikte Semih haar hand uit haar mond. Wel een vertederend gebaar...;-)
akwadraat = ckwadraat - bkwadraat heur!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef Kinga het volgende:
[..]
Akwadraat + Bkwadraat = Ckwadraat ???
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef nodisch18 het volgende:
haha die blonde denkt dat niemand kan voorstellen dat ze slechts mavo heeft
Ja, wat nou?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
akwadraat = ckwadraat - bkwadraat heur!
thxquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wie er meelezen, maar zelfs dan is Fok! nog maar 1 van de vele sites. Ik heb dat wel eens aan Sirolf gevraagd voor een indicatie, ik zal eens kijken of ik dat nog kan vinden.
iq, eq en cocu hahahaquote:
neequote:Op zondag 20 augustus 2006 17:25 schreef versabommie het volgende:
[..]
akwadraat = ckwadraat - bkwadraat heur!
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef nodisch18 het volgende:
haha die blonde denkt dat niemand kan voorstellen dat ze slechts mavo heeft
Zal niet de laatste keer zijn denk ik....quote:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef Wickedangel het volgende:
"Vliegt daar mijn enige hersencel weg?"
[afbeelding]
Wat een rare stomp!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:27 schreef Wickedangel het volgende:
"Vliegt daar mijn enige hersencel weg?"
[afbeelding]
Toch raar dat die jongen die gedachten heeft... hij is zelf half indo/chineesquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:30 schreef LekkerSimpel het volgende:
De nazi met het domme arische blondje...
[afbeelding]
Ik twijfel aan wel meer geaardheden in het huis.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:33 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Op een jongen met een diadeem in zijn haar![]()
Graag bespreken in het SC-topic, dank u.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:24 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik kan niet zien wie er meelezen, maar zelfs dan is Fok! nog maar 1 van de vele sites. Ik heb dat wel eens aan Sirolf gevraagd voor een indicatie, ik zal eens kijken of ik dat nog kan vinden.
Het zal mij verder worst wezen. Maar een diadeem als man, dat kan niet. Doe dan een band in je haar zoals Semih.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:35 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik twijfel aan wel meer geaardheden in het huis.
Misschien denkt Tjen wel dat ie David Beckham is. Net als Sjaan vindt dat ze op Naomi lijkt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:37 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het zal mij verder worst wezen. Maar een diadeem als man, dat kan niet. Doe dan een band in je haar zoals Semih.
Whahahaha Ruby, je zat erop te wachten, hèquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:37 schreef ruby het volgende:
[..]
Graag bespreken in het SC-topic, dank u.
Beckham is misschien wel de mooiste man op aarde. Tjen (leuk, die houden we erin!) mag nog niet eens zijn schoenen poetsen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:38 schreef ruby het volgende:
[..]
Misschien denkt Tjen wel dat ie David Beckham is. Net als Sjaan vindt dat ze op Naomi lijkt.![]()
Ja, inderdaad. Ik moet steeds zo op m'n tenen lopen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:38 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Whahahaha Ruby, je zat erop te wachten, hè![]()
Etienne wordt daadwerkelijk Tjen genoemd door intimi, dus ik heb het niet verzonnen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:40 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Beckham is misschien wel de mooiste man op aarde. Tjen (leuk, die houden we erin!) mag nog niet eens zijn schoenen poetsen.
Drankquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:42 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, inderdaad. Ik moet steeds zo op m'n tenen lopen...
On topic: Is er al drank of drugs geleverd?
Eerst zelf kijken, dan blaten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:37 schreef ruby het volgende:
Graag bespreken in het SC-topic, dank u.
jullie zitten hier elkaar gek te maken dat hij racist is... gebaseerd op 1 fotootje waar hij in de camera zwaait.... stelletje sukkeltjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:32 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Toch raar dat die jongen die gedachten heeft... hij is zelf half indo/chinees
Ik snap ook niet waar dat op is gebaseerd. Zodra je je arm omhoog steekt, ben je tegenwoordig blijkbaar al een neonazi.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:44 schreef koolheid het volgende:
[..]
jullie zitten hier elkaar gek te maken dat hij racist is... gebaseerd op 1 fotootje waar hij in de camera zwaait.... stelletje sukkeltjesoveral even vermelden (op deze site) dat hij nazi is etc, moeten jullie weten, maar echt objectief zijn jullie hier niet
![]()
volgens mij is janine echt een nazi!quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dat op is gebaseerd. Zodra je je arm omhoog steekt, ben je tegenwoordig blijkbaar al een neonazi.
Beetje lief doen hoor.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eerst zelf kijken, dan blaten.
Stond namelijk al in de SC.
Niet zo onaardig doen meteen lieverd, nergens voor nodig.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Eerst zelf kijken, dan blaten.
Stond namelijk al in de SC.
Nee hoor, zij is de nieuwe Naomi. Zegt ze tenminste zelf, en dan moet 't wel waar zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:46 schreef versabommie het volgende:
[..]
volgens mij is janine echt een nazi!
daarbij komt ook nog dat die foto misschien wel een paar jaar geleden iis emaakt?quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:44 schreef koolheid het volgende:
[..]
jullie zitten hier elkaar gek te maken dat hij racist is... gebaseerd op 1 fotootje waar hij in de camera zwaait.... stelletje sukkeltjesoveral even vermelden (op deze site) dat hij nazi is etc, moeten jullie weten, maar echt objectief zijn jullie hier niet
![]()
quote:
Doe dat maar in de SC.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:46 schreef ruby het volgende:
Niet zo onaardig doen meteen lieverd, nergens voor nodig.![]()
Heb je de site al gezien ? www.cu2.nl/hollandsetrots .Vol met Lonsdale en kreten over moslims...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik snap ook niet waar dat op is gebaseerd. Zodra je je arm omhoog steekt, ben je tegenwoordig blijkbaar al een neonazi.
Jawel, je zag hem kijken... "Verzuip ik haar nu, of wacht ik nog even..."quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
daarbij komt ook nog dat die foto misschien wel een paar jaar geleden iis emaakt?
Mensenn veranderen.... als ik een racist was geweest dan had ik ehct niet met Janine in het zwembad gaan zitten hoor![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef arneaux het volgende:
Ja vooral hoe ze die slang rechstreeks in de maag van de eenden doen zodat ze maar zo snel mogelijk vetgemest kunnen worden, en af en toe he kan de maag het allemaal niet aan en dan ontploft de eend, Echt wat een fantastische maaltijd idd. Ik ben geen vegetarier maar dit zou ik nooit eten.
Ok laat LOnsdale eruit. Ik heb ook 3 lonsdale vesten, die overigens heeeel erg lekker zitten. EN IK BEN GEEN RACIST! (ik ga volgende maand zelfs met een spanjaard (ja dat is ook een buitenlander) trouwen)quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je de site al gezien ? www.cu2.nl/hollandsetrots Vol met Lonsdale en kreten over moslims...![]()
Eend, gans. Potato, Potata.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:52 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Jij hebt het over Ganzenlever, ook
trouwens, maar wat ze in BB gaan eten is waarschijnlijk gewoon de lever van een varken ofzo
Het gaat mij om de context waarin Lonsdale gebruikt is. Ik heb niets tegen de kleding of het dragen ervan. Het gaat mij om de context en toon van de site...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ok laat LOnsdale eruit. Ik heb ook 3 lonsdale vesten, die overigens heeeel erg lekker zitten. EN IK BEN GEEN RACIST! (ik ga volgende maand zelfs met een spanjaard (ja dat is ook een buitenlander) trouwen)
Tjah en die anti moslim kreten.....
Gaan de theoriën ook niet meer op dat Marcel z'n vader niet is....quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Heb je de site al gezien ? www.cu2.nl/hollandsetrots .Vol met Lonsdale en kreten over moslims...![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
Mensen, SC in het daarvoorbestemde SC topic.
dat is foie gras....ganzeleverpatéquote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef arneaux het volgende:
Ja vooral hoe ze die slang rechstreeks in de maag van de eenden doen zodat ze maar zo snel mogelijk vetgemest kunnen worden, en af en toe he kan de maag het allemaal niet aan en dan ontploft de eend, Echt wat een fantastische maaltijd idd. Ik ben geen vegetarier maar dit zou ik nooit eten.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:55 schreef arneaux het volgende:
Mensen, SC in het daarvoorbestemde SC topic.
wat een onwijs dom gelul... ik weet niet of je bekend bent met dit soort brEeZah sites, maar daar is het hip om kledingmerken neer te zetten oid...quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:55 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Het gaat mij om de context waarin Lonsdale gebruikt is. Ik heb niets tegen de kleding of het dragen ervan. Het gaat mij om de context en toon van de site...
maar hij heeft de pech dat iemand een foto van 3 of 4 jaar geleden heeft gevonden. en dat ie een rasist is omdat er lonsdale plaatjes op zijn site staan maar wie de oorsprong daar van weet zou zo'n uitspraak niet doen want het is een kickbox merk van 'donkere mannen' en het is tegenwoordig een merk dat bij de hardcore muziek hoort en toen zijn er bepaalde mensen geweest die hebben gezegt dat hardcore bij natie's hoort en dat lonsdale daar dan ook maar bij hoort en over het homo zijn van etienne is ook niet waar die films was een flauw cadeau van vrienden... zullen we nu weer lief doen en de vooroordelen weg laten???quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:45 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
helemaal mee eensquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:02 schreef koolheid het volgende:
[..]
wat een onwijs dom gelul... ik weet niet of je bekend bent met dit soort brEeZah sites, maar daar is het hip om kledingmerken neer te zetten oid...
en qua uitspraken op die site? valt wel mee toch... hij zegt zelf letterlijk "dus fuck die die namaak racisten!" ... hollandstrots slaat duidelijk op die smartelappe shit van hem
ze zijn al wat langer bezig hoor.... Ik ging om 17;00 uur em vriend opahlen en toen waren ze toch al bezig?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:10 schreef witste het volgende:
14 x minimaal 2 minuten excl. begeeftijd is toch al gauw bijna een half uurtje...
Ze zijn al een uur en een kwartier bezig....... zo moeilijk is dat toch niet? Bieden?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:56 schreef charmed_angel het volgende:
egbert is terug
ze mogen nu de woonkamer ook niet uit tot ze klaar zijn met biedenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:10 schreef arneaux het volgende:
Wat zitten ze trouwens veel als groep bij elkaar.
geen idee ze zei: dank je wel BBquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:12 schreef ruby het volgende:
Wat doet Hilde nou allemaal weer?
Plassen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
geen idee ze zei: dank je wel BB
Bij welke natie's dan?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:06 schreef SweetHoneyBee het volgende:
[..]
*knip*
dat hardcore bij natie's hoort en dat lonsdale daar dan ook maar bij hoort
*knip*
BB heeft ze dan wel op noodrantsoen gezet, maar toch wel een heel bewuste keuze in het menu gemaakt. Zo voorziet de makreel in een flinke hoeveelheid vitamine D die ze nu zonder zonlicht hard nodig hebben, en de lever voorziet in een grote hoeveelheid b12 die ze net zo goed hard nodig hebben met het noodrantsoen. Beide vitamines zijn heel erg belangrijk voor botten en het spier- en zenuwgestel. De lever is niet van een eend of gans, dus de taferelen van ontploffende ganzen en eenden gaan hier echt niet op.quote:Op zondag 20 augustus 2006 17:50 schreef arneaux het volgende:
Ik vermoed duitslandquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:17 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Bij welke natie's dan?
Kon het niet laten...
Ik had geen idee waar de lever vandaan kwam en ik maakte een te vroege aanname.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
BB heeft ze dan wel op noodrantsoen gezet, maar toch wel een heel bewuste keuze in het menu gemaakt. Zo voorziet de makreel in een flinke hoeveelheid vitamine D die ze nu zonder zonlicht hard nodig hebben, en de lever voorziet in een grote hoeveelheid b12 die ze net zo goed hard nodig hebben met het noodrantsoen. Beide vitamines zijn heel erg belangrijk voor botten en het spier- en zenuwgestel. De lever is niet van een eend of gans, dus de taferelen van ontploffende ganzen en kippen gaan hier echt niet op.
Ze denken er inderdaad wel over na bij BB. Net als bij de pindakaas, uien van het noodrantsoen van BB-5quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:18 schreef Tissik het volgende:
[..]
BB heeft ze dan wel op noodrantsoen gezet, maar toch wel een heel bewuste keuze in het menu gemaakt. Zo voorziet de makreel in een flinke hoeveelheid vitamine D die ze nu zonder zonlicht hard nodig hebben, en de lever voorziet in een grote hoeveelheid b12 die ze net zo goed hard nodig hebben met het noodrantsoen. Beide vitamines zijn heel erg belangrijk voor botten en het spier- en zenuwgestel. De lever is niet van een eend of gans, dus de taferelen van ontploffende ganzen en kippen gaan hier echt niet op.
het is U vergevenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:20 schreef arneaux het volgende:
[..]
Ik had geen idee waar de lever vandaan kwam en ik maakte een te vroege aanname.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:20 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Ik vermoed duitsland
Sorry voor de sc, nu houd ik op
Viel me ook al op..... Haar gezicht spreekt boekdelen.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:26 schreef charmed_angel het volgende:
En hij zit weer naast der
[afbeelding]
Het is gewoon nog een jong broekkie... Zij past ook niet in zijn wereld...quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:27 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Viel me ook al op..... Haar gezicht spreekt boekdelen.....![]()
daar krijg je toch de pokke vanquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:30 schreef arneaux het volgende:
Janine vindt echt alles fan-tas-tisch. Jezus mina.
Eerdah het rattekankah achtah muh hartklep.quote:
dat denk ik ook wel ja anders ff een poll maken op welke volgorde hij het probeert?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:30 schreef ruby het volgende:
Ik denk dat Tjen nog wel een versierpoging gaat wagen.
Ze is een halve bionische vrouw ja... Had ik al gelezenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:38 schreef arneaux het volgende:
Heb je al gelezen dat helemaal nep is?
Hij moet af en toe zijn rechterarm gewoon in bedwang houdenquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef BVO het volgende:
Die Etiënne blijft een galbak.
Hij is toch een ultra-extreem-rechtse nazi kindermoordenaar of zo?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:42 schreef BVO het volgende:
Die Etiënne blijft een galbak.
Ik haat die R uitspraak van haarquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:41 schreef arneaux het volgende:
Ik vind dat die lange echt een prettige stem heeft om naar te luisteren.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:44 schreef Pinball het volgende:
[..]
Hij is toch een ultra-extreem-rechtse nazi kindermoordenaarkasthomo of zo?
Dat heb ik ook een beetje! Er lijkt iets te bestaan tussen Jeroen en Marcel, maar hoe de relatie tussen Rik en Hilde/Milica is, is ook nog niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk steeds meer dat er meerdere familiebanden in het huis rondlopen.
[afbeelding]
Volgens mij is Marlies de moeder van Egbert (die Progeria heeft)....quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje! Er lijkt iets te bestaan tussen Jeroen en Marcel, maar hoe de relatie tussen Rik en Hilde/Milica is, is ook nog niet helemaal duidelijk.
Een geheime zoonquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk steeds meer dat er meerdere familiebanden in het huis rondlopen.
[afbeelding]
Milica kent Rik volgens mij van het uitgaan, en hij was haar kapperquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje! Er lijkt iets te bestaan tussen Jeroen en Marcel, maar hoe de relatie tussen Rik en Hilde/Milica is, is ook nog niet helemaal duidelijk.
Nee, veel vaker. Ze hadden het er vanmiddag over, dat Rik als hij bij Hilde was ALTIJD al vond dat hij op een bepaald moment genoeg wijn had gehad, dat hij ineens verdwenen was, dat ze hem een paar jaar later in Den Bosch zag lopen en toen helemaal "flipte". Waarop Milica zei, dat je nooit lang boos kunt blijven op Rik. Klinkt toch niet als een heel oppervlakkige of kortstondige band tussen die mensen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef Napster het volgende:
[..]
Milica kent Rik volgens mij van het uitgaan, en hij was haar kapper
Hilde heeft haar haar ook eens laten knippen bij hem volgens mij
Ik denk dat je gelijk hebt. Die blonde in die relaxestoel heeft droevige ogen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef Tissik het volgende:
Bij de vrolijke zusjes, heb ik sterk het idee dat daar een tragisch verhaal speelt. Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar het lijkt wel iets heel heftigs te zijn. Ik maakte dat gisteren op uit kleine opmerkingen die gemaakt werden toen ze samen in bed lagen te kletsen over dingen die ze nog samen willen ondernemen.
Het is eigenlijk een Siamese tweeling die aan het hoofd verbonden was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef Tissik het volgende:
Bij de vrolijke zusjes, heb ik sterk het idee dat daar een tragisch verhaal speelt. Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar het lijkt wel iets heel heftigs te zijn. Ik maakte dat gisteren op uit kleine opmerkingen die gemaakt werden toen ze samen in bed lagen te kletsen over dingen die ze nog samen willen ondernemen.
Weetje dat ik het niet vreemd zou vinden als het zo was!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een Siamese tweeling die aan het hoofd verbonden was.
Ze moeten nu allebei leven met maar 1 hersenhelft.
Tragisch, inderdaad.![]()
Het is heel simpel... de een ziet er duidelijk jonger uit dan de andere..quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:04 schreef Tissik het volgende:
Ik kan de zusjes onmogelijk uit elkaar houden. Ik noem ze daarom ook maar "de zusjes", of roze of blauwe zus in de verslagjes die ik tik. Hopelijk is dat voor niemand storend, maar ik kan ze dus écht niet van elkaar onderscheiden.
Zender checken.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:11 schreef arneaux het volgende:
Egbert, speak up, ik versta er werkelijk geen flikker van.
Als ik de boel in fullscreen bekijk, kan ik dat onderscheid ook nog ontdekken. Echter, als je verslagjes wilt tikken, kun je het beeld niet op fullscreen gooien en dan zijn die details niet meer zichtbaar. Mensen die het onderscheid wél kunnen maken (zoals jij), zouden ook verslagjes weg kunnen tikken! Succes!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:08 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Het is heel simpel... de een ziet er duidelijk jonger uit dan de andere..
de oudere... dat is Monique.. de jongere.. dat is Sabrina... als je een beetje mensen kennis hebt, zie je dat de een er ook uit ziet als een 35 jarige... dat zie je gewoon aan het gezicht... de andere ziet er duidelijk jonger uit... das dus de 27 jarige Sabrina...
succes![]()
Ik bedoel het goed hoor.. het is namelijk goed te zien.. ook op klein scherm... maarja ik wordt weer verkeerd begrepen. Mijn "Succes" is niet cynisch bedoeld... Beetje jammer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:12 schreef Tissik het volgende:
[..]
Als ik de boel in fullscreen bekijk, kan ik dat onderscheid ook nog ontdekken. Echter, als je verslagjes wilt tikken, kun je het beeld niet op fullscreen gooien en dan zijn die details niet meer zichtbaar. Mensen die het onderscheid wél kunnen maken (zoals jij), zouden ook verslagjes weg kunnen tikken! Succes!
Best wel terechtquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Heb een beetje Scanman/Lieske syndroom geloof ik, al zit ik nu op een stoel en niet op de bank
Het lijkt vast of de tijd voorbij vliegt als je middag en avondeten 3 uur achter elkaar opeetquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:16 schreef markna het volgende:
uhhh egbert heeft het over tijd gebrek ???
je zit daar nog wel ff geloof ik
Welnee, maar het was een beetje een inkoppertje om deze re te gevenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:16 schreef Wishjuh het volgende:
[..]
Ik bedoel het goed hoor.. het is namelijk goed te zien.. ook op klein scherm... maarja ik wordt weer verkeerd begrepen. Beetje jammer.
klopt en het is wel balangrijk in het begin vrienden temaken aangezien de mesten stemmen op de persoon in het begin waar ze het minst mee om gingen. Je kunt in die korte tijd moeilijk een hekel aan iemand krijgen.. hoewel bij Janine alles mogelijk is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:15 schreef arneaux het volgende:
Ik denk dat Marcia nog best wellis stemmen zou kunnen gaan krijgen. Ze trekt echt met niemand op, behalve met ha pa, heel-de-tijd.
AAAAAAAAAAh Fuck, zie je wel een kwestie van tijd voor het weer over die spuuglelijke wibrabank zou gaanquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat lach je lief naar me
Heb een beetje Scanman/Lieske syndroom geloof ik, al zit ik nu op een stoel en niet op de bank
het is al goed, we vergeven het je.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:17 schreef Stereotomy het volgende:
[afbeelding]
Wat lach je lief naar me
Ik ben heel vergevingsgezind. Twee tieten en een kut, prima al!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
het is al goed, we vergeven het je.straks valt ze naakt heel erg tegen muahaha.
![]()
Banken zijn er om op te zitten.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:20 schreef versabommie het volgende:
[..]
AAAAAAAAAAh Fuck, zie je wel een kwestie van tijd voor het weer over die spuuglelijke wibrabank zou gaan
Hoe weten ze dat? (ik heb geen streams aan)quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:23 schreef arneaux het volgende:
Haha. Geinig, 1 van de zusjes heeft de oude zender van Linda om.
Linda's naam staat erop geschreven.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Hoe weten ze dat? (ik heb geen streams aan)
Dat vroeg ik me ook af, ik heb de streams ff zonder geluid aan!quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Op 1 van de zenders zat een plakkertje met daarop de naam "Linda".quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:24 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
aahhh vandaarquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Linda's naam staat erop geschreven.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:27 schreef bb-millie het volgende:
![]()
![]()
mijn allereerste (nietszeggende) "dinges"shot
[afbeelding]
hij is wel errug mini hoor, jeeses ben ik daar de halve dag mee bezig geweest....![]()
Ze had al veel operaties ondergaan he? Lip, borsten en wat was het nog meer?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
Toch wel jammer dat veel nep is, want wel een mooi meissie.
Ach, een beetje de natuur wat helpen is toch niet erg?quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[afbeelding]
Toch wel jammer dat veel nep is, want wel een mooi meissie.
Daar zat ik nét over na te denken.. over die ronde bol op tafel.quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:27 schreef Kokstra het volgende:
Geen tafelcamera dit jaar?
neus en billenquote:Op zondag 20 augustus 2006 19:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ze had al veel operaties ondergaan he? Lip, borsten en wat was het nog meer?
neus, lippen, oren, borsten, buik en billen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:27 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Ze had al veel operaties ondergaan he? Lip, borsten en wat was het nog meer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |