Vind haar ook echt irritant..quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en toen zei Hilde: ow lekker![]()
jah klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind haar ook echt irritant..
Sem is de troetelturk en Janine de Excuus surinamer? ofzo?
Door Marlies geloof ik, bij wijze van grap.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Door wie ?Ze lezen met me mee !!!!!
![]()
Ikluister niet echt naar de gesprekken.. het staat wel aan maar het is gewoon saaiquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die de streams al nauwelijks meer volgt?
Zo te zien ben je niet de enige op dit moment. Het is hier niet zo heel erg druk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het geluid zelfs uit. De beelden zie ik wel om af en toe een capture te maken... maar verder ...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ikluister niet echt naar de gesprekken.. het staat wel aan maar het is gewoon saai![]()
Hier nog iemand. Ik kan het geluid al bijna niet eens meer verdragenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat ik Marcia niet zo heel leuk vind.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Vinden jullie Marcia ookk niet praten als SITA?
Same here. Het spectaculairste wat net is gebeurd is dat de oven uit is gegaan en ze nu geen tijd meer hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ikluister niet echt naar de gesprekken.. het staat wel aan maar het is gewoon saai![]()
Ik dacht dat het aan mij lag maar op het moment zijn er teveel mensen om van gescprekken fatsoenlijke woorden op te vangenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het geluid zelfs uit. De beelden zie ik wel om af en toe een capture te maken... maar verder ...
Daar ga ik je aan houden hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef ruby het volgende:
Naja, we moeten moed houden. BB houdt het nu nog rustig, maar straks gaat het echt beginnen. Mark my words.
heb er nog niet echt op gelet.. zal ik eens doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Daar heeft z'n broer Tijn ook last van ja. Als hij lacht, is het net een pony (paard vond ik weer zo drastisch).quote:
ja heel erg en Marlies als Didoquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook niet. nu die Hilde erbij is helemaal niet meer. laat eerst die kakeltantes maar eens wieberen dan kijk ik wel weer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat ik Marcia niet zo heel leuk vind.
Ben ik nou heel raar?
Aan de overweldigende respons te zien niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
dat was volgens mij dr broerquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is Marcia?
Marcia woont en studeert in Amsterdam. Ze is single en en trekt daarom veel op met haar vriendinnen.
Maar ze laat net een foto zien van haar vriendje...
Marlies paradeert wel door het huis als een soort Dido ja. Of ze net zo praat weet ik eigenlijk niet.quote:
Ja ik heb nu even op gelet, ze heeft inderdaad ook zo'n stemmetje.. net als dat 1 van de zusjes net als Nathalie (BB5) praat.. nu vind ik Marcia geen irritante stem hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Oh, kut, dat heb ik dus gemist.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:13 schreef Kokstra het volgende:
Same here. Het spectaculairste wat net is gebeurd is dat de oven uit is gegaan en ze nu geen tijd meer hebben![]()
Ik heb net vorige week in centerparcs gezeten in Zandvoort. Was nog wel redelijk weer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Aan de overweldigende respons te zien niet.
Het is weer een ouderwets dagje centerparcs met regen buiten.
Marcia vertelde de eerste avond aan Micheline en Milica (?) dat ze 6 jaar lang een relatie had... een tijdje geleden uitgegaan en zijn nu sinds een maand weer bij elkaar,,, maar, omdat ze al met de voorbereidingen van het programma zijn gestart toendertijd staat in haar status nog steeds dat ze single is...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is Marcia?
Marcia woont en studeert in Amsterdam. Ze is single en en trekt daarom veel op met haar vriendinnen.
Maar ze laat net een foto zien van haar vriendje...
Ik heb het geluid ook uit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies paradeert wel door het huis als een soort Dido ja. Of ze net zo praat weet ik eigenlijk niet.
Nou, dat denk ik dus idd ook. Die moeder is ook behoorlijk vrij (jointjes enzo) en Milica lust er volgens mij wel pap van. Ze is niet voor niets vrijgezelquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:16 schreef Remzz het volgende:
Milica gaat zich nog heeel erg misdragen als er drank komt.
Milica is niet single hoor. Ze verraadde dat gisteren zelfs terwijl ze der mond had moeten houden in het spel met Jeroen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik dus idd ook. Die moeder is ook behoorlijk vrij (jointjes enzo) en Milica lust er volgens mij wel pap van. Ze is niet voor niets vrijgezel
Dat wordt de nieuwe LindaDuikt zo met Semih in bed
het is alleen niet zijn echte zoon... hjj heeft hem wl vanaf zijn derde opgevoedquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:18 schreef Bocaj het volgende:
Egbert heeft ook een zoon van 30... dan was hij dus met 15 al vader...
Nee, juist niet. Ze zei "Áls ik thuis een vriendje had gehad...."quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Milica is niet single hoor. Ze verraadde dat gisteren zelfs terwijl ze der mond had moeten houden in het spel met Jeroen...
ze zei toch: ALS ik een vriendje thuis had... en sloeg toen haar hand voor de mondquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Milica is niet single hoor. Ze verraadde dat gisteren zelfs terwijl ze der mond had moeten houden in het spel met Jeroen...
Precies. Milica is zo single als maar kanquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ze zei toch: ALS ik een vriendje thuis had... en sloeg toen haar hand voor de mond![]()
Iddquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik dus idd ook. Die moeder is ook behoorlijk vrij (jointjes enzo) en Milica lust er volgens mij wel pap van. Ze is niet voor niets vrijgezel
Dat wordt de nieuwe LindaDuikt zo met Semih in bed
Volgens mij heeft Marcel er ook geen moeite mee. Maar die gaat liever voor Milica volgens mij...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:21 schreef Remzz het volgende:
[..]
Idd, vooral door die moeder die duikt zelf met een beetje pech ook met ome Egbert het bed in ofzo
Nee dat is niet zijn echte zoon.. hij kent hem vanaf zijn 3equote:Op zondag 20 augustus 2006 15:18 schreef Bocaj het volgende:
Egbert heeft ook een zoon van 30... dan was hij dus met 15 al vader...
Ze moest zelfs huilenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik lees net dat Monique het toilet had verstopt door er nota bene een tampon in te gooien?
Klopt..... ze ziet eruit als een dom persoon en ze is het ook nogquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Ik lees net dat Monique het toilet had verstopt door er nota bene een tampon in te gooien?
Je loopt een beetje achterquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:24 schreef Stereotomy het volgende:
Hoorde daar niet een 'als' bij?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:19 schreef Nostalgist het volgende:
Spuit elf.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:26 schreef Pinball het volgende:
Hoorde daar niet een 'als' bij?
"als ik een vriendje thuis had zitten.." meende ik.
daar is hummie op tegenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:28 schreef Jesssica het volgende:
Marlies en Tijn, dat gaat neuken worden
dat kan ik toch niet ruikenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:26 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Dudette, ik ben net 15 minuten wakker
Joa denk het wel weerquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:32 schreef Snoet123 het volgende:
Hebben de gezusters zich (alweer) afgezonderd?...
Kheb ze al gevondenquote:
Prachtige cap zoquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Zitten de zusjes in een dip?
[afbeelding]
Wie is dan Bart en wie Sabine?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:38 schreef scanman01 het volgende:
De nieuwe Bart en Sabine
[afbeelding]
Rekening houdend met wat ik onder de douche heb gezien, gok ik dat de linker Bart is en de rechter Sabinequote:
De Kelly van deze serie....quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:41 schreef Remzz het volgende:
Janine is veeeeels te nadrukkelijk aanwezig dat gaat der echt stemmen kosten.
erg leuk idee hoor...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:46 schreef bitwizard het volgende:
het gesprek gaat alweer over buitenlucht en hoofdpijn.. graag actie BB!
Houden zo, dan is de deceptie nog groterquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:46 schreef nodisch18 het volgende:
En ze denken nog steeds vanavond, komt alles goed!
zijn ze niet aan het lunchen?quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef _The_General_ het volgende:
Het ritme is er al uit aan het gaan, ze gaan nu al aan het avondeten!
ja zo kan je het ook nog zienquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:50 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
zijn ze niet aan het lunchen?
Ze gingen ontbijten om half 12...
Ik ben anders op het moment ook aan het etenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:53 schreef Taz10 het volgende:
[afbeelding]
ze zijn echt de tijd kwijt dat ze nu a aan tafel zitten![]()
Ik zie kaas en hagelslag enzo, dus middag etenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:53 schreef Taz10 het volgende:
[afbeelding]
ze zijn echt de tijd kwijt dat ze nu a aan tafel zitten![]()
Same herequote:Op zondag 20 augustus 2006 15:54 schreef nodisch18 het volgende:
Ik ben anders op het moment ook aan het eten![]()
ik ga over een uurtje ook eten, maar dan wel avondetenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:54 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
Ik ben anders op het moment ook aan het eten![]()
ik vindt het wel super humor hebben van die 2.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:36 schreef scanman01 het volgende:
Zitten de zusjes in een dip?
[afbeelding]
volgens mij wel..quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:05 schreef Tamaartje het volgende:
Maar mag je de andere helft dan meenemen?
snap er ook niet echt veel vanquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:06 schreef Pinball het volgende:
De verwarring over het geld, nu al hilarisch.
Dat zit er wel inquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef superhero87 het volgende:
Bij de tweetallen laat natuurlijk de een aan de ander achter
Lijkt me wel.....quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:07 schreef superhero87 het volgende:
Bij de tweetallen laat natuurlijk de een aan de ander achter
Je hebt gelijkquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:09 schreef Stereotomy het volgende:
Bridget zei heel duidelijk: ene helft aan de ander geven en andere helft *achterlaten* als je weg wordt gestemd.
0 EUR voor degene die eruit gaat.
"Nee, ik heb je sleutel ook niet gezien! Wat vervelend joh!"quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Jaaaaa, dus ze kunnen ook elkaars sleutels stelen?![]()
quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
ja gaafquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:10 schreef Stereotomy het volgende:
Of een geheime opdracht om iemands sleutel te stelenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:11 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Dat zou echt geweldig zijn hahahaha
Maar dan had BB/Talpa 450.000 kunnen uitkerenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:11 schreef charmed_angel het volgende:
nou het had leuker geweest als ze gewoon al het geld aan iemand anders mogen geven als ze eruit gestemd worden
dat mag ook wel eens een keer, ze verdienen er toch genoeg aanquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:12 schreef eborn het volgende:
[..]
Maar dan had BB/Talpa 450.000 kunnen uitkeren
dat verbaast me nou niksquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:17 schreef eborn het volgende:
LOL: "De blondi's snappen het niet"
Het geld in de kluisjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:18 schreef _The_General_ het volgende:
samenvatting?
Zelfspotquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:20 schreef Bloody_Hell het volgende:
whehehe let op waar je je sleutel legt, want ik ben en blijf een turk!!![]()
Zie m'n sigquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:22 schreef superhero87 het volgende:
Zijn er nog andere sites waar je de streams kunt bekijken? ipv bij talpa
http://www.v-o-l.nl/big_brother_streams.php?server=1&camera=3quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:22 schreef superhero87 het volgende:
Zijn er nog andere sites waar je de streams kunt bekijken? ipv bij talpa
Thanx!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/big_brother_streams.php?server=1&camera=3
wel 5.000 ofzoquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:25 schreef nodisch18 het volgende:
je moet ook een uniek bod hebben
Wat denkt BB, dat als iemand bijvoorbeeld 12.853 euri biedt voor de joker dat iemand anders dat wellicht ook net toevallig heeft geboden
mooi hè? Daaronder staan ook nog de foto's van de bewoners.... (handig)quote:
en jij zo precies 5.000 euri biedenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:27 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
wel 5.000 ofzodenk dat dat wel een bedrag is wat je vaker zal horen
Het geld in de kluisjesquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:27 schreef Bocaj het volgende:
Wat is eigenlijk het nut van die kluisjes?
Is het alleen maar een manier om mensen geld te geven om iets te kopen?
ja minder leuk, dit doet af aan het originele spelidee (BB1), waarin alles juist open en gelijk voor iedereen is.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Hummie en haar redactie er dit jaar veel te veel foefjes in willen stoppen.
nee ik nietquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:28 schreef nodisch18 het volgende:
[..]
en jij zo precies 5.000 euri bieden![]()
Ik vind het veelbelovend!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:26 schreef Wickedangel het volgende:
Ik krijg steeds meer het idee dat Hummie en haar redactie er dit jaar veel te veel foefjes in willen stoppen.
En kunnen met z'n drieën nog weleens de sterkste groep wordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:30 schreef Snoet123 het volgende:
De 3 "éénlingen" Marlies, Janine en Jeroen overleggen maar met elkaar![]()
oja, ik was even Jut en Juul vergetenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:29 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
nee ik nietmaar dat was de vraag niet
![]()
Ik ook.. vind het wel leukquote:
Het lijkt me overkill, maar de tijd zal het leren.quote:
De zusjes die ver zullen gaan ofzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:32 schreef markna het volgende:
leuk roddel gesprek tussen vader en dochter PLOP weg
goeie stream bdwquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/big_brother_streams.php?server=1&camera=3
Mij lijkt het juist zo heel interessant te wordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het lijkt me overkill, maar de tijd zal het leren.
Dat had ik al de eerste dag. Volgens mij zijn hun ook een stelletje en geen broers...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:33 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Tijn ook net een nicht.
Exact! Kun je je geld beter bewaren voor dingen die nog gaan komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had 0 euro geboden... m.a.w. ik had er niet aan meegedaan. Het is wat Milica zegt, als ze je eruit wilen hebben, dan ga je die week erna wel uit.... want dan heb je de joke rniet meer
het moet minimaal 100 euro zijn maar goedquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had 0 euro geboden... m.a.w. ik had er niet aan meegedaan. Het is wat Milica zegt, als ze je eruit wilen hebben, dan ga je die week erna wel uit.... want dan heb je de joke rniet meer
Maar juist in de eerste paar weken wordt er nog wel eens 'zomaar' genomineerd, zonder al te veel reden. Dan kan zo'n joker best handig zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
dat bewaren ze voor de tv-uitzendingenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef superhero87 het volgende:
Ik hoop dat ze de dbk filmen zometeen als ze gaan bieden
Ja dat denk ik dus ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef Snoet123 het volgende:
Semih en Marlies weten Nu al dat ze genomineerd zijn dus die zullen echt wel een bod uit gaan brengen
volgens mij hebben ze dat nog nooit gedaan. Dus we zullen het pas dinsdag ofzo zienquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef superhero87 het volgende:
ik ook!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef superhero87 het volgende:
ja dat lijkt me logisch, alhoewel Semih daar nog flink over twijfelde..quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef Snoet123 het volgende:
Semih en Marlies weten Nu al dat ze genomineerd zijn dus die zullen echt wel een bod uit gaan brengen
Ik gebruik SnagIT errug simpelquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:41 schreef Jesssica het volgende:
even hier vragen hoor (ook al in ander topic gevraagd maar nog geen reactie ontvangen)... ik wil graag caps maken, heb screenhunter gedownload... maar nu?????? Hoe gebruik ik dit enzo?
boodschappen doen op zondag?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef ruby het volgende:
Ben ff boodschappen wezen doen en ik dacht we zullen ondertussen wel in een nieuw COS-topic zitten, maar nee hoor.
Is het nog steeds zo spannend?
Ik Gadwin, waarschijnlijk nog simpellerquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik SnagIT errug simpel
Ik gebruik Fraps ook erg handigquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik SnagIT errug simpel
Idd en wat Semih al zei, zei zijn in priciepe met z'n tweeën. Marlies niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef Snoet123 het volgende:
ok ben nu Gadwin aan het downloaden... ben benieuwd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik Gadwin, waarschijnlijk nog simpeller
De SC is ook nog steeds in hetzelfde topic.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef ruby het volgende:
Ben ff boodschappen wezen doen en ik dacht we zullen ondertussen wel in een nieuw COS-topic zitten, maar nee hoor.
Is het nog steeds zo spannend?
Dat maken ze er volgens mij zelf vanquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:45 schreef D.Rose het volgende:
ze mogen alleen honderdjes bieden?
geprobeerd.... vond ik minder simpelquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik Gadwin, waarschijnlijk nog simpeller
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |