Dat heb ik ook een beetje! Er lijkt iets te bestaan tussen Jeroen en Marcel, maar hoe de relatie tussen Rik en Hilde/Milica is, is ook nog niet helemaal duidelijk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk steeds meer dat er meerdere familiebanden in het huis rondlopen.
[afbeelding]
Volgens mij is Marlies de moeder van Egbert (die Progeria heeft)....quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje! Er lijkt iets te bestaan tussen Jeroen en Marcel, maar hoe de relatie tussen Rik en Hilde/Milica is, is ook nog niet helemaal duidelijk.
Een geheime zoonquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:48 schreef LekkerSimpel het volgende:
Ik denk steeds meer dat er meerdere familiebanden in het huis rondlopen.
[afbeelding]
Milica kent Rik volgens mij van het uitgaan, en hij was haar kapperquote:Op zondag 20 augustus 2006 18:51 schreef Tissik het volgende:
[..]
Dat heb ik ook een beetje! Er lijkt iets te bestaan tussen Jeroen en Marcel, maar hoe de relatie tussen Rik en Hilde/Milica is, is ook nog niet helemaal duidelijk.
Nee, veel vaker. Ze hadden het er vanmiddag over, dat Rik als hij bij Hilde was ALTIJD al vond dat hij op een bepaald moment genoeg wijn had gehad, dat hij ineens verdwenen was, dat ze hem een paar jaar later in Den Bosch zag lopen en toen helemaal "flipte". Waarop Milica zei, dat je nooit lang boos kunt blijven op Rik. Klinkt toch niet als een heel oppervlakkige of kortstondige band tussen die mensen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef Napster het volgende:
[..]
Milica kent Rik volgens mij van het uitgaan, en hij was haar kapper
Hilde heeft haar haar ook eens laten knippen bij hem volgens mij
Ik denk dat je gelijk hebt. Die blonde in die relaxestoel heeft droevige ogen.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef Tissik het volgende:
Bij de vrolijke zusjes, heb ik sterk het idee dat daar een tragisch verhaal speelt. Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar het lijkt wel iets heel heftigs te zijn. Ik maakte dat gisteren op uit kleine opmerkingen die gemaakt werden toen ze samen in bed lagen te kletsen over dingen die ze nog samen willen ondernemen.
Het is eigenlijk een Siamese tweeling die aan het hoofd verbonden was.quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:54 schreef Tissik het volgende:
Bij de vrolijke zusjes, heb ik sterk het idee dat daar een tragisch verhaal speelt. Ik kan er mijn vinger niet opleggen, maar het lijkt wel iets heel heftigs te zijn. Ik maakte dat gisteren op uit kleine opmerkingen die gemaakt werden toen ze samen in bed lagen te kletsen over dingen die ze nog samen willen ondernemen.
Weetje dat ik het niet vreemd zou vinden als het zo was!quote:Op zondag 20 augustus 2006 18:58 schreef Pinball het volgende:
[..]
Het is eigenlijk een Siamese tweeling die aan het hoofd verbonden was.
Ze moeten nu allebei leven met maar 1 hersenhelft.
Tragisch, inderdaad.![]()
Het is heel simpel... de een ziet er duidelijk jonger uit dan de andere..quote:Op zondag 20 augustus 2006 19:04 schreef Tissik het volgende:
Ik kan de zusjes onmogelijk uit elkaar houden. Ik noem ze daarom ook maar "de zusjes", of roze of blauwe zus in de verslagjes die ik tik. Hopelijk is dat voor niemand storend, maar ik kan ze dus écht niet van elkaar onderscheiden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |