Ik ook.. vind het wel leukquote:
Het lijkt me overkill, maar de tijd zal het leren.quote:
De zusjes die ver zullen gaan ofzo.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:32 schreef markna het volgende:
leuk roddel gesprek tussen vader en dochter PLOP weg
goeie stream bdwquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:25 schreef Bocaj het volgende:
[..]
http://www.v-o-l.nl/big_brother_streams.php?server=1&camera=3
Mij lijkt het juist zo heel interessant te wordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het lijkt me overkill, maar de tijd zal het leren.
Dat had ik al de eerste dag. Volgens mij zijn hun ook een stelletje en geen broers...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:33 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Tijn ook net een nicht.
Exact! Kun je je geld beter bewaren voor dingen die nog gaan komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had 0 euro geboden... m.a.w. ik had er niet aan meegedaan. Het is wat Milica zegt, als ze je eruit wilen hebben, dan ga je die week erna wel uit.... want dan heb je de joke rniet meer
het moet minimaal 100 euro zijn maar goedquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had 0 euro geboden... m.a.w. ik had er niet aan meegedaan. Het is wat Milica zegt, als ze je eruit wilen hebben, dan ga je die week erna wel uit.... want dan heb je de joke rniet meer
Maar juist in de eerste paar weken wordt er nog wel eens 'zomaar' genomineerd, zonder al te veel reden. Dan kan zo'n joker best handig zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
dat bewaren ze voor de tv-uitzendingenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef superhero87 het volgende:
Ik hoop dat ze de dbk filmen zometeen als ze gaan bieden
Ja dat denk ik dus ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef Snoet123 het volgende:
Semih en Marlies weten Nu al dat ze genomineerd zijn dus die zullen echt wel een bod uit gaan brengen
volgens mij hebben ze dat nog nooit gedaan. Dus we zullen het pas dinsdag ofzo zienquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef superhero87 het volgende:
Ik hoop dat ze de dbk filmen zometeen als ze gaan bieden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |