ik ook!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef superhero87 het volgende:
Ik hoop dat ze de dbk filmen zometeen als ze gaan bieden
ja dat lijkt me logisch, alhoewel Semih daar nog flink over twijfelde..quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef Snoet123 het volgende:
Semih en Marlies weten Nu al dat ze genomineerd zijn dus die zullen echt wel een bod uit gaan brengen
Ik gebruik SnagIT errug simpelquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:41 schreef Jesssica het volgende:
even hier vragen hoor (ook al in ander topic gevraagd maar nog geen reactie ontvangen)... ik wil graag caps maken, heb screenhunter gedownload... maar nu?????? Hoe gebruik ik dit enzo?
boodschappen doen op zondag?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef ruby het volgende:
Ben ff boodschappen wezen doen en ik dacht we zullen ondertussen wel in een nieuw COS-topic zitten, maar nee hoor.
Is het nog steeds zo spannend?
Ik Gadwin, waarschijnlijk nog simpellerquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik SnagIT errug simpel
Ik gebruik Fraps ook erg handigquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik SnagIT errug simpel
Idd en wat Semih al zei, zei zijn in priciepe met z'n tweeën. Marlies niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef Snoet123 het volgende:
Semih en Marlies weten Nu al dat ze genomineerd zijn dus die zullen echt wel een bod uit gaan brengen
ok ben nu Gadwin aan het downloaden... ben benieuwd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik Gadwin, waarschijnlijk nog simpeller
De SC is ook nog steeds in hetzelfde topic.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef ruby het volgende:
Ben ff boodschappen wezen doen en ik dacht we zullen ondertussen wel in een nieuw COS-topic zitten, maar nee hoor.
Is het nog steeds zo spannend?
Dat maken ze er volgens mij zelf vanquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:45 schreef D.Rose het volgende:
ze mogen alleen honderdjes bieden?
geprobeerd.... vond ik minder simpelquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik Gadwin, waarschijnlijk nog simpeller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |