Vind haar ook echt irritant..quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:03 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
en toen zei Hilde: ow lekker![]()
jah klopt.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:06 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Vind haar ook echt irritant..
Sem is de troetelturk en Janine de Excuus surinamer? ofzo?
Door Marlies geloof ik, bij wijze van grap.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:02 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Door wie ?Ze lezen met me mee !!!!!
![]()
Ikluister niet echt naar de gesprekken.. het staat wel aan maar het is gewoon saaiquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Ben ik de enige die de streams al nauwelijks meer volgt?
Zo te zien ben je niet de enige op dit moment. Het is hier niet zo heel erg druk.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb het geluid zelfs uit. De beelden zie ik wel om af en toe een capture te maken... maar verder ...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ikluister niet echt naar de gesprekken.. het staat wel aan maar het is gewoon saai![]()
Hier nog iemand. Ik kan het geluid al bijna niet eens meer verdragenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat ik Marcia niet zo heel leuk vind.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Vinden jullie Marcia ookk niet praten als SITA?
Same here. Het spectaculairste wat net is gebeurd is dat de oven uit is gegaan en ze nu geen tijd meer hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:10 schreef Tamaartje het volgende:
[..]
Ikluister niet echt naar de gesprekken.. het staat wel aan maar het is gewoon saai![]()
Ik dacht dat het aan mij lag maar op het moment zijn er teveel mensen om van gescprekken fatsoenlijke woorden op te vangenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb het geluid zelfs uit. De beelden zie ik wel om af en toe een capture te maken... maar verder ...
Daar ga ik je aan houden hoorquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef ruby het volgende:
Naja, we moeten moed houden. BB houdt het nu nog rustig, maar straks gaat het echt beginnen. Mark my words.
heb er nog niet echt op gelet.. zal ik eens doenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Daar heeft z'n broer Tijn ook last van ja. Als hij lacht, is het net een pony (paard vond ik weer zo drastisch).quote:
ja heel erg en Marlies als Didoquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Ik ook niet. nu die Hilde erbij is helemaal niet meer. laat eerst die kakeltantes maar eens wieberen dan kijk ik wel weer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:12 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik begin eigenlijk het idee te krijgen dat ik Marcia niet zo heel leuk vind.
Ben ik nou heel raar?
Aan de overweldigende respons te zien niet.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:09 schreef scanman01 het volgende:
dat was volgens mij dr broerquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is Marcia?
Marcia woont en studeert in Amsterdam. Ze is single en en trekt daarom veel op met haar vriendinnen.
Maar ze laat net een foto zien van haar vriendje...
Marlies paradeert wel door het huis als een soort Dido ja. Of ze net zo praat weet ik eigenlijk niet.quote:
Ja ik heb nu even op gelet, ze heeft inderdaad ook zo'n stemmetje.. net als dat 1 van de zusjes net als Nathalie (BB5) praat.. nu vind ik Marcia geen irritante stem hebbenquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:11 schreef charmed_angel het volgende:
Oh, kut, dat heb ik dus gemist.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:13 schreef Kokstra het volgende:
Same here. Het spectaculairste wat net is gebeurd is dat de oven uit is gegaan en ze nu geen tijd meer hebben![]()
Ik heb net vorige week in centerparcs gezeten in Zandvoort. Was nog wel redelijk weer.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:14 schreef Pinball het volgende:
[..]
Aan de overweldigende respons te zien niet.
Het is weer een ouderwets dagje centerparcs met regen buiten.
Marcia vertelde de eerste avond aan Micheline en Milica (?) dat ze 6 jaar lang een relatie had... een tijdje geleden uitgegaan en zijn nu sinds een maand weer bij elkaar,,, maar, omdat ze al met de voorbereidingen van het programma zijn gestart toendertijd staat in haar status nog steeds dat ze single is...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:13 schreef charmed_angel het volgende:
Wie is Marcia?
Marcia woont en studeert in Amsterdam. Ze is single en en trekt daarom veel op met haar vriendinnen.
Maar ze laat net een foto zien van haar vriendje...
Ik heb het geluid ook uit.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Marlies paradeert wel door het huis als een soort Dido ja. Of ze net zo praat weet ik eigenlijk niet.
Nou, dat denk ik dus idd ook. Die moeder is ook behoorlijk vrij (jointjes enzo) en Milica lust er volgens mij wel pap van. Ze is niet voor niets vrijgezelquote:Op zondag 20 augustus 2006 15:16 schreef Remzz het volgende:
Milica gaat zich nog heeel erg misdragen als er drank komt.
Milica is niet single hoor. Ze verraadde dat gisteren zelfs terwijl ze der mond had moeten houden in het spel met Jeroen...quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nou, dat denk ik dus idd ook. Die moeder is ook behoorlijk vrij (jointjes enzo) en Milica lust er volgens mij wel pap van. Ze is niet voor niets vrijgezel
Dat wordt de nieuwe LindaDuikt zo met Semih in bed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |