Mij lijkt het juist zo heel interessant te wordenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:31 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Het lijkt me overkill, maar de tijd zal het leren.
Dat had ik al de eerste dag. Volgens mij zijn hun ook een stelletje en geen broers...quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:33 schreef BVO het volgende:
Ik vind die Tijn ook net een nicht.
Exact! Kun je je geld beter bewaren voor dingen die nog gaan komenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had 0 euro geboden... m.a.w. ik had er niet aan meegedaan. Het is wat Milica zegt, als ze je eruit wilen hebben, dan ga je die week erna wel uit.... want dan heb je de joke rniet meer
het moet minimaal 100 euro zijn maar goedquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
Ik had 0 euro geboden... m.a.w. ik had er niet aan meegedaan. Het is wat Milica zegt, als ze je eruit wilen hebben, dan ga je die week erna wel uit.... want dan heb je de joke rniet meer
Maar juist in de eerste paar weken wordt er nog wel eens 'zomaar' genomineerd, zonder al te veel reden. Dan kan zo'n joker best handig zijn.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:35 schreef charmed_angel het volgende:
dat bewaren ze voor de tv-uitzendingenquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef superhero87 het volgende:
Ik hoop dat ze de dbk filmen zometeen als ze gaan bieden
Ja dat denk ik dus ookquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef Snoet123 het volgende:
Semih en Marlies weten Nu al dat ze genomineerd zijn dus die zullen echt wel een bod uit gaan brengen
volgens mij hebben ze dat nog nooit gedaan. Dus we zullen het pas dinsdag ofzo zienquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef superhero87 het volgende:
ik ook!quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef superhero87 het volgende:
ja dat lijkt me logisch, alhoewel Semih daar nog flink over twijfelde..quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef Snoet123 het volgende:
Semih en Marlies weten Nu al dat ze genomineerd zijn dus die zullen echt wel een bod uit gaan brengen
Ik gebruik SnagIT errug simpelquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:41 schreef Jesssica het volgende:
even hier vragen hoor (ook al in ander topic gevraagd maar nog geen reactie ontvangen)... ik wil graag caps maken, heb screenhunter gedownload... maar nu?????? Hoe gebruik ik dit enzo?
boodschappen doen op zondag?quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef ruby het volgende:
Ben ff boodschappen wezen doen en ik dacht we zullen ondertussen wel in een nieuw COS-topic zitten, maar nee hoor.
Is het nog steeds zo spannend?
Ik Gadwin, waarschijnlijk nog simpellerquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik SnagIT errug simpel
Ik gebruik Fraps ook erg handigquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik gebruik SnagIT errug simpel
Idd en wat Semih al zei, zei zijn in priciepe met z'n tweeën. Marlies niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:40 schreef Snoet123 het volgende:
ok ben nu Gadwin aan het downloaden... ben benieuwd.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik Gadwin, waarschijnlijk nog simpeller
De SC is ook nog steeds in hetzelfde topic.quote:Op zondag 20 augustus 2006 16:42 schreef ruby het volgende:
Ben ff boodschappen wezen doen en ik dacht we zullen ondertussen wel in een nieuw COS-topic zitten, maar nee hoor.
Is het nog steeds zo spannend?
Dat maken ze er volgens mij zelf vanquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:45 schreef D.Rose het volgende:
ze mogen alleen honderdjes bieden?
geprobeerd.... vond ik minder simpelquote:Op zondag 20 augustus 2006 16:43 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ik Gadwin, waarschijnlijk nog simpeller
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |